Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هل يتم عمل التترات على composition

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هل يتم عمل التترات على composition

بسم الله الرحمن الرحيم
    لو سمحتم ياجماعة انا عندى استفسار بسيط . لو انا حبيت اعمل مثلا تتر او فاصل او اى عمل على الافتر هل يتم العمل كله داخل composition واحد بس . يعنى جميع الصور والفديوهات الخاصة بالعمل دا فى composition واحد . او يتم العمل على اكثر من composition فى الافتر لكى يتم اخراج هذا العمل.
    وبعدين كيف اقوم بعمل تحويلات بين اكثر من composition يعنى الاولى تبدأ ثم الثانية وهكذا
    أرجوا الافادة
    والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    مستخدم جديد
    من فضلك لاتنس ذكر الله
    اللهم صلى وسلم وبارك على محمد
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من دل على خير فله مثل أجر فاعله . أخرجه مسلم

www.rasoulallah.net
    موقع رسول الله صلى الله عليه وسلم

المشاركة الأصلية بواسطة render0 مشاهدة المشاركة
    بسم الله الرحمن الرحيم
    لو سمحتم ياجماعة انا عندى استفسار بسيط . لو انا حبيت اعمل مثلا تتر او فاصل او اى عمل على الافتر هل يتم العمل كله داخل composition واحد بس . يعنى جميع الصور والفديوهات الخاصة بالعمل دا فى composition واحد . او يتم العمل على اكثر من composition فى الافتر لكى يتم اخراج هذا العمل.
    وبعدين كيف اقوم بعمل تحويلات بين اكثر من composition يعنى الاولى تبدأ ثم الثانية وهكذا
    أرجوا الافادة
    والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    مستخدم جديد
    الموضوع مش محدد .. الجرافيكس عموما مينفعش تحدد حاجة فيه
    الكومبوزيشن زى فولدر .. عادتا الفولدر احنا بنعملو ليه ؟ .. عشان الترتيب تشيل مثلا الصور الطيعية فى فولدر والصور للحيوانات فى فولدر تانى صور لمباني فى فولدر تالت

واحيانا انت مطضر انك تعمل كومبوزيشن لو عايز تعمل حركة معينة او لون معين على كل السين scene

ازاى تتنقل من كومبوزيشن لكومبوزيشن .. لو بصيت فوق التايم لاين سنة ...هتلاقى كل الكومبوزيشونات مفتوحة ومعمولة فى هيئة تاب ... زى صفحات الانترنت ... لو سميت كل كومبوزيشن اسم تبقى عارف الكومبوزيشن ده في ايه وبالتالى هتفهم تخش انهى واحد وتتنقل بنهم بسهولة

لو بتستعمل cs3 هتلاقى العملية اسهل من قبل كده .. فى زرار فى التايم لاين ... بيطلعك على الكومبوزيشن اللى انت جواه .. للكومبوزسشن اللى برة
    http://www.facebook.com/group.php?gid=5786949845
    ////
    /////////////////////////////////////
    Thinking / Building
    mind set
    this is thinking business , if thinking makes you tired
    , then you at wrong place

الف الف شكر يااخ ياسر والله كلمتين فى الجون وصلت المعلومة شكرا
      جزاك الله كل خير
      من فضلك لاتنس ذكر الله
      اللهم صلى وسلم وبارك على محمد
      قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من دل على خير فله مثل أجر فاعله . أخرجه مسلم

www.rasoulallah.net
      موقع رسول الله صلى الله عليه وسلم

يعمل...
      X