Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

(Shady Sobhy ) الفصل 1 التمرين 6

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• (Shady Sobhy ) الفصل 1 التمرين 6

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بإذن الله اضع تطورات التمرين السادس متعب بس لذيذ
    لمشاهدة التخطيط هنا 900 كيلو

بالتوفيق بإذن الله

ابدا 3d يللا مستنينك هما كرتين؟
    http://heilschwingung.at/188e0

بدات والله وهرفع بكرة ان شاء الله
      لا هما كرة واحدة بس هتكبر

تخطيط جميل مستنينك
        يوسف العكوشي

شكرا يا استاذ يوسف
          بس على فكرة انا شكلي كده غلط غلطة كبيرة لاني كررت التطبيق الخامس انا برفع الفيديو دلوقتي بس النت مملة جدا .....

يارب يكون كده صح او حتى ممكن اضيف حركة في الاخر وتقفز الكرة للداخل سقوط حر

معلش يا جماعة ياريت تستحملوني
            لتحميل التطبيق المشكوك فيه من
            http://shadywaad.googlepages.com/06_02.rar

طبعا يوجد في الاخر سكواش وستريتش مش عاملهم لاني شاكك في حصته اساسا

الفكرة حلو جدا جدا يا شادي عجبتني جدا
              لدي بعض الملاحظات أول قفزة ما فيهاش استعداد ...
              عجبني جدا الأنتسيبشن اللي عملتوا قبل الدحرجة على الأرضية المقوسة برافوا عليك
              حاول تضع العداد حتى يسهل تحديد المناطق التي نتكلم عليها أثناء نزول الكرة تحت كي تخرج الابريق تبدوا الحركة متقطعة أن شاء الله لما تضع العداد أقول لك اين بالضبط

لكن اجمالا تحياتي لك
              سبحان الله.. والحمد لله.. ولا اله الا الله.. والله اكبر.
              ........
              يمكنك الإبداع ... شريطة أن لا تركب الباص كل يوم

ايه المشكله انا شوفت الفيديو جامد جداا
                بس تعليق عند تانى قفزه للمحاوله الاولى لعبور الحائط
                الكره المفرود فشلت فى اول قفزه فهتعمل استعداد اكبر من الى قبلوا عشان تحاول تعدى
                كبر استعداد القفزه التانيه حتى لو مش هتعرف تعدى
                حط عداد الفريمات عشان نعرف ننقد
                ماريو ماثر عليك

جزاكم الله خيرا يا جماعة على تحميل الملف الحمد لله قدرت ارفع الفيديو على اليو تيوب
                  ومنتظركم ثانيا
                  جزاك الله خيرا استاذ طارق
                  ياسر باشا فعلا مأثر عليا على الرغم اني مش بحب الالعاب من النوع ده

عدلت في اللي انتم قولتوا عليه منتظر ...... المزيد
                  http://www.youtube.com/watch?v=TIeybN4F_eU

حلو ده
                    انتى شكلك مفهمتش اصدى بس بعد القفزه الاولى خلى الكوره بعد الوقوف تقف 3 فرام مثلا من غير اى حاجه
                    بعد كده خليها تعمل سكواش كبير بس متبلغش اوى خلى وقت السكواش 2 فرام مثلا جرب و قولى
                    و جرب بعد الكوره الكبيره متخبت فى الحيطه عند فريم 260 تسرع الحركه سنه صغيره جربها بردو و شوف
                    ((((ممكن انا غلط))))

فكرة جميلة جدا ً ..

بس حاسس انو في مشكلة ..

المنحدر منطقيا راح يرجع الكرة للخلف لأنو آخره مائل إلى الشمال .. لاحظ معي ..

وايضا القفزة عند بداية المنحدر حاسس انو في شيء وقف الكرة افقيا .. يعني لم تأخذ مجالها افقيا ً ..

