Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موضوع خطير يحصل بالمنابر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة المشيخي مشاهدة المشاركة
    صحيح النسبة كبيرة هذا لاني اراهم في كل المنتديات

شوف منتدى المشايخ المنتدى لواحد من ديرتنا يقول كل الاعضاء الي عندي مسجلين باكثر من عشر اسامي

كل المنتديات كذا اعتقد يريد ان تكون له سمعه في المنتدى يعني يفتح موضوع وينتقل للعضوية الجديدة ويرد على موضوعه

مثل "انت انسان خطير انت انسان داهية ماشاء الله عليك " ولو نظر لنفسه لوجد انه يلعب مع نفسه
    صحيح جدا
    كانه مجنون عقلي وبخاطب نفسه
    المشاركة الأصلية بواسطة hagi مشاهدة المشاركة
    واحنا ما لنا هي الامور مشكلة الادارة وهي بتعالجها
    كيف مشكله اداريه ؟
    اليس بعض الاعضاء هم السبب في ذلك ؟
    والاداره ما تقصر في الايقاف
    المشاركة الأصلية بواسطة والدفيصل مشاهدة المشاركة
    ممكن امثله ...عضويات مكرره او اعمال مسروقه ...

آسف استاذ a.atef

اذا لم تضع امثله وادله .... يعتبر موضوعك ايضا تنفيس ...
    طيب سأضع لك امثله ولكن دون ذكر اسماء
    في قسم الماكس . واحد سجل بخمس عضويات علشان ينجح دورتة و كان يغير ال ip في كل مره يسجل دخوله بالمنابر . ونجحت الدوره نجاحا كبيرا . ولكنه لم يتوقف من الدخول ب عضويات اخرى, ويضع ردود بين الحين والاخر لحد ما الاداره كشفته .
    اما عن الاعمال المسروقه . فالامثله كثيييرة
    المشاركة الأصلية بواسطة mmnoor مشاهدة المشاركة
    أي مسخرة ؟؟ مش فاهم ؟؟

لو تقصد المزحة اللي في الأول أنا كنت بفكر أعمل كده فعلاً لإن كنت بشوف معرفات غريبة بس بعدين قلت لنفسي what's the point

المهم بالنسبة للأسباب النفسية
    عدم الشعور بالاستقرار
    شعوره أن هناك من يراقبه
    أو شعوره أنه مهمل وأنه يريد أن يكون محط الأنظار (مش شرط المنتدى كله)
    سبب آخر وهو مهم انفصام الشخصية يعيش في شخصيتين أو معرفين الأول يحترم الناس فيه يناقش مناقشة جادة، يتقبل الاهانات أو الانتقاصات بالسكوت، وغيره الشخصية الثانية شخصية غير محترمة تطرح مواضيع سخيفة، لا يحترم أحداً ومستعد للشتم سواء على العام أو الخاص (هذا مثال طبعاً)
    هههههههه
    انا ما قصدت بالمسخره > بودره العفريت <
    قصدت التسجيل باكثر من معرف للاستخفاف بالاداره !
    وشكرا على مشاركتك رايك معنا
    المشاركة الأصلية بواسطة سامح عمارة مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    كل من يفعل هده الامور فهو شخص غير مسئول فى رائى لان هذا لايدل على انه يتمتع حتى بشئ من الذكاء فسيوف يفضح امره بين ساعة وضحها .
    -------------------------------------------------------
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    شكرا على مشاركتنا رأيك
    المشاركة الأصلية بواسطة فلاشي 8 مشاهدة المشاركة
    سبق وأن وضعت تصميم لي أنا شخصياً في موضوع عرض ونقض ولم يهتم به أحد في البدايه ثم ردود قليله .. أخشى أن البعض قد شك بأن التصميم ليس لي لأني لم أضع لهم أي ما يثبت ذلك ؟!!

