Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

خاص بالنيوك

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• خاص بالنيوك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

استاذ عمر انا عندي سؤال وهو انا قمت بعمل رندر باس لكل الباسات اللي في المشهد وطبعا الرندر كان على فريم واحد

المهم دلوقتي انا فتحت النيوك عادي وقمت بسحب ال 7 صور الخاصين بالباسس داخل النيوك ولكن ظهر ان كل صورة مستقله عن الاخرى فاذاي حضرتك عملت الشبكة اللي في الفيديو اللي حضرتك عاملة ؟

ودي صورة لشكل الصور عندي في النيوك بدون الشبكة طبعا )

مع العلم بان ده اول تعامل ليا مع النيوك

ويا ريت لو في اي اسطوانات تعليمية تقولي على اسمها او اي دروس له
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

خلاص يا استاذ عمر لقيت دروس استاذ بونواف فيها الحل

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

صديقي دنجوان .. خليني معك صريح ..

هذه الدروس لا تكفي لفهم النيوك لأن البرنامج عميق و هناك مفاهيم عميقة جداً ..
      مفاهيم التشانلز و الماسكز و الكيينج و الروتوسكوبنج و التراكنج والثريدي و الجرادينج و الكلر كوركشن .. كلها يجب ان تفهمها عشان تفهم كومبوزت و تفهم نيوك

الخلاصة . ونعود لنفس النقطة... لا غني عن الدروس الأجنبية .. لأننا كلنا مبتدئين في البرنامج إلا حازم صبريً... و لا نستطيع شرحه .. إلا شرح سطحي جدا ً ..

لأن هناك مفاهيم عميقة لأول وهلة حتحس حالك ضايع فيها ..

في الخلاصة عندك اسطوانتين جنومنون فهما السبيل لتعلم النيوك .. و جاهد نفسك باللغة و ترجم ما لا تفهم

او انتظر حازم صبري .. مش عارف إذا بدو يعمل شرح للنيوك ولا لا..

مشكور جدا استاذ عمر على ردك فعلا انا شاهدت الدروس وفهمت بعض الشياء وطبعا البعض لم افهمه نهائيا يفاريت بعد ازنك تحطلي اسماء هذة الاسطوانات علشان الواحد يجهز نفسة علشان لما استاذ حازم يشرح النيوك اكون فاهم هو يقصد اية

واكون مشكور

وربنا يوفقنا جميعا
        التعديل الأخير تم بواسطة donjwan88; 19 / 04 / 2010, 10:18 PM.

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/279/

http://www.thegnomonworkshop.com/sto...-in-Production

مشكور جدا استاذ عمر لقد وجدت الاسطوانات وجاري التحميل والاطلاع عليها

وربنا يوفنقا جميعا

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

يعمل...
            X