الفكرة ظريفه
                        كأنها لعبة ماريو القديمة xd
                        أحس أن التطبيق فيه حركات غير مريحة ، مثلاً أحياناً تتوقف الكرة تماماً في حين المفروض منها أن تقفز قفزات خفيفه ،
                        اصطدامها بالجدار غير مريح أيضاً ، أظن أنه الكره يجب أن تقفز عدة قفزات بعد أن تصطدم بالجدار
                        صفحاتي على المواقع الاجتماعية
                        معرضي في الديفاينت آرت

تطبيق جميل اخى وفكرة رائعة ملاحظاتى
                          1-فى الفريم 31 تقريبا الكرة تتسارع تسارع غير منطقى فى السقوط
                          2-الكرة بترجع لحجمها الطبيعى من السترتش الى كانت عملاه فجأة فى الفريم 126 حاول تخليها عملية تتدريجية
                          تحياتى ..........تقبل مرورى

ايه اللي انا شايفه ده سلختوني بس جزاكم الله خيرا بجد
                            كلامكم مظبوط جدا ماشاء الله ونقدكم في محله ربنا يقدرني على التعديل
                            بإذن الله اعدل الحاجات ديه

بعد القفزه الاولى خلى الكوره بعد الوقوف تقف 3 فرام مثلا من غير اى حاجه
                            خليها تعمل سكواش كبير بس متبلغش اوى خلى وقت السكواش 2 فرام
                            بعد الكوره الكبيره متخبت فى الحيطه عند فريم 260 تسرع الحركه سنه صغيره
                            عند بداية المنحدر حاسس انو في شيء وقف الكرة افقيا .. يعني لم تأخذ مجالها افقيا ً
                            -فى الفريم 31 تقريبا الكرة تتسارع تسارع غير منطقى فى السقوط

ديه الحاجات اللي هعدلها بإذن الله

ياسر بااشا تسلم على نقدك وبإذن الله اعدله

عمر شكرا يا عسل على المتابعة وكلامك في محله بس اول نقطة مقصودة لان الكرة ليه واقعية نهائي بحاول اخليها كراكتر فيه روح وبيعمل حاجة غير الواقع زي ما موجود في باقي التطبيق
                            بس النقطة التانية تمااااااااام جدا تسلم وان شاء الله هعدلها

shakabet شكرا اختي كلامك كله مظبوط والله وفعلا انا حاسس ان فيه حاجة غلط وتعديل اللي انتي قولتي عليه بإذن الله اول حاجة هعملها لاني كنت ناوي اني اغير شوية من التطبيق ان شاء الله المرة اللي جاية يعجبك

موضوع القفز بعد الارتطام ده لو الكرة واقعية بس الكرة هنا ليها روح زي ما قولت لاخونا عمر

على اي حال جزاكي خير وتاااااااابعيني

eslamafify اسلام باشا كنت خايف منك صراحة دخلت موضوع ياسر لاقيتك عامل قصيدة من النقد فولت هلاقي سلخ بس الحمد لله
                            كلامك مظبوط في النقطة الاولانية النقطة التانية مقصدوة شووف ماريو وهتعرف

شكرا يا جماعة واسف على التأخير في الرد
                            ايام امتحانات الله يعين

اسف جدا على عدم ردي في مواضوعكم والله غصب عني وربنا يعلم اني بشاهد التطبيقات كلها ولكن الرد بيكون صعب شوية

موضوع القفز بعد الارتطام ده لو الكرة واقعية بس الكرة هنا ليها روح زي ما قولت لاخونا عمر

على اي حال جزاكي خير وتاااااااابعيني
                              أهاا
                              بس أعتقد حتى لو لها روح ماراح تقدر توقف فجأه ، جرب ترمي قطوه على الجدار xd ، أعتقد رح ترتد للخلف شوي ، وبتصير الحركة كذا أعتقد ديناميكيه أكثر >> مجرد رأي ^_^
                              صفحاتي على المواقع الاجتماعية
                              معرضي في الديفاينت آرت

يعمل...
                              X