Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لو عايز تصمم لعبة ادخل بسرعةةة مهمممممم ادخل بسرعة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• لو عايز تصمم لعبة ادخل بسرعةةة مهمممممم ادخل بسرعة

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اسمى عبدالحميد من مصر17سنة محب برمجة الالعاب المنتدى هنا اصبح ضيعف جدا عايزن مشرفين اولا مش نافع كدا علشان نصمم لعبة زى لهاف لايف لازم نعمل اية الاتى نتحد مع بعض وكل واحد عندة فكرة يشاركنا بية وكل واحد عندة برنامج او كتب ما يبخل بية ولو احنا العرب كلنا لو اتحدنا كلنا سوف نحقق لعبة احسن من لعبة لهاف لايف لكن لكل واحد بيقول يالى نفسى صح ولا غلط لازم نتحد على راى المثال:: الاتحد قوة والتفرق ضعف صح ولا غلط يعنى الامريكين دول كلهم يد واحدة مش كل واحد مع نفسه علشان كدة الحاجة بتعتهم بطلع 100% صح ولا غلط لانهم مش بيخبل على بعض كل واحد بيشارك براية وكل يوم مواضيع جديدة لكن هان مفيش حد بيحط مواضيع او يدخل على علشان مصالحتة صح ولا غلط كل واحد بيشتارك علشان يخوذ برنامج ويطلع بس مش البقى ينقطم ولا يحصلة ااى حاجة كل واحد بيقول يلا نفسى شوف هم متحدين الامريكين علشان كدا هم الاقوى فى كل حاجة مع ان احنا اذكاء منهم لكن تعمل اية فى العقول الغبية اسف فى اللفظ بس هو دة الصح لازم نتحد واللى موافق يكتب ايميلة ويشارك معنا واللى مش موافق خالص بس انا وقلت الحقيقة على العموم دة ايميلى
    mido_hely_2011@hotmail.com
    mido_hely_2011@yahoo.com
    اى حد عايز يكلمنى ويشتارك معاية انا موافق ودة مواقعى المتوضع وياريت تسجلة وتقول رايكم وشكرا اخوكم :: عبدالحميد
    الموقع المتواضع

http://mogrem.org

اخوكم :: عبدالحميد
يعمل...
X