Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

شكرا للاخ Mn3m ولكني احتاج الي مساعدتك

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• شكرا للاخ Mn3m ولكني احتاج الي مساعدتك

اشكرا جذيلا لك يا mn3m علي المجود الذب بذلته في موضوع (crowd ) ولكني محتاج لمساعدتك انا محتاج اتعلم ال( motion fllow و motion mixer) لمشروع تخرج لاني دخت مش لاقي اي حاجه تعلمني الحاجات دي لاني مفهمتش اي حاجه من الهيلب بتاع الماكس فلو عندك اي موقع او توتوريال موفي اكون شاكر ليك واتمني ان لا تبخل علي بمعلوماتك
    اخوك حسام

ملعش انا نسيت اقلك انا محتاج ال( motion fllow و motion mixer) في تحريك (pibed)

انتا بتدرس في كلية فنون جميلة ؟
      لا تنس ذكر الله تعالى
      لا إله إلا الله

لا انا مخلص حاسب الي ونظم معلومات بس محات اتعلم الحاجات دي ضروري لمشروع تخرج مهم جدا بالنسبالي اتمني انك تساعدني

ابعتله رساله علي الخاص .....ولن يتاخر
          الحياة ألم يخفيه أمل
          أمل يحققه عمل
          وعمل ينهيه أجل
          ثم يجزى كل امرئ بما فعل

أهلا حسام..
            على فكره غنت لما تسمع الجزأ التانى بتاع الكراود هاتلاقينى بقول فى آخره إن الدرس الجاى هوا الموشن ميكسر و أنا كنت ناوى أمشى بخطه معينه و هى عكس أى دوره..
            و كان الدور على الموشن ميكسر إن شاء الله و بعده الموشن فلو و بعده الفرى فورم أنيمشن بأبسط ما يمكن و بعدين الفوت ستيب و باقى الحاجات اللى بتتعلق بالكراكتر إستوديو.
            فمتقلقش يا حس الدرس الجاى إن شاء الله عن الموشن ميكسر و لو مكانش فى الخطه أحطه فى الخطه مخصوص علشان خاطرك.
            و إن شاء الله تكون الدروس سهله و بإذن الله تخلص المشروع بتاعك و بأفضل النتائج.
            و السلام عليكم ورحمه الله و بركاته
            M HAMMAD
            M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
            قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
            لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

المشاركة الأصلية بواسطة diaaking
              ابعتله رساله علي الخاص .....ولن يتاخر
              شكرا عالثقه دى يا بشمهندس صاحبى..
              M HAMMAD
              M.A.Moniem

شكرا اخي

شكرا علي تعاونك معايا وربنا يوفقك بس انا كنت حابب اسالك حاجه هل انت دارس الكلام ده في حته معينه او انت بتشتغل في شركه ايه لاني حابب الكركتر انيميشن ونفسي احترف البيبد بكل خواصه لان الكاراكتر ريجنج زي ما انت عارف صعب جدا في اليكات بتعتو وكلها كودات بتحطها انا واخد شهاده معتمده دولي من شركه دسكريت بس المشكله ان في الكورس مبيدوش كل حاجه اتمني اني اخد ايميلك وافرجك علي الشغل بتاعي وتقلي ايه رايك
                علي فكره انا متخرج بس بقالي 6 اشهر اتمني اننا نكون اصدقاء
                حسام

http://www.m3dmax.com/character.htm
                  M HAMMAD
                  M.A.Moniem

أخي العزيز mn3m يعلم الله كم استفدنا منك بدروس الكراود بشكل رائع واسلوبك بالشرح مو اسلوب مشي الحال وخلص... لا ابدا بس كانت السلبية الوحيدة انو ازرار الشاشة التي تشرح عليها توجع العين لأنها مو واضحة وهذا بسبب ضغطك للملفات لكن عدا ذلك يعلم الله انك رائع جدا ولا تحرمنا من دروسك وخاصة انك بتشرح حاجات قيمة ومحتاجة لناس فاهمين يدرسوها.... آسف على التطويل ولك مني انت وصاحب هذا الموضع كل الحب والاحترام ولا تبخلونا علينا من هذه الدرر
                    (( إن الله وملائكته يصلون على النبي ، يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما ))

يعمل...
                    X