Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يعنى ايه الكلام دة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• يعنى ايه الكلام دة

بسم الله الرحمن الرحيم
    ياجماعة انا بكلم واحد على الميل عشان اتفق معاة على البرامج وكدة
    وبقولو على البرامج وبقولو يبقو كاملين قالى ديمو
    فقولتلةو لا انا عاوزهم كاملين عشان يشتغلو على طول
    قالى شكلك لسة مبتدأ موضوعنا هل البرامج لازم تكون ديمو يعنى انا عارف ان الديمو بيبقى مدة وتخلص
    وياريت الرد
    يعنى البرامج اللى انتو شغالين عليها
    ديمو؟
    اعمال اعتز بيها جداً من ناس بحبهم فى المنابر
    واسف جداً للى مذكرتش اعمالهم لكن كلكم مبدعين

اخي العزيز البرنامج الديمو ليس الذي ينتهي بعد مدة معينة .. بل يكون غير كامل اي ليس به جميع خصائص البرنامج الكامل يكون به بضع مؤثرات مثلاً وليس جميعها .. وهاكذا.
    بالتوفيق.............

أولا الي أنت بتكلمة مش من حقة يقولك انك مبتدأ لأن شكلة هو مبتدأ.....
      بص يا أخي
      كل البرامج الي احنا شغالين بيها مقرصنة يعني مسروقة فمثلا أنت رأيت برنامج على النت وعجبك وسعرة مثلا 200 $ فميش حد بيدفع ولكن هنالك حلين للحصول علية:
      1- البحث في مواقع القرصنة (انظر الى توقيعي) وستجد هناك البرنامج كامل كأنك مشترية من الشركة (عادة بيكون جنب اسمة DVD زي مثلا 3dsmax 9 full DVD يعني البرنامج مسروق وتستطيع تحميل النسخة كاملة
      2- الحل التاني هو تحميل النسخة ال demo أو trial من موقع الشركة وبعدين بيكون هنالك كراكcrack يلغي المدة ويجعلة يشتغل على طول.

أتمنى أن أكون أفدتك

لو عايز أي برنامج اديني اسمة وحجيبهولك من تحت الأرض

المشاركة الأصلية بواسطة sam.pro.sm مشاهدة المشاركة
        اخي العزيز البرنامج الديمو ليس الذي ينتهي بعد مدة معينة .. بل يكون غير كامل اي ليس به جميع خصائص البرنامج الكامل يكون به بضع مؤثرات مثلاً وليس جميعها .. وهاكذا.
        بالتوفيق.............
        بالفعل أيضا هنالك برامج كما قال الأخ sam.pro.sm ولكن هذا النوع من الديمو نادر

المشاركة الأصلية بواسطة sam.pro.sm مشاهدة المشاركة
          بالتوفيق.............
          أة شكراً لك يالغالى
          المشاركة الأصلية بواسطة awesome مشاهدة المشاركة
          أولا الي أنت بتكلمة مش من حقة يقولك انك مبتدأ لأن شكلة هو مبتدأ.....
          بص يا أخي
          كل البرامج الي احنا شغالين بيها مقرصنة يعني مسروقة فمثلا أنت رأيت برنامج على النت وعجبك وسعرة مثلا 200 $ فميش حد بيدفع ولكن هنالك حلين للحصول علية:
          1- البحث في مواقع القرصنة (انظر الى توقيعي) وستجد هناك البرنامج كامل كأنك مشترية من الشركة (عادة بيكون جنب اسمة DVD زي مثلا 3dsmax 9 full DVD يعني البرنامج مسروق وتستطيع تحميل النسخة كاملة
          2- الحل التاني هو تحميل النسخة ال demo أو trial من موقع الشركة وبعدين بيكون هنالك كراكcrack يلغي المدة ويجعلة يشتغل على طول.

أتمنى أن أكون أفدتك

لو عايز أي برنامج اديني اسمة وحجيبهولك من تحت الأرض
          طيب ياغالى يعنى مثلاً ديمو اشتغل علية عادى ومش هايبقى بمدة هو قالى هاتخسر ايه لما تشيلة وتصطبة من الأول
          وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة طالب^العلم مشاهدة المشاركة
            أة شكراً لك يالغالى

طيب ياغالى يعنى مثلاً ديمو اشتغل علية عادى ومش هايبقى بمدة هو قالى هاتخسر ايه لما تشيلة وتصطبة من الأول
            وشكرا
            بس انت كدة مش حتستفيد من كل خصائص البرنامج وبعدين كونة هو يقولك كدة يبقى هو فعلا أكثر من مبتدأ...
            أخي اكتب لي كل أسماء البرامج الي أنت عايزة وأنا حرسلهالك الأن كاملة

المشاركة الأصلية بواسطة awesome مشاهدة المشاركة
              بس انت كدة مش حتستفيد من كل خصائص البرنامج وبعدين كونة هو يقولك كدة يبقى هو فعلا أكثر من مبتدأ...
              أخي اكتب لي كل أسماء البرامج الي أنت عايزة وأنا حرسلهالك الأن كاملة
              بارك الله فيك ياغالى
              ودى البرامج
              Adobe Peremire
              Adobe After Effect
              Adobe illustrator
              Particle illusion
              Ulead Video Studio
              3d studio max
              طيب ولو هيا كاملة لية ماتحطهاش على اسطوانة وانا اشتريها منك بالسعر اللى تحددة

