Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

فرصه للحصول علي كل الدروس الخاصه بالثريدي ماكس والمايا والافترايفكيت وكل ما يخص الثري

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• فرصه للحصول علي كل الدروس الخاصه بالثريدي ماكس والمايا والافترايفكيت وكل ما يخص الثري

السلام عليكم
    انا بعمل دونلود لكل الدروس الخاصه بأي حاجه تخص الثريدي من سنتين تقريبا ودلوقتي
    بفضل الله امتلك 2640 جيجا دروس تعليميه لكل ما يخص الثريدي في برامج :
    3d max (Arch Modeling - Character Modeling -Character Rigging - Texturing - Animation from Zero to advanced- Material & Render V_Ray , Mental Ray , Brazil )
    التصميم المعماري وتصميم الشخصيات وعلمها ريجنج والأنيمشن من الزيرو ونفس الموضوع في المايا

Maya( Character Modeling - Texturing-Character Rigging - Animation from Zero to advanced- Material and rendering V_ray and Mental Ray )

Zbrush
    ده برنامج نحت للشخصيات لسرعه أضافات التفاصيل في الجسم والعضلات
    Vue Xtream
    ده برنامج لعمل الجبال والبيئه بشكل متكامل أسرع وأسهل من الماكس واللي بيتعمل فيه بيدخل في الماكس لكن مشكلته انه مش بيتعمله ريندر مع الفيراي.
    Real Flow
    برنامج لعمل المياه بشكل في قمة الواقعيه وقمة السهولة وبيدخل مع الماكس وبيتعمله ريندر بالفيراي عادي.
    AutoCad
    MudBox
    After Effect

Premier
    Final Cut
    PhotoShop
    Illustrator
    Sound Forge

الدروس كلها سلاسل لكل شركات إنتاج الدروس Lynda, Gnomon , Digital Tutors , Kurve Studio , Keith Lango , Digital Appretentiate , Andrew Cramer(Creative Cow, CG Academy , وغيرهم كتير

المهم ان السلاسل كلها يا جماعه بتبدأ معاك من الصفر لحد مستوي عالي جدا صدقوني والله انا مجرب ولا اخدت كورسات غاليه وقعدت الف كتير كل اللي عملته اني اشتغلت في الدورس دي وبس ودلوقتي بشتغل انيمتور بالماكس والمايا انا فعلا تعبت في الدروس دي علشان انزلها لكن في الاخر بجد هاتحس انك مش محتاج أي حاجه تانيه من أي حد ولو احتجت أي متابعه في أي مشاكل انا وكل اللي اعرفهم معاك لحد ما تتعلم واعرف ناس اتعلمت كويس جدا وكمان اشتغلت والانجليزي بتاعها مفيش خالص خالص .
    أنا قاعد في القاهرة كلمني في أي وقت ونظبط ميعاد نتقابل وتاخد اللي انتي عاوزه ولو مش فاهم هاتعمل ايه ممكن اقعد معاك افهمك كل حاجه بتمشي ازاي والتخصصات في الشركات إيه ولو عايز تشتغل علي طول يبقي تبدأ بإيه لأن في ناس بتكون فاكره انها لازم تتعلم كل حاجه لكن لأ الشغل في الشركات تخصصات فلازم تفهم هاتعمل إيه قبل ما تبتدي بدال ما تضيع وقتك.
    كملني في أي وقت ولو لقيت الموبيل مقفول جرب تاني لأني بقفله ساعات علشان الشغل

0105521903
    ولو تعرف حد عايز يتعلم تصميم مواقع أو برمجه برده عندي دروس أيام ما كنت شغال في البرمجه في تصميم المواقع من الصفر اربعين جيجا تقريبا وستين جيجا للبرمجه برده من الصفر وممكن اعرفك علي ناس تساعدك في البدايه.
    ربنا يوفقنا جميعا يارب ونوصل كلنا لوظيفة أحلامنا

رائع حبيبي ممكن تقولي الدروس هي بالعربي

يعمل...
    X