Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

قكرة للرأيسية

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• قكرة للرأيسية

دائما حين انظر الى الرأيسية

تأخذنى الحيرة ... انا عارف ان الموقع اسمه ماكس وكلو ثري دي ... وانا احب الاعمال الثري دي جدا
    لكنى اقول امام الجميع ان يوجد اعضاء محترفين مش واخدين حقهم .... وبيمشو من السايت .. مع ان هذا اقوى سايت عربي للجرافيكس ..لكن لا يوجد اهتمام مطلقا لغير الثري دي

اكيد ناس كتير هيقولو ..لا ومش عارف ايه .. والشغل الحلو بيروح للرأيسية ايان كان ... وبيتاخد من عرض ونقد

انا دائما متابع .. الترشيحات واخش الموضوع بتاع الترشيحات ...ياجماعة لازم ندى دفعة للاقسام الاخرى

عايزين منابر .. يبقى اقوى سايت عربي فى جميع البرامج .. ودي حاجة متزعلش

واللى معترض ارجوك كمل كلامى قبل ما تعترض من دلوقتى .... عشان فى كلام عايز اقولو

اولا الرأيسية ... تحمل خانتين ... يعنى مكانين للصور اللى رشحت .. طبعا عمرى ما شفت اى خانة منهم ( مش ثري دي ) .. ممكن اقول مرة واحدة رأيت رسمة بحر مرسومة باليد .... وكان لازم تتحط اصلا ههههه الا مبقاش سايت جرافيك بقى سايت ثري دي

وبتوع الثري دي .. ماشالله اكتر ناس نشطة .. وشغالة .. ماشالله ربنا يعطيهم المزيد ... ويتنافسون ( منافسة شريفة ) من اجل خانة من الخانتين ... فا الكلام ده بيعطى دفعة للمبتدأين الثري دي ... انهم ينافسو هما كمان ..

وزى ما شوفنا فعلا فى ناس جديدة واخدة الرأيسية .... وانا فرحان جدا بالكلام ده عشان السايت بقى فى منافسات قوية .. كمان الماكساويين والماياويين والبليدرويين والايتويفيين

بس مفيش منافسة ... زى دى فى منبر فيديو ايديتينج او منبر فوتوشوب او منبر الديجيتال فوتوز او او او ... رغم ان في ناس قوية ... ويجب تشجيعهم بطريقة ما

ليه ميكونش .. فيه منافسة

ازاى ؟؟ هقول ازاى ؟؟

يكون في فالرأيسية كذا خانة ... خانتين للثريدي .. جنب بعض ... وخانة ( لغير الثري دي ) تحتيهم
    وبكده هنخلى ناس كتير تنافس ..

وطبعا هيترشحو من عرض ونقد برضه عادى ... بس بدل ما يختار عمل واحد للترشيح ... يختار اثنين .. واحد ثري دي وواحد لغير الثري دي

واذا مثلا مثلا مثلا مثلا مثلا يعنى .. مكانش في نشاط فى اسبوع ترشيح الفلانى مثلا .. من كل المنابر الغير الثري دي ( يعنى فوتوشوب والرسوم الاخرى والفيديو اديتينج والديجيتال فوتو وتصميم اللعاب )
    هتفضل الخانة فاضية ...

عشان كلو يتحمس اكثر انه عايز ياخد الخانة

ارجو ان تكونو فهمتو اصدى ايه .... مش عارف اذا الكلام بتاعى منطقى ... ولا دى حالة غضب هههههههههههههه
    بس انا شايفه شئ ايجابي جدا اننا نشجع الناس التانية وصدقونى عندنا ناس كويسة جدا فى مجالات اخرى غير الثري دي .. وفى ناس شايفه الموضوع ده

انا اتكلم من قلبي والله .. ومفيش اى زعل من انى اقول اللى فى قلبي ... مع انى عارف بعض الردود معظمها ردود بالنفى ..

لكنى ارى الكلام دة عين العقل ..
    http://www.facebook.com/group.php?gid=5786949845
    ////
    /////////////////////////////////////
    Thinking / Building
    mind set
    this is thinking business , if thinking makes you tired
    , then you at wrong place

نسيت اقول حاجة ....

الرأيسية مش لازم تدل على .... افضل شغل فى الموقع

الرأيسية زى نشان تشجيع لهذا العضو .. ان مستواه تقدم .. ويجب تكريمه ..

ومش لازم نزعل اذا شوفنا عمل مثلا تقول .. لييييه دا في احسن من ده .. والكلام ده
    ////
    Thinking / Building
    mind set

ياسر ياليت بعض الأعضاء مثل قلبك

صراحه عن نفسي حتى لو اصبحت محترف بالثري دي لا اطمح لرئيسية المنابر اومنتدى عالمي
      انا طموحي جائزه عالميه لأفضل فيلم في تلك السنه

عـ العموم كلامك حلو جدا جدا
      لكن عن نفسي يوم ادخل عرض ونقد ما اشوف الا بتوع الثري دي
      فين الناس التانيه

ناااااااااااااااايمه :d

مهو الناس نايمة فعلا .... بس مستواهم كويس .. مهو ده اللى انا بتكلم عليه ..
        ////
        Thinking / Building
        mind set

والله كلام ممتاز يا ياسر
          وياريت فعلا الرؤئيسية تطور بنفس الفكرة أو بفكرة أحسن
          مالها طريق الجرافيك
          وماله عرض ونقد طريق الجرافيك
          وأعتبروا
          شكرا يا ياسر على الاسلوب الرائع والموضوع الجميل والفكرة النيرة والخط الجيد

يعمل...
          X