Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الى عظماء الفوتوشوب و مبتدئيه :

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الى عظماء الفوتوشوب و مبتدئيه :

اريد خامة للماكس بسيطة من ايديكم الذهبية و هي عبارة عن الملصق الذي يوضع على الفلوبي لاستخدامة في الماكس و يمكنكم محاكاة اي ملصق عندكم و الله يجزيكم عني خير الجزاء .
    للاستفسار يرجى مراسلتنا على العنوان التالي او الماسنجر ==> zely_3@hotmail.com
    zely_300@yahoo.com
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

شغلكم يا رجال

وين شغلكم يا رجال ...
    انا مستعجل شويتين ربنا لا يحوجكم يارب .
    التعديل الأخير تم بواسطة الخـــادم; 12 / 12 / 2006, 05:31 PM. سبب آخر: خطا
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

لا تستعجل أنتظر حتي يري الأعضاء الموضوع

أنا عملت بحث ووجدت لك الصورة الروعة دي

المنظور أمامي وتقدر تقص الجزء الأبيض بالرسام بدل الفوتوشوب وتطبقها كخامة بسهولة .
      ولو مش عارف تعمل القص أنا هاعملهالك " بس حاول الأول "
      ولو عاوز تصميم معين قولي عليه وأنا هاعمله " حيث أن العمل لا يحتاج إلي محترف فوتوشوب "
      تحياتي
      I'll be the wall that protects you
      From the wind and the rain
      From the hurt and the pain

Let's make it all for one and all for love

احلى 100 بالفعل
        على فكرة الموضوع انت مصبرتش عليه
        ولما قريت ردك الثانى استفزنى
        ليه يعنى هو انت جابر حد يقدملك حاجه ولاه انت بدك مصلحتك
        يااخى احنا هنا لوجه الله بس اسلوبك ده زعلنى
        واكيد زعل ناس كثير كان بدهم يساعدوك
        تحياتى ابقى اصبر وغير تهجمك

انا فعلا اسف بس الكلام ده بقاله يومين بعدين انا ما قصدتش حد بعينه بس ده واقع في نس سلبية كتير
          وبالراحة عليا ياعم انا ما قصدتش والله اوعى تزعل جزى الله اخي 100% خير بس كان في شوية تفاصيل ل ينفع نناقشها ع الماسنجر و شكرا .

Floppy

السلام عليكم
            تغضل أخي إن شاء الله العمل يكون حسب المطلوب
            الرابط تحت الصوره لملف مضغوط فيه صوره JPG و أخرى BMP
            و ملف PDF و ملف الفوتوشوب

http://www.vb.eyesweb1.net/uploaded/1780_Floppy.zip

جزاك الله خيرا يا اخي مش عارف اشكرك ازاي ده زي ما كنت عايز و زيادة , ربنا يكرمك .

يعمل...
              X