والله يشهد أنه لي .
    هل وضعت عليه برهان
    مثلا الوبر فريم . او غيره ؟
    نحن هنا علشان نبحث عن حل
    طيب اذا انت تعتقد ذلك هل عندك دليل ؟
    التعديل الأخير تم بواسطة نجيب الفاتح; 22 / 08 / 2010, 12:19 AM. سبب آخر: معذرة : تم حذف الرد المقتبس من omarzone
    █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    الايميل : attef_omer@hotmail.com

بكل بساطة لاني كعضو عادي لا املك صلاحيات لمعرفة هل هذه العضويات لشخص واحد او اكثر
      واذا انت كنت غير قادر على معرف هل هذه العضوية لشخص او اثنين
      شو الفايدة من البحث عن المشكلة اساسا

لا يغني حذر عن قدر
      Tack care

المشاركة الأصلية بواسطة hagi مشاهدة المشاركة
        بكل بساطة لاني كعضو عادي لا املك صلاحيات لمعرفة هل هذه العضويات لشخص واحد او اكثر
        واذا انت كنت غير قادر على معرف هل هذه العضوية لشخص او اثنين
        شو الفايدة من البحث عن المشكلة اساسا
        اداره الماكس وضعت موضوع تكشفه فيه
        المهم خلينا نصفي النفوس ونبدا نبحث عن حل
        █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║

المشاركة الأصلية بواسطة a.atef مشاهدة المشاركة
          صحيح جدا
          كانه مجنون عقلي وبخاطب نفسه

كيف مشكله اداريه ؟
          اليس بعض الاعضاء هم السبب في ذلك ؟
          والاداره ما تقصر في الايقاف

طيب سأضع لك امثله ولكن دون ذكر اسماء
          في قسم الماكس . واحد سجل بخمس عضويات علشان ينجح دورتة و كان يغير ال ip في كل مره يسجل دخوله بالمنابر . ونجحت الدوره نجاحا كبيرا . ولكنه لم يتوقف من الدخول ب عضويات اخرى, ويضع ردود بين الحين والاخر لحد ما الاداره كشفته .
          اما عن الاعمال المسروقه . فالامثله كثيييرة

هههههههه
          انا ما قصدت بالمسخره > بودره العفريت <
          قصدت التسجيل باكثر من معرف للاستخفاف بالاداره !
          وشكرا على مشاركتك رايك معنا

شكرا على مشاركتنا رأيك

هل وضعت عليه برهان
          مثلا الوبر فريم . او غيره ؟
          نحن هنا علشان نبحث عن حل
          طيب اذا انت تعتقد ذلك هل عندك دليل ؟
          لا ما وضعت شئ الواير ولا شئ فقط التصميم .. أن شاء الله المشروع القادم سأضع فيه كل شئ يُثبت أنه لي
          اللهم آتنا في الدنيا حسنه وفي الآخره حسنه وقنا عذاب النار

المشاركة الأصلية بواسطة فلاشي 8 مشاهدة المشاركة
            لا ما وضعت شئ الواير ولا شئ فقط التصميم .. أن شاء الله المشروع القادم سأضع فيه كل شئ يُثبت أنه لي
            بإذن الله
            وان شاء الله يكون مشروع قوي
            █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║

فى واحد ملوش حل يا جماعة الخير .. ده ايه تقلو ده ولمصيبة اخد بند بعضوية قبل كم يوم بسبب الفاظة الوسخة ..
              واليوم نطلنا بعضوية ثانية وسايق الهبل على العبط .. ايه الناس دى ... ده مرض ولا هبل ولا حاجة ملهاش حل ..

بجد بحس بحالة استحقار للناس دى , لانهم مش مرضى نفسين لاء دول شباب ضايع ومش مستعد يدور على نفسه ولا على الطريق الصح .. .
              صبرا جميل والله المستعان

المشاركة الأصلية بواسطة nedal isawy مشاهدة المشاركة
                فى واحد ملوش حل يا جماعة الخير .. ده ايه تقلو ده ولمصيبة اخد بند بعضوية قبل كم يوم بسبب الفاظة الوسخة ..
                واليوم نطلنا بعضوية ثانية وسايق الهبل على العبط .. ايه الناس دى ... ده مرض ولا هبل ولا حاجة ملهاش حل ..

بجد بحس بحالة استحقار للناس دى , لانهم مش مرضى نفسين لاء دول شباب ضايع ومش مستعد يدور على نفسه ولا على الطريق الصح .. .
                هدي أعصابك يا حاج، اشرب ليمون أو طخ لك أي حد ماشي في الشارع

البلد محتاجالك
                (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

لازم يكون هناك حد لهذه المشكلة
                  ممكن أصمم انا تصميم و احد ثاني يسرقة و بعدين يحطة في موقع ثاني و بعدين انا اروح احطة في نفس الموقع و بعد ذلك يتهمك بعض الافراد بالسرقة و ممكن لايقدرونك بعد ان كنت عندهم عزيز و له مكانة و ممكن يطردونك من الموقع

اهكذا امرنا الاسلام
                  >> بسم الله الرحمن الرحيم <<.......استمع للقرآن الكريم أفضل التلاوات.......