السلام عليكم
                اخوانى الكرام ...
                انا مكانش قصدى اننى استهين بالاستاذ واقول له انه مبتدئ بسبب الخبرة ... فجميعنا مبتدئين .... ثم المبتدئ مش عيب.
                انا قولت كدة بعد ما سألت الاستاذ عن هوة عايز يعمل ايه بالظبط ك شغل ... ولقيت انه سايب انه يتعلم البرنامج و ماسك فى هل البرامج ديه اصلى ولا ديمو .... وبعد ما عرض عليه جميع خدماتى ...فوجئت بأنه الغى جميع الوسائل اللتى سوف نتبادل بها المعلومات و كتب هذا الموضوع.

الاستاذ محمد : اسمحلى اعطيلك فائدة درس اليوم :
                كتابة موضوع على المنابر فهو من اختصاص المحترفين و جميع الاعضاء وليس مكان لتبادل الاتهامات ....
                وحضرتك اردت نصيحة من اهل القاهرة و انا افدتك .
                وعلى فكرة انا عندى جميع هذه البرامج كامله ولكن اللى عايز يحترف برنامج بيفعل المستحيل علشان يتعلمه واعتقد كل المحترفين يفهمون ما اقصد....
                عموما انا مش حتكلم فى الموضوع دة تانى وبكرر جميع اعضاء المنابر يستطيعو الحصول على جميع لنكات djtv
                مجانا ولكن للاسف الادارة تمنع تبادل الملفات ولازم يكون الاتصال عن طريق الميل
                شكرا.
                امضاء :
                استوديو المراقبه الجويه
                لن تركع امة ......... قائدها محمد

المشاركة الأصلية بواسطة الشبح ماكس مشاهدة المشاركة
                  السلام عليكم
                  اخوانى الكرام ...
                  انا مكانش قصدى اننى استهين بالاستاذ واقول له انه مبتدئ بسبب الخبرة ... فجميعنا مبتدئين .... ثم المبتدئ مش عيب.
                  انا قولت كدة بعد ما سألت الاستاذ عن هوة عايز يعمل ايه بالظبط ك شغل ... ولقيت انه سايب انه يتعلم البرنامج و ماسك فى هل البرامج ديه اصلى ولا ديمو .... وبعد ما عرض عليه جميع خدماتى ...فوجئت بأنه الغى جميع الوسائل اللتى سوف نتبادل بها المعلومات و كتب هذا الموضوع.

كتابة موضوع على المنابر فهو من اختصاص المحترفين و جميع الاعضاء وليس مكان لتبادل الاتهامات ....
                  وعلى فكرة انا عندى جميع هذه البرامج كامله ولكن اللى عايز يحترف برنامج بيفعل المستحيل علشان يتعلمه واعتقد كل المحترفين يفهمون ما اقصد....
                  عموما انا مش حتكلم فى الموضوع دة تانى وبكرر جميع اعضاء المنابر يستطيعو الحصول على جميع لنكات djtv
                  شكرا.
                  امضاء :
                  استوديو المراقبه الجويه
                  اولاً ياغالى انا مش عاملة اتهام ولا حاجة زى كدة
                  ثانياً انتة قولتلى ديمو وقولتلى لو لاقيت كاملة ماتنسانيش
                  وقصدك ايه ياغالى بكتابة موضوع على المنابر فهو من اختصاص المحترفين
                  ايوة انا سبت التعليم وبسأل الأول عن البرامج يعنى ماتكونش ديمو عاوزها كاملة عشان مش كل شوية يفصل
                  لا انا عاوزها كاملة على العموم شكرا
                  على العموم الله يسامحك

المشاركة الأصلية بواسطة الشبح ماكس مشاهدة المشاركة
                    السلام عليكم
                    اخوانى الكرام ...

شكرا.
                    امضاء :
                    استوديو المراقبه الجويه
                    أخي الشبح ماكس . أنا لم أكن أعرف انك المقصود ... انا أعلم انك تريد افادتة ... أنا أسف اذا كنت تسرعت

دخلت على الخط ممكن تقولى كيف أعمل activate لبرنامج after effect cs3 عندي السريال لاكن يطلب activate وطفشت أرجوا الرديا awesome ولك خالص الشكر على الخاص
                      ربي إجعلني مقيم الصلاة ومن ذريتي ربنا وتقبل دعاء

طيب ياغالى انا النت عندى بطئ جداً ومش بعرف احمل اى حاجة
                        فياريت لو حد عندة اسطوانة

المشاركة الأصلية بواسطة طالب^العلم مشاهدة المشاركة
                          طيب ياغالى انا النت عندى بطئ جداً ومش بعرف احمل اى حاجة
                          فياريت لو حد عندة اسطوانة
                          هنا أنا لا أستطيع مساعدتك لأني أولا لم أقم بتحميل هذة الملفات ثانيا أنا من مصر من الشرقية

شكراً ليك ياغالى على مساعدتك

طيب ياغالى لما اخد السيى دى مش هحتاج كل شوية اشيل البرنامج واصطبة تانى

يعمل...
                              X