Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لماذا لا يوجد منبر للهودينى ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• لماذا لا يوجد منبر للهودينى ؟

السلام عليكم

سؤالى بسيط ...... الهودينى برنامج قوى جدا ........ لماذ لا يوجد فى المنابر منبر للهودينى ؟؟؟؟

شكرا

اضم اصواتي جميعها لصوتك

صوتي الي في الماااايا

وصوتي اللي في البيت

وصوتي اللي بجميع الاقساااااااااام

اهلا بمبدع الهوديني
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

لماذا لا يوجد منبر للاكسل

لماذا لا يوجد منبر للبينت

لماذا لا يوجد منبر للوورد

أنا لا أعترض على تساؤلك أخي، ولكن لو تلاحظ الأقسام تقريباً نايمة، بعض الأقسام فقط نشيطة، ثم هناك منبر خاص ببرامج الرسم الأخرى، لإنه حتى لو الأقسام كلها نشيطة، مش معقول هنفتح قسم لكل برنامج جديد، معاك إن الهوديني برنامج جامد جداً وأنا عارف قدر الهوديني كويس أوي، بس ممكن حضرتك تشارك بمواضيع مثلاً في منبر برامج الرسم الأخرى، ولو الإدارة شافت إن في إقبال يفتحوا قسم صح ولا لأ ؟؟
      (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

ههههههههههههههههههههههههه جزاك الله خير يابو مايا يا صديقى العزيز ......... والله دايما ليك معزة خاصة فى قلبى.......

ايوة بقى ضم صوتك و اعمل اعلانات ............ هههههههههههههههههههههههههههه

كلامك صحيح mmnoor ........... بس بجد المنابر مستوى الناس اللى فيها راقى اوى من ناحية الشغل و النواحى الفنية ..... فده شئ عجيب انه المهتمين بالهودينى قليلين فيه........

المشاركة الأصلية بواسطة nebibomani مشاهدة المشاركة
            كلامك صحيح mmnoor ........... بس بجد المنابر مستوى الناس اللى فيها راقى اوى من ناحية الشغل و النواحى الفنية ..... فده شئ عجيب انه المهتمين بالهودينى قليلين فيه........
            للأسف الناس فاهمة الجرافيك لحد دلوقتي في وطننا العربي غلط، فالهوديني ما أعتقدش شغال بيه غير الناس اللي بتشتغل في الشركات الكبيرة

ربنا يكرم إن شاء الله
            (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

ان شاء الله.......... عشان كده انا بطرح الفكرة دى .......

اخي موافقك الرأي
                يعني يوجد الكثير من البرامج ليس لها منبر
                ولكن لو يوجد ايضا لا اظني انها سوف تكون نشيطة
                w w w . MAXFORUMS . n e t

كام واحد بيشتغل هودينى ؟؟
                  قليل جدا جدا
                  لو فى اقبال عليه هيتعمل له منبر

جزاكم الله خير على الردود ........

شوف يانيبو

انا معاك هوديني

وديني معاااااك للهوديني

اخونا منووور ايضا عندي احساس انه راح يكون معنا هديني لانو شغال باطراف الحديث

اياضضضضضضضضضا ميدوووووووووووووو يعرف كل حاااجه مماشاء الله عليه فهو معانا كذلكم

ابوعاااااادل رجل دايما يبص لقداام فهو كذلك مصيره يكون معاناااااااااااا

وعندي تقريبا عشرة حاططهم ببالي راح يحولوووا هوديني

يعني الامور تماااااااااام

يبقى نبدأ الحملللة القووية واحناااااااا معااااااااااك
                      :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

خلاص يا ابو مايا على بركة الله ....... نقوم بثورة الهودينى فى المنابر ..........و نبنى جيش الهودينى باذن الله

اذا كان قسم السوفت ايميج ميت مش نايم وقسم الزيبرش والموبوكس نايمين
                          كم واحد شغال هوديني هم 3 او 4 تقريبا بالاضافة لكام واحد مهتم بس
                          و صدقني لما هتدخل فيه هتلاقي نفسك محتاج سنة عشان تقدر تفهم هو بيفكر ازاي ومحتاج سنة كمان عشان تقدر تطلع شغل بيه ... بس عامة تجربة حلوة انك تتعرف عليه

ده موضوع تعريفي لما طقت في دماغي وقعدت اتعلم هوديني
                            http://www.maxforums.net/showthread.php?t=186900

جزاك الله خير دكتور 3d ......كلام صحيح من ناحية المنبر انه هيبقى فاضى ..... ...و كمان صح فى موضوعك ..انا بفضل الله فعلا قطعت شوط محترم فى برنامج الهودينى ........و الحمدلله عارف عنه كتير ..... و فعلا هو مش سهل انك تفهم بيفكر ازاى خاصة لناس ما تفهمش يعنى ايه nodes .....و لو حتى برمجيا ....... بجانب انك لازم تبقى فاهم اوى 3D ......غير كده حاجات تانية .... الرياضات ...... و البرمجة عشان الاسكربتات .....ده غير تعرف الماتريالز بتتبنى ازاى ....... عشان ال vops

بس كل ده لا يمنع انه برنامج قوى ...... و يستاهل الخوض فيه .......و مجرد ما تحط ايدك على مفتاحه ......او مفتاح دماغك فيه ........خلاص بقى انطلاق مالوش رجعه ......ههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بس اللى داهشنى ....... ان احنا عندنا فى المنابر ناس عمالقة ......... و مع ذلك محدش فكر يقرب منه .........

و ليا اعتراض على نقطة المودلنج فى موضوعك ........ المودلنج فى الهودينى رهيييييييييب ........ و قوى جدا فوق مانا تخيلت ...... لانه برنامج كل شبكاته و النودز بتاعته مفتوحة على بعض ........و كله بيطلع على كله .........انت ممكن تطلع اى حاجة فى مخك بطرق قصيرة جدا ..... بس المشكلة فعلا انك لازم تبقى فاهم انت هتعمل ايه ورايح فين ..........

يعمل...
                              X