Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أطلب منكم مركز كورسات ثرى دى فى القاهرة ويكون كويس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أطلب منكم مركز كورسات ثرى دى فى القاهرة ويكون كويس

أطلب منكم مركز كورسات ثرى دى فى القاهرة ويكون كويس وياريت لو د يعرف اى مكان يكتب تليفونه او عنوانه ومتشكر ليكم جميعا

في اماكن كتير في القاهره بس نصيحه لو عاوز تتعلم ماكس او مايا الدروس والتجربه افضل بكتير من الكورسات
    لان معظم الكورسات هتعلمك اساسيات وبس

متشكر جدا على ردك

السلام عليكم
        الموضوع له اكثر من جانب..
        ان كنت محتاج الماكس بسرعه لابد لك من التقدم الي اي مركز وبالطبع هناك الكثير ..
        وايضا الشهادة لها حساب ان كنت تريدها ..وايضا الكتاب ..الاصلي ..
        والمعاهد معظمها تقدم الادوات والاساسيات .. وينقصها التطبيقات لضيق الوقت في بعضها وليس كلها .
        والاسسيات بالتاكيد هامه جدا . اما التطبيقات دورها عليك انت والمحاضر ان امكن وايضا المنتدي يوجد به الكثير منها ..
        ولا احب ان اذكر اسم معين حتي لا تاخذ علي تفضيل احد عن اخر ..
        للاستعلام والالتحاق بالدورات
        0169776226
        http://www.moustafaazzazy.com/
        **قيمة الانسان هي ما اضافه للحياه بين ميلاده و موته**
        " منقول"
        مصطفي عزازي

انا متشكر جدا يا استاذنا / مصطفى العزازى على ردك عليا بس انا كنت عاوز اتعلم مبادىء ماكس اكتر انا كنت بشتغل على الماكس بس سبته لمده كبيرة بسبب السفر وكنت عاوز ارجع افتكر تانى علشان كده فكرت فى كورس يكون كويس تنصحنى بايه

هناك درو كثييرة فى توقيعى ممكن تفيدك
            وكورسات مسجله
            !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

أظن عندك اكثر من مكان
              مركز الرباط (إدارة الباشمهندس أحمد صبحي ) تليفون رقم 0100151001
              دورات طريق الجرافيك (الباشمهندس عطية عبده) و تقدر تعرف عنها من خلال الموقع الخاص بيه www.cgway.net
              دورات الأستاذ مصطفى عزازي ووسيلة الاتصال موجودة في التوقيع الخاص به

اظن دول الناس المشهورين وعندهم خبرة في المجال وبيدرسوا في نفس الوقت

بالتوفيق أخي
              التعديل الأخير تم بواسطة أ.مصطفي عزازي; 04 / 11 / 2009, 09:56 PM. سبب آخر: تعديل اسم

فحي على جنات عدن فإنها .... منازلنا الأولى وفيها المخيم
              ولكننا سبي العدو فهل ترى .... نعود إلى أوطاننا ونسلم

My Animation DemoReel

تفصيل الدورات الخاصة لأحتراف برنامج الثرى دى ماكس وبرامج الرسم الاخرى والتى تقام فى القاهرة - مصر
                http://www.m3dmax.com/course_max.htm
                موقع مراد التعليمى للتصميم ثلاثى الابعاد
                الاشتراك فى دورات تدريبية تؤهلك لأحتراف الماكس
                من خلال نظام صناع المبدعين (حمل ملف صناع المبدعين )
                www.m3dmax.com/category/course
                أول وأضخم كتاب للماكس الكترونى باللغة العربية
                www.m3dmax.com/388

متشكر جدا على اهتمامكم وسوف احاول جاهدا للاتصال والمعرفه متشكر جدا

http://www.fusionvfx.com/
                    Tarek...
                    www.tarekmahmoudstudio.com

حذير

مركز فيوجن مركز فاشل بمعنى الكلمة وده عن تجربة شخصية وتجربة غيرى

حصلنا على كورس فاينال كات وافترافيكت .. والكرس الواحد منهم 1900 جنية ومستفدناش اى حاجة وفي معلومات كتير عن البرنامج متشرحتش ومعرفنهاش غير عن طريق الديفيديهات الاجنبية وحسبنا الله ونعم الوكيل
                      مركز فاشل بمعنى الكلمة .. وعهدت نفسي انى فى كل منتدى اوضح فشل هذا المركز
                      وعموما انا من الشخصيات ال بتابع الكورسات وبعمل التطبيقات ومجتهد لاكن هم حسبنا الله ونعم الوكيل
                      فيهم

yones20008 انا عندي راي مخالف
                        واحد صاحبي اخد فينال كات ودلوقتي شغال في قناتين الحمد لله
                        ورغم انه معندوش جهاز ماك في البيت ولكن من الكورس عرف يفهم
                        وشغال مونتير دلوقتي

