Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Arion 1.5.1 الجديد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Arion 1.5.1 الجديد

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته،

اليكم المميزات العديدة و الرائعة و الجديدة في الاصدار الجديد لل Arion و التي كانت جد منتظرة من طرف المحترفين :

http://www.randomcontrol.com/newsletter-2011-12-06

أعوذ بالله من شر حاسد اذا حسد

البرنامج ده من اقوي برامج الريندر اللي شوفتها لحد دلوقتي وهو فعلا سريع جدا ولكن مع الاسف ناس كتير مش عايزة غير فيراي مع انه مش قوي زي البرنامج ده وانا اتوقع خلال السنه الجديد حدوث طفرة في عالم الرندر بسبب كروت الشاشة واتمني من المنتدي الذي اصبح للاسف ضعيف مش عارف ليه يجرب البرنامج وبعد كده يحكموا عليه ونرد علي بعض ونناقش بعض يعني انا شوفت 57 زائر ومفيش حد رد خالص ليه كده دا احنا عرب واخوه ناخد بايد بعض علشان نبقي زي الاجانب واحسن والله يارب المنتدي يتغير للاحسن ان شاء الله وعلي فكرة الراجل اللي عامل الموضوع ده انا متابعة من فترة وبقوللك هتبقي حاجة عملاقة في برامج الجرافيك لانك بتحب تشوف كل جديد وده كويس وربنا يحفظك من كل شر ويارب الناس تتغير للاحسن وتتابع كل جديد

المشاركة الأصلية بواسطة shiref مشاهدة المشاركة
      البرنامج ده من اقوي برامج الريندر اللي شوفتها لحد دلوقتي وهو فعلا سريع جدا ولكن مع الاسف ناس كتير مش عايزة غير فيراي مع انه مش قوي زي البرنامج ده وانا اتوقع خلال السنه الجديد حدوث طفرة في عالم الرندر بسبب كروت الشاشة واتمني من المنتدي الذي اصبح للاسف ضعيف مش عارف ليه يجرب البرنامج وبعد كده يحكموا عليه ونرد علي بعض ونناقش بعض يعني انا شوفت 57 زائر ومفيش حد رد خالص ليه كده دا احنا عرب واخوه ناخد بايد بعض علشان نبقي زي الاجانب واحسن والله يارب المنتدي يتغير للاحسن ان شاء الله وعلي فكرة الراجل اللي عامل الموضوع ده انا متابعة من فترة وبقوللك هتبقي حاجة عملاقة في برامج الجرافيك لانك بتحب تشوف كل جديد وده كويس وربنا يحفظك من كل شر ويارب الناس تتغير للاحسن وتتابع كل جديد
      الله يبارك فيك أخي و ان شاء الله انت كمان و جميع المسلمين يا رب.
      نعم كنت أتمنى ان الموضوع يسر المولوعين بالرندر القريب للحقيقة لان هدا المصير الجديد بميزاته الجديدة هو الوحيد الأن القادر على عمل رندر سريع و واقعي جدا بسهولة شديدة و باستخدام ال gpu و cpu و هدا ربح كبيييير للوقت و الجهد للفنان و المشروع و مقنع لحد كبير للزبائن فيجب الاستفادة منه و لو بتتبع أخباره على الأقل...

أنا معروف بالتجارب لدى قدماء المنابر هههه أعشق دلك لكي أكون دائما مستعد ان احتجت يوما لمثل هدا البرنامج فدلك ربح للوقت والجهد و استمتاع بالرغم أني حزين أن العرب بعيدون كل البعد عن عمل برامج تنافس مثل هده البرامج العملاقة للأسف...

أعوذ بالله من شر حاسد اذا حسد

يعمل...
      X