Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طلب درس اضائة غير مباشرة لكرنيشة سقف

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طلب درس اضائة غير مباشرة لكرنيشة سقف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيكم يا شباب وازيك يا استاذ مصطفى انا محتاج درس يشرح كيفية عمل اضائة غير مباشرة في كرانيش السقف
    وجزاكم الله كل خير
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قريبا موقعى ان شاء الله

http://www.4shared.com/file/88202744/307fa9bf/___.html

رابط الدرس اخى تفضل
    !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

شكرا لك يا اخي yousef على الدري الرائع هذا وجزاك الله كل خير

قريبا موقعى ان شاء الله

لكن عندي مشكلة ثانية في السجادة لاني انا عاوز اعملها خارج منها شعر كثير وكل ما ارندرها مش بتطلع مظبوطة وطبيعية ولما يجي عليها ضوء الشمس يصبح الجزء المعرض للشمس بلون فاقع والجزء الثي في الظل غامق جداً . ياريت تشفلي حل في هذه المشكلة ياريت درس يشرح طريقة عمل هذه السجادة بطريقة طبيعية وبدون ما يصبح الملف ثقيل لاني انا عندي درس الاستاذ مصطفى عزازي ومشيت معاه خطوه خطوه وما فيش فائدة لان النسب بتاعة الشعر مش عارفها . ارجو مساعدتى
        وجزاك الله كل خير

قريبا موقعى ان شاء الله

لكن عندي مشكلة ثانية في السجادة لاني انا عاوز اعملها خارج منها شعر كثير وكل ما ارندرها مش بتطلع مظبوطة وطبيعية ولما يجي عليها ضوء الشمس يصبح الجزء المعرض للشمس بلون فاقع والجزء الثي في الظل غامق جداً . ياريت تشفلي حل في هذه المشكلة ياريت درس يشرح طريقة عمل هذه السجادة بطريقة طبيعية وبدون ما يصبح الملف ثقيل لاني انا عندي درس الاستاذ مصطفى عزازي ومشيت معاه خطوه خطوه وما فيش فائدة لان النسب بتاعة الشعر مش عارفها . ارجو مساعدتى
          وجزاك الله كل خير
          ان شاء الله هناك درس للسجاد قريبا

تقبل تحياتى
          !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

يعمل...
          X