Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي

طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي بس مش زي موضوع التوهج الي في شبكة المحترفين انا عايز اضاءة زي الي في الايت فيراي وجزيتم خيراً رجال المنابر

1- Choose a Standard Material, Apply Self-Illumination then, choose "Advanced Lighting Override" Material, and OK "Keep Old material", and play with the Luminance Value and the Color Bleed.
    This works only with Radiosity.
    2- Choose an Architectural Material, and play with the luminance value, try to match a physical light, a good value is 3500.
    ~sion
    هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

جزاك الله خير اخي الكريم .... مش قولتلك دة عهدي بيك .... بس يا ريت عـــــربــــــــــــــــــــــــي
      اصلي في الانجلش مش ولا بد معلش عذراً

~sion
        هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

يمكنك عمل خامة النيون عن طريق الفيديو بوست

التعديل الأخير تم بواسطة ZIZO; 30 / 01 / 2009, 01:55 AM.

يعمل...
          X