Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Meshsmooths and Turbosmooths manager maxScript

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Meshsmooths and Turbosmooths manager maxScript

بهذا السكريبت تستطيع مثلا ان تعمل off لجميع الturbosmooth في المشهد بدون اختيار اي جسم , وبهذا يوفر عليك الجهد لاختيار كل مجسم و عمل لهم off,و طبعا به خصائص اكثر بكثير.

Originally created to easily mass enable/disable in viewport Meshsmooths and Turbosmooths Modifier Modifier Zorb offers a handful of functions that can be done to multiple modifiers in the scene. A max 8 version is available now.

http://www.scriptspot.com/3ds-max/mo...-modifier-zorb

التعديل الأخير تم بواسطة mano2005; 29 / 01 / 2008, 03:14 PM.
    ***Visit My Blog***

جميل جدا شكرا ليك على التحفه الفنيه دى انا لسه ما استخدمتوش بس واضح انوا جامد جدا

thank you for sharing this script i didn't use it now but it's seem to be very powerful

يا جماعه الإسكربت ده تحفه ده مدرسه لوحده انا شخصيا محتاج اسبوع علشان اقهمه بس دى قيه حاجات فعلا تدرس يا ريت تستخدموه فعلا انا مش عارف اجيب اخره بس مش قادر ابطل افكر فيه

مشكور اخي الكريم

مشكور اخي الكريم

هوجوبيجو .. :> أنا كنت عارف إنك حتكون بهالموضوع ... خصوصاً إنه بيهتم بالسكريبت ...

أعتقد أنه مفيد ..

oms >> لا بجد الإسكربت ده فعلا تحفه ... بالنسبه لى فى كتابته اكثر من فائدته فهو يجتوى على اسلوب عبقرى وذكى فى التعامل مع المتغيرات والثوابت إتضح لى ذلك من رؤيته

وشكرا للجميع

يعمل...
              X