اخى tango_max نصيحة اخويه
                          ابتعد عن مركز مراد التعليمى فهو عن تجربة شخص فاشل ولا يقدم معلومه علمية مفيده
                          هيعطيك فقط القشور
                          والادهى من كده انه قام بالنصب على البعض من البسطاء او المستجدون فى المجال وباع لهم بسعر مضاعف دون ان يحصلوا على المعلومة المرجوة
                          علاوة على ذلك يقوم بسرقة الفديوهات التعليميه الاجنبية ويبيعها للناس باسعار باهظة هى طبعا اقل من سعرها بالموقع لكن السرقة هى السرقه
                          واضف الى ذلك انه لم يقم بعمل اى مشروع بنفسه يعنى لو سالته فى اى شىء داخل البرنامج تجده لا يعرف الا الذى يقوله (يعنى حافظ ...مش فاهم ولا عنده خبرة)
                          اما بقى الكلام الذى يدعيه دايما فى موقعه فليس له محل من الاعراب
                          وكل ما يرويه عن نفسه هى ادعاءات كاذبه
                          انا بس حبيت احذر لئلا يقع احد فى الفخ

عليك بالتوجه لشخص يعمل فى المجال يعنى واحد شغال فى شركة مش واحد واخدها بالبركة
                          انا جربت ذلك

اللهم ارحم امة الاسلام
                          التعديل الأخير تم بواسطة programe; 02 / 11 / 2009, 10:47 PM.

المشاركة الأصلية بواسطة virtex مشاهدة المشاركة
                            في اماكن كتير في القاهره بس نصيحه لو عاوز تتعلم ماكس او مايا الدروس والتجربه افضل بكتير من الكورسات
                            لان معظم الكورسات هتعلمك اساسيات وبس
                            انا مع الراى دة

لو انتة فاضى يعنى مش شغال فى مكان او لسة بتدرس .. علم نفسك

محتاج فقط خط انترنت عالى السرعة و تركز على المبادء الى محتحجها

يعنى لو هتذاكر ماكس اختار اسطوانة جنومن للانترفيس بتاع الماكس هتدخلك على الماكس و تفهمك الدنيا ماشية ازاى

و بعديها هتفهم انتة عايز تعمل اية فا هتعرف انتة هتذاكر اية

نصيحة بلاش اسطونات ديجيتال توترز لانها هتاخد منك وقت و مش هتديك الا اسماء الاوبشنز هيا كويسة لانها بتحفظك امكان الحاجات .. انما التكنيكس بتاعت الشغل صفر فى اسطوانات الديجيتال توترز

جنومون او سى جى اكادمى اسطوانتهم من الاخر فى الماكس
                            Senior Graphic Designer
                            CG Student

هذا الشخص كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااب وعضو جديد فى المنتدى وانا معرفهوش ولا اتعملت معه من قريب ولا من بعيد وان كان هوا صادق فى كلمه يجى يقبلنى وانا مستعد لمواجهته مع العلم انى منقطع عن المنتدى بسبب هولاء المبتدئين والدخلاء على المجال
                              الحمد لله انا الوحيد اللى بعمل كورسات على مستوى العالم العربى بالمنهج وحسب استعابك دون عمل حساب للوقت والفترة وتسجيل كامل لمحاضرات الكورس واشياء كثير يمكن متابعتها فى هذا الموضوع
                              http://www.m3dmax.com/web_site_mourad3d.htm
                              موقع مراد التعليمى للتصميم ثلاثى الابعاد
                              الاشتراك فى دورات تدريبية تؤهلك لأحتراف الماكس
                              من خلال نظام صناع المبدعين (حمل ملف صناع المبدعين )
                              www.m3dmax.com/category/course
                              أول وأضخم كتاب للماكس الكترونى باللغة العربية
                              www.m3dmax.com/388

يعمل...
                              X