Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أحدث أعمالي نبات في Xforg و الباقي كله كرار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أحدث أعمالي نبات في Xforg و الباقي كله كرار

صممت نباتا جديدا في XFORG و حبيت أفرح معاكم لأن البرنامج على سهولته كان بالنسبة لي صعبا جدا و لكن اكتشفته سهل بنسبة مائة بالمائة و باقي الشغل التعبان كله كله في كرارا و أشكر أخي على النسخة التي وصلتني منه فهوالذي تكرم بإهدائي كرارا فله كل الشكر
    تحياتي إليكم يا إخوتي و أهدي العمل كله لإخوتي شريف و اسماعيل ومحمود حجازي و على و اللورد فريم بمناسبة العيد الجديد و يا ريت الوردة كانت أحسن من كده بس لاحظوا أنها أول وردة في البرنامج و إن شاء الله أعملكم شوية ورد بس عسل إن شاء الله
    الصور التعبانه

التعديل الأخير تم بواسطة IAMSAMEH; 25 / 11 / 2002, 08:19 AM.
    سامح النجار = Promethis = iamsameh = القديس = أبو الحسين كلهم واحد

آسف يا شباب حملت الصورمرة من جديد علشان الموقع التعبان

يا ريت تشوفوها من جديد

السلام عليكم يا سامح
      ايه يا عم الورد ده والبرامج ديه ( جميلة)
      أتذكر موضوعك "برامج الشجر" فأننى أحاول وضعه الان مع 14 وصلة جديدة الى كنز المنابر بعد تخطى مشكلة بسيطة .
      ربنا يجعل الدنيا كلها وردا فى وردا امامك ولا تحرمنا من البرامج الجديدة أمثال كارارا وكانوما ووو
      ولا تحرمنا من هذا الورد
      أخوك محمود

آمين يا حاج محمود

أخي الحبيب محمود و عليكم السلام يا أخي كيفك إن شاء الله نتقابل بعد العيد و علينا خير جميعا بس يا ريت شريف يشوف ظروفه أيه و اسماعيل كمان أعتقد أنه موافق على بعد العيد و الورد كله تحت أمرك ياباشا عاوزك تجرب البرامج يا حاج محمود و يمكن تضيف دروسها لصفحتك المتميزة يا أخي شوية برامج تفاريح كده علشان الشباب الغلابة اللي ما لهم في ماكس كتير
        إن شاء أجيب لك نسخة عسل من إكس فورج XFORG 3.21 بس هتعجبك أوي يا باشا مع التيوتوريل بتاعها عايز بس أسألكم عن خلفية منظر الورد هل تصدقون أن كرارا به مؤثرات للـENVIRONMENT بس تحفة تعرفوا الفلتر اللي اسمه سكاي إفكتس فلتر للفوتوشوب مندرج تحت مجموعة الـ KPT6 الشهيرة الفلتر بنفس تأثيراته موجود في كرارا ونفس أدوات التحكم و فوارق ضئيلة جدا بينهما و لو تعرفوا الفلتر ده كان اسمه زمان اول ما ظهر اسمه فور سيزون و كانت الشركة المنتجة له إحدى فروع ميتا كرييشنز و اسمها فراكتل وهي نفس الشركة التي أنتجت برامج كثيرة لميتا كرييشنز منها كرارا ستوديو 1 و راي دريم كل الإصدارت و كذلك باينتر حتى الإصدارة الخامسة فيما رأيت و و الفلتر المذكور يعني المصمم الذي تعود على برامج هذه الشركة فلاتر وبرامج لن يجد مشكلة كبيرة في التعامل مع كرارا أبدا
        و يا أخي العزيز محمود إن شاء الله نلتقي قريبا على خير
        تحياتي للجميع

يعمل...
        X