إتق الله و اصبر

أكره الاقنعة
                  عندما تكون في وجوه الناس

Baseera

دورة إحتراف Unity3D

هدي أعصابك يا حاج، اشرب ليمون أو طخ لك أي حد ماشي في الشارع

البلد محتاجالك
                    اطخ اى حد ماشى فى الشارع كده ... ده انتا دماغك عاليا هههههههههههههه انا يا ابنى اكتر حاجة بعملها لما اعصب اروح انام ولما اكون عصبى كثير بروح على البحر ..
                    صبرا جميل والله المستعان

والله فعلا
                      ده كان لسه فى خناقه دلوقتى فى قسم الماكس
                      بس الموضوع اتحذف الحمد لله
                      مش عارف ايه السبب

السبب يا طارق انو اخونا ده ربنا يهديه . عاوزنا نكون هبل وعبط .. وهو يجى بكل بساطة يحطلنا تصاميم مسروقة ونقعد نقلو الله عليك يا جامد , حاجة كده نفسيه , دى الحالة طبيعية لكل الاشخاص بيعمل لتحقيق الذات ويوصل لمرتبة الناس تحترمه فيها , ده الكلام موجود عندى وعندك وعند كل الناس الطيبة , وده طبعا بالمجهود الشخصى . بس يالى عند اخونا الله يسامحو ويهديه مش كده ده عاوز يوصل لتحقيق الذات مش بمجهوده لاء بمجهود غيرو واستغفال الناس .. طبعا لما انكشف على حقيقتو صار يلف ويدور ولما ما لقيش فيدة طلع الشرور يالى داخله وده شفناه بصورة كم هائل من الافاظ القبيحة .. وده طبعا انسان اذا بدو يدل بيدل على انو انسان غير متزن عقليا لانو من البداية ما سلكش الطريق الصحيح , وكذالك بيدل على نفسية شريرة وليس مريضة لانو عرف انو غلطان وظل سايق بالغلط وكان بيدور على مبررات وعاوز يثبت انو صح . وده الفرق بينو وبين المريض نفسيا لانو المريض بيعرف انو غلط وبيوقف عند نقطة معينة وبيصلح يالى عملوا وبكده بتكون انحلت مشكلتو , بس ده لاء صار يسب ويغلط ودخل شعوب وحروب وحجات يعنى بتعطينا مدى المشكلة يالى هوة فيها ..
                        صبرا جميل والله المستعان

المشاركة الأصلية بواسطة nedal isawy مشاهدة المشاركة
                          السبب يا طارق انو اخونا ده ربنا يهديه . عاوزنا نكون هبل وعبط .. وهو يجى بكل بساطة يحطلنا تصاميم مسروقة ونقعد نقلو الله عليك يا جامد , حاجة كده نفسيه , دى الحالة طبيعية لكل الاشخاص بيعمل لتحقيق الذات ويوصل لمرتبة الناس تحترمه فيها , ده الكلام موجود عندى وعندك وعند كل الناس الطيبة , وده طبعا بالمجهود الشخصى . بس يالى عند اخونا الله يسامحو ويهديه مش كده ده عاوز يوصل لتحقيق الذات مش بمجهوده لاء بمجهود غيرو واستغفال الناس .. طبعا لما انكشف على حقيقتو صار يلف ويدور ولما ما لقيش فيدة طلع الشرور يالى داخله وده شفناه بصورة كم هائل من الافاظ القبيحة .. وده طبعا انسان اذا بدو يدل بيدل على انو انسان غير متزن عقليا لانو من البداية ما سلكش الطريق الصحيح , وكذالك بيدل على نفسية شريرة وليس مريضة لانو عرف انو غلطان وظل سايق بالغلط وكان بيدور على مبررات وعاوز يثبت انو صح . وده الفرق بينو وبين المريض نفسيا لانو المريض بيعرف انو غلط وبيوقف عند نقطة معينة وبيصلح يالى عملوا وبكده بتكون انحلت مشكلتو , بس ده لاء صار يسب ويغلط ودخل شعوب وحروب وحجات يعنى بتعطينا مدى المشكلة يالى هوة فيها ..
                          بالفعل
                          كلامك صحيح

توضيح بسيط

التصