Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ازاي اعمل سائل واتحكم بموصفاته

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ازاي اعمل سائل واتحكم بموصفاته

ازاي اعمل سائل بحيث اقدر اتحكم بموصفاته وهي
    1- لونه (ارجو وضع كيفيه تغيير لون السائل ووضع لون الماء الطبيعي والبحر يعني اقدر اتحكم في اللون بشكل كامل دون التاثير علي باقي الموصفات)
    2- الانعكاس والانكسار والصوت او النغبشه وطريقه التحكم في النغبشه او noise بشكل كامل
    3- طريقيه التحكم في صفاء السائل وكيفيه تغيير درجه الصفاء

وارجو وضع الطريقه قريبا ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري ضــــــــــــــــــــروري اوي
    وشكرا

بواسطة برنامج الريال فلو هو برنامج متكامل من جميع النواحي لكل مايهم السوائل ويوجد برنامج مكمل له فيما يخص حركة المياه هو الريال ويف
    وهناك مقبس سهل وبسيط يتم تركيبه على الماكس اسمه glu 3d
    عذراً على عدم التفصيل
    "إن قامت الساعة وفي يد أحدكم غرسة فليغرسها"

موقعي الشخصي
    www.3dmax.tv

اذا تعلمت كل الاوامر في برنامجك المفضل فكأنك تعلمت الإمساك بالقلم وبقي عليك أن تتعلم كيف ترسم ..
    Maarouf

مش لازم تفصيل الف شكر كفايه ان حضرتك عبرتني بس يا ريت شرح للمقبس glu 3d

المشاركة الأصلية بواسطة marouf3d مشاهدة المشاركة
        بواسطة برنامج الريال فلو هو برنامج متكامل من جميع النواحي لكل مايهم السوائل ويوجد برنامج مكمل له فيما يخص حركة المياه هو الريال ويف
        وهناك مقبس سهل وبسيط يتم تركيبه على الماكس اسمه glu 3d
        عذراً على عدم التفصيل
        i have to agree reel flow is veru easy to learn and you can get amazing water ....i would try real flow before anything

يا استاذ بصراحه انا ماحبش اتعلم حاجه اشتت بيها نفسي علشان كده عايز حاجه بسيطه جوه الماكس
          وشكرا

يعمل...
          X