Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لكل متسابقين الأحلام ((((( ماذا ستفعل لو ربحت )))))

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• لكل متسابقين الأحلام ((((( ماذا ستفعل لو ربحت )))))

اهلا بالكل
    انا اخوكم حمودى من مصر
    وحبيت اعمل موضوع نتسلى فيه ونتعرف اكتر على بعض من خلاله
    والموضوع هو كل واحد يقول هايعمل ايه لو فاز بالمركز الأول

وبكل صراحه يعنى لو حد ناوى يبيع الاسطوانات مثلا ههه يقول عادى اهم شئ الصراحه
    هههههههه

انا هابدأ بنفسى

لو فزت : كنت بتمنى وبحححححححلم انى اتعلم 3دى رغم ان جهازى قديم جدا وحتى الفوتوشوب بيعذبنى بس اكيد هاشترى جهاز بالمبلغ وهاتعلم الاسطوانات وادخل المجال واشتغل واقدر اصرف على بابا واهتم بيه
    انا ممكن سنى صغير بس طموحى كبير اوى وعلمت نفسى فوتوشوب بالفطره عشان بحب الرسم اوى ...

يلا كل واحد يقول نفسو فى ايه
    *.*.*حلم حياتى يكون عندى كمبيوتر I7 *.*.*

نفسى انام هههههههه

ربنا يباركلك ويحققلك كل اللى تتمناه ان شاء الله
    بس الجايزه مش اللى هي يعنى انك تقول هتعمل بيها ايه دول كلهم 300 دولار عمى هههههههههههه

ربنا يكرمك ان شاء الله

ياعم نخليهم يفتحو ونعمل بيهم اللى احنا عايزينو

انا كل اللى عايزو اثبت لنفسى انى ناجح فى مجالى وبس

وعلى فكرة ياحمودى انت هتبقى ناجح ان شاء الله عشان بدأت وانت فى سنك دا

ربنا يوفقك وتجيب كومبيوتر i7 زى بتاعى
      MOSTAFA MAHMOUD
      ................................

هقولك حاجة جامدة يا حمودي طالما انت بتتمنا انك تبقي كويس وتساعد والدك أو أي حد من البشريه الموجوده علي الأرض دي ربنا هيوفقك عالطول من غير حساب ..... بس اللي عليك دلوقتي انك تزرع علشان تحصد يعني تتفوق في دراستك و متخليش أي حاجه تعطلك . وأذا كنت حابب المجال ده فعلا وعندك موهبه الرسم و الأبداع .... يبقي تدخل المجال ده بدراسة علميه وعمليه .... بمعني انك تدخل المجال ده من بابه وهي كلية الفنون الجميلة هناك بتدرس المجال ده دراسة حقيقيه من تشريح و ظل و نور ومنظور و تاريخ و أزياء ................. ألخ .

أنت بتتفحت في الكلية دي ليل نهار بس بتتعلم كل حاجه علي اصولها وهناك هتلاقي التخصص اللي انت بتحبه و هتتعرف علي فنانين عرب و أجانب و ورش عمل علي مستوي عالي جدا و لو انت موهوب بيجيلك شغل وانت في أعدادي . أنا مثلا لما كنت في سنك كنت حابب تصميم الشخصيات و أفلام الحروب الاجنبيه .... ودلوقتي أتخصصت في المجال ده واديني هتخرج السنه دي ( ربنا يستر في مشروع التخرج ) من قسم الرسوم المتحركة وقدامي فرص عمل كتير .

معلش طولت عليك بس حبيت انصحك مش أكتر ..... وربنا يوفقك في حياتك .( وأوعي تفكر في الفلوس لأنك هتاخد رزقك وبس ) . ولو عايز اي مساعده قوللي.
        فيلم مشروع تخرجي ( Hope )

كان نفسى ادخل الكلية دى اوى بس ربنا مارادش

يلا الحمد لله

انا اتعلمت حاجات مشابهة للى كنت هتعلمه هناك
          MOSTAFA MAHMOUD
          ................................

يعمل...
          X