Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال عن السيلف اليمنيشن

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال عن السيلف اليمنيشن

احبابي واخواني سؤالي عن السيلف اليمينيشن اية هي تقريباً كدا نوع من انواع الخامات المضيئة زي الكلمات النيون الي في يوفط الاعلانات يا ريت حد يقولي اعمل ازاي الخامة دي وجزاكم الله خير بجد يا ريت ضروري بس يكون شرح وافي

المقاطعة واجب شرعي

http://www.pros3d.com/articles.php?action=show&id=84
    درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
    هنــــا
    غائب للابد

جزاك الله خير اخي العقرب بس هو السيلف اليمينيشن دة مينفعش غير مع الفيراي
      وكويس انك لسة فاكرني ولا نسيت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تحياتي وكل تقديري للرجل الذي تعلمت منة الكثير في الماكس وغيرة اخي العقرب

عن نفسي لاأحب التعامل معه لأنه يعطي تأثيير إضاء ةذاتيه بدون إضاءة............اقصد يظهر لك كإضاءة ذاتيه لكنه لاينير ما حوله {على الوضع الإفتراضي اتحدث}. لذلك في رأيي ان الفيراي حل مناسب.

انا فاكرك ياابو زياد وإيميلك لسه عندي بس مش عارف انا نسيت إيش؟ انا فاكر آخر مرة تكلمنا اتفقنا ان نلتقي بعد الفجر وماعد اتصلت عليا.
        درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
        هنــــا
        غائب للابد

حاول ان تشترك بالمواضيع التي تطرحها كي لاتعيد السؤال في المنتدى اكثر من مرة, و تبقى بالنهاية بدون جواب.
          http://www.maxforums.net/showthread.php?t=138918
          ~sion
          هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

اخي الفاضل انا فاكر موضيعي طبعاً لكن انا ملقتش الاجابة الي انا عايزها وكمان ماكنتش اعرف الاسم العيلمي ليها وبعتذر لو دة اغضبك مني

يعمل...
            X