Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ضروري للشباب وبالاخص لاستاذ عمر ( عاوز اعرف كيفية حساب المتر داخل السوفت اميج )

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ضروري للشباب وبالاخص لاستاذ عمر ( عاوز اعرف كيفية حساب المتر داخل السوفت اميج )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا ريت سا شباب وبالاخص استاذ عمر او استاذ حسين يا ريت حد يقولي ازاي اقدر احسب المساحات بالمتر داخل السوفت اميج ضروري يا جماعة محتاج الموضوع ده ضروري جدا

يعني مثلا انا عاوز احسب مساحة غرفة 6 متر في 10 متر فكيف اقوم بظبط المساحة في السوفت اميج علشان تتناسب مع الواقع

وربنا يوفقنا جميعا
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

انظر هناااااااااااا

وتابع الردود اللي فهمته شي يخوف

http://www.maxforums.net/showthread....4&daysprune=-1
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

بصراحة يا ابو مايا انا مش عارف بالظبط لاني قرأت بارضو في المنتديات الاجنبية عن موضوع ال 10 سم

بس مش عارف يا ريت لو في اي مقابس خارجية حتى حد يدلنا عليها لان الموضوع دة مهم فعلا علشان لو عاوز اشتغل ديكورات والا حاجة

وان شاء الله نلاقي حل

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

اعتقد ذكرت مسبقاً بان وحدات القياس الحقيقية غير موجودة .. لكن بإمكانك اعتبار المتر = 10 SI units ..

انت تضع وحدة القياس , اي انك تفترضها من نفسك . ادا اخترت 5سم فاعمل موديلاتك وبقية الاشياء على ان كل وحدة تساوي 5سم وكدلك ادا استخدمت ال syflex اعمل ملابسك على هدا الاساس وادا اخترت 10 سم فاعمل على ان كل وحدة تساوي 10سم وهكدا . يعني هي ما تفترضة انت .
          من يشتم العرب من العرب فهو يشتم نفسة .

مشكور استاذ عمر على المرور نفس الوار اللي قرأت عنه على النت بارضو

مشكور حبيبي enduser على الرد وبارضو قرأت عن نفس الحوار دة

وان شاء الله اللي فيه الخير يقدمة ربنا

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

يعمل...
            X