Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انا دخلت جواه الـwinning eleven

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انا دخلت جواه الـwinning eleven

الـ winning eleven لعبة كورة قدم شهيرة جدا .... وبالنسبة لي اعتبرها لعبتي المفضلة ... اللعبها يوميا فى الشركة .. فى وقت الراحة طبعا هههههههه

احلى ما فى اللعبة هي الامكانيات الرهيبة اللى فيها ... في تعديل الفريق واللعيب .. الكثير من الوجوه اكثر من 150 وجه جاهز ... وامكانية تعديل وجه من البداية الى النهاية

فا انا تسليت به كثيرا وصممت .. فريق اسمه CEP على اسم الشركة التى اشتغل بها ... واللعيبة هم المصميمين اخوانى .. وانا الكابتن هاهاهاهاهاها

بدأت بالتقاط الصور ... لكل مصمم وانا اولهم ...

هذا انا ...

وصممت ... العديد من اللعيبة .. وبدأنا نلعب بالنت ورك network

هذه اللعبة فى غاية الروعة والامكانيات .. انا من عشاقها ...

ولو لاحظت التي شيرت ... يوجد امكانية ... وضع كلام .. او صورة .. على التي شيرت كمان ..
    http://www.facebook.com/group.php?gid=5786949845
    ////
    /////////////////////////////////////
    Thinking / Building
    mind set
    this is thinking business , if thinking makes you tired
    , then you at wrong place

وانا ايضا احب لعبة We وهي لعبتي المفضلة ولكن كيف تستطيع ان تلعب نيتورك في الاصدار التاسع والعاشر اعتقد انه يجب ان يكون لديك نسخة اصلية
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

والله لعبه حلوة كتير انا لعبتها وحيبتها اكتر من الفيفا

بس ما عندي وقت
      نيالك اذا عندك وقت تلعب هيك لا وبالشركه كمان ومن كتر الملل صرت تصمم فرق هههه

في لعبه تانيه بحبها ايضا وهي NHL hockey هاي انا كنت حاطط صورتي عليها
      ولعبه NBA احلى اشي عالشبكه
      مسابقه فلسطين لمشاريع التخرج
      المركز الاول
      من هنا

وفيديو المشروع هنا

انا من عشاق الفيفا بجميع اصدرته...ايه الي تفرقه وينج اليفن عن الفيفا ....
        الحياة ألم يخفيه أمل
        أمل يحققه عمل
        وعمل ينهيه أجل
        ثم يجزى كل امرئ بما فعل

المشاركة الأصلية بواسطة wisam_3D مشاهدة المشاركة
          وانا ايضا احب لعبة We وهي لعبتي المفضلة ولكن كيف تستطيع ان تلعب نيتورك في الاصدار التاسع والعاشر اعتقد انه يجب ان يكون لديك نسخة اصلية
          هذا الاصدار التامن على مأظن .. وكيفية الاتصال .. ليس انا من فعل ذلك ..بس هسألهولك
          ////
          Thinking / Building
          mind set

وينينج اليفن وبس
            بس كيف فيك تلعب نت وورك؟
            حاولت وما زبطت معي!!

المشاركة الأصلية بواسطة medopal مشاهدة المشاركة
              والله لعبه حلوة كتير انا لعبتها وحيبتها اكتر من الفيفا

بس ما عندي وقت
              نيالك اذا عندك وقت تلعب هيك لا وبالشركه كمان ومن كتر الملل صرت تصمم فرق هههه

في لعبه تانيه بحبها ايضا وهي NHL hockey هاي انا كنت حاطط صورتي عليها
              ولعبه NBA احلى اشي عالشبكه
              هاهاهاهاهاها ... انا ما عندى وقت ايضا .. لكن العبها عادتا فى وقت التنصيب او Render او عندما اخلص الشغل .. او يوم الجمعة ..

اما حكاية الفريق .. انا اجد متعة فى تشكيل فريق وتشكيل وجوه .. والخ

وفعلا هى احسن من الفيفا بكثير

المشاركة الأصلية بواسطة diaaking مشاهدة المشاركة
              انا من عشاق الفيفا بجميع اصدرته...ايه الي تفرقه وينج اليفن عن الفيفا ....

انا من عشاق الفيفا ايضا ... لكن مليت الفيفا عندما نذل هذه اللعبة winning eleven فى البلايستاشن 1

قلت هذه اللعبة افضل من الفيفا بكثير .. ايام فيفا 2002

بعدين لو لاحظت فيفا 2003 اخذت شكل ال winning eleven تقليد شوية .. مثل الباور وخركة اللعيبة .. الثقيلة شوية

وبعد ذلك تطورت winning eleven بشكل رهييييييييب

جرافيكس و اوبشن وحركات واثارة ... انها طبيعية جداااااااااااااااااا .. تحس انك بتلعب كورة

لكن اعزرنى الفيفا .. لعبة سهلة جدا ؟؟؟ ولا اجد فيها المتعة الكروية ... ولا اجد فيها الطبيعة .. مع ان اوبشن الفيا اكبر بكثييير من الwinning eleven مثل عدد الفرق .... وتقسيم الكؤوس والدورى وهكذا

لكن فى الماتشات .. واللعب الحقيقي ... winning eleven اقوى بكثير ...

مرة ... هجمت ودخلت جووون ..وكل الفريق ... صاح بالهدف الذى ادخلته بعد عنااااء شديد .. لانها لعبة صعبة جدا ... وهذه هى التسلية فعلا ..

وبعد ما فرح الجميع بالهدف .. الحكم صفر .. وقال اوف سايد offside واخذ اللعيب يصيح في الحكم ... انيماشن فيلم .... واصبحت خناقة هاهاهاهاهها

واكملت اللعب بدون احتساب الهدف هاهاهاهاها
              ////
              Thinking / Building
              mind set

لعبت الوينج اليفن وفيه الحركه الي بتقول عليه ان الجون لما يخش اوفسيد ينتظر الحكم شويه وبعديه يصفر..
                ولكن بالنسبة للصعوبه ..انا شايف كل الالعاب سهله ....جدا ....لان معظم العاب الفيفا او وينج اليفن تعتمد خطط محددة انك تجيب جون ...يعني لو شوط من منطقة محددة لزام يجيي جون 100 % وده في معظم الللعب فيفا او وينج .. ولكن فيفا 2007 تخلت عن هذه الطريقه ... وضافت امكانيات مهولة للعبه ممكن ان تشوط من هذه المنطقة وتحته جون والمره الجيه متخشش ...
                وبالنسبة للحارس ..بقي يغلط غلطات طبيعية مثل البشر ويدخل اجوان في نفسه ...بس رغم ان الفيفا بقت جميله جدا كدا لانه بقت طبيعية ومحدده بقت سهله جدا جدا ......... وده بسبب خلل في اللعبه .....
                وبالاضافة للامكانيات اللاخره .....المهوله في شراء اللعبه وارتفاع مستواه مع ارتفاع ثمنه ...تقدر تجيب لعيب مبيعرفش يلعب اساسا وتمنه قليل مع اللعب والمباريات الكثيره ممكن تخليه في الفيفا احسن من هنري و درجبه ... تحس في الفيفا انه بقت طبيعيه جدا واداوت اللعب كثيره ..بس ادي ذلك الي خلل في صعوبة اللعبه اعتقد انه هيتصلح في فيفا 2008 ...
                وباين عليه هذهب للعب وينج اليفن لحد لما ينزل نسخه جديده من الفيفا ...
                الحياة ألم يخفيه أمل
                أمل يحققه عمل
                وعمل ينهيه أجل
                ثم يجزى كل امرئ بما فعل

هذي اللعبة هي لعب الشعب السعودي الاولى

اتحدى لو تجد شخص بالسعودية ما يلعب هذي العبه وانا طبعا العبها

ولكن كيف قدرت تغير باللعبة وتكتب على التي شيرت ؟
                  سبحان الله وبحمده ..... سبحان الله العظيم

نفس التساؤل الماضي
                    الحمدلله الذي تتم بنعمه الصالحات........

حركة اللاعبين بالـ وننج اليفن بطيئة جدا ومملة

افضل الفيفا عليها

:::::::::: شبكة احتراف ::::::::::::

دعواتكم لوالدي بالرحمة
                      ان لله وان الية راجعون

المشاركة الأصلية بواسطة diaaking مشاهدة المشاركة
                        لعبت الوينج اليفن وفيه الحركه الي بتقول عليه ان الجون لما يخش اوفسيد ينتظر الحكم شويه وبعديه يصفر..
                        ولكن بالنسبة للصعوبه ..انا شايف كل الالعاب سهله ....جدا ....لان معظم العاب الفيفا او وينج اليفن تعتمد خطط محددة انك تجيب جون ...يعني لو شوط من منطقة محددة لزام يجيي جون 100 % وده في معظم الللعب فيفا او وينج .. ولكن فيفا 2007 تخلت عن هذه الطريقه ... وضافت امكانيات مهولة للعبه ممكن ان تشوط من هذه المنطقة وتحته جون والمره الجيه متخشش ...
                        وبالنسبة للحارس ..بقي يغلط غلطات طبيعية مثل البشر ويدخل اجوان في نفسه ...بس رغم ان الفيفا بقت جميله جدا كدا لانه بقت طبيعية ومحدده بقت سهله جدا جدا ......... وده بسبب خلل في اللعبه .....
                        وبالاضافة للامكانيات اللاخره .....المهوله في شراء اللعبه وارتفاع مستواه مع ارتفاع ثمنه ...تقدر تجيب لعيب مبيعرفش يلعب اساسا وتمنه قليل مع اللعب والمباريات الكثيره ممكن تخليه في الفيفا احسن من هنري و درجبه ... تحس في الفيفا انه بقت طبيعيه جدا واداوت اللعب كثيره ..بس ادي ذلك الي خلل في صعوبة اللعبه اعتقد انه هيتصلح في فيفا 2008 ...
                        وباين عليه هذهب للعب وينج اليفن لحد لما ينزل نسخه جديده من الفيفا ...
                        قل ما قلته .. موجود فى وينينج اليفن برضه ههههههههه اظاهر اللعبتين .. بيسرقو من بعض ...

الغلطات طبيعية .. وهذا ما احببته فى وينينج اليفن .. مع العلم انا عندى .. اصدار 8 .. في اصدار 9 واصدار 2007 ... انا لسه ماشوفتهمش
                        ////
                        Thinking / Building
                        mind set

المشاركة الأصلية بواسطة Maya 001 مشاهدة المشاركة
                          هذي اللعبة هي لعب الشعب السعودي الاولى

اتحدى لو تجد شخص بالسعودية ما يلعب هذي العبه وانا طبعا العبها

ولكن كيف قدرت تغير باللعبة وتكتب على التي شيرت ؟
                          لان اللعبة اصلها بلاي ستايشن ... اكيد السعودين ودول الخليج بينزل البلاي ستايشن سريع وتكلفته ليست كبيرة مثل مصر ينزل متأخر جدا وتكلفة هائلة .. اعتقد بلاي ستايشن 3 عندنا بتمن عربية ههههههههههههههههه

كيف متبت على التي شيرت هناك اوبشن edit فى منتها الروعـــــــــــــــــــــــــة .. يمكن عمل لوجو .. وادخال صور كمان .. ممكن تحط صورتك على التيشيرت .. او لوجو من جهازك ... لكن النسخة الاصلية على جهاز الكمبيوتر ليس البلاي ستايشن

المشاركة الأصلية بواسطة أبوالوليد مشاهدة المشاركة
                          نفس التساؤل الماضي
                          تساؤل ايه ؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة قاسم علي مشاهدة المشاركة
                          حركة اللاعبين بالـ وننج اليفن بطيئة جدا ومملة

افضل الفيفا عليها
                          فى بداية الامر ... انا لاحظت هذا ايضا ... فرق الفيفا عن الوينينج اليفن ... هو حركة اللعيبة ... الفيفا .. حركة سريعة جدا ... ممكن تباصى الكرة .. 1+2+3 .. هوب جون

اما الوينينج اليفن ... صعبة جدا .. حتة عندما تجري .. صعب ترقص او تراوغ لعيب .. يجب تخففة السرعة اولا ..

ويا ضياء ... صحيح نسيت اقول لك ... الوينينج اليفن مافهاش الكلام بتاع تجيب جون بطريقة او حتة .. صدقنى .. جربها وشوف ..

هو ممكن فى لعيبة معينين مثل رنالدينهو .. عندما يشوط الكرة من برة خط التمانتاشر ... صواريخ .. وسرعته فارقة عن اللعيبة الاخرى

هذا انا شايفه عيب قوى فى الوينينج اليفن ... ان اللى يلعب بالبرازيل .. احتمال فوزه عالى جدا هههههههههه

ولهذا نحن نميل لصنع لعيبتنا الخاصة
                          ////
                          Thinking / Building
                          mind set

يعمل...
                          X