Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال خاص بالرفلكش

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال خاص بالرفلكش

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

استاذ عمر انا كنت بحاول اقرأ صفحات الورشة الاولى بتاعت استاذ حازم فلاحظت حضرتك حاطط رد بتوقل فية ان في نود في الوسفت اميج بيخالينا نرندر الرفلكش فقط صح

اوك انا عاوز توضيح للنقطة دي بعد ازنك

لان انا كدة كدة مثلا بحط خامة blin وبعالي الرفلكشن ودة كله طبعا من غير الكلر وبعدين بخرج باس الرفلكشن اوك

يبقى بقى اية فائدة النود بتاع الرفلكش

يعني مثلا لو انا حاطط كلر وحاطط رفلكشن على الكلر اوك وبعدين استخدمت النود دة وجيت ارندر فهيخرج الرفلكشن بس والا اية ؟

ويا ريت لو صورة توضيحية في الخانة التي سيستخدم فيها النود
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

نفس نود الشادو .. بس اسمه ريفلكشن
    ويستخدم في نفس الطريقة

يعني معنى كلام حضرتك انا ممكن استخدمة في باس الكلر واعملة رندر بدل لما اعمل باسس منفصل للرفلكش ؟
      سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
      وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

نعم صحيح ....

يعمل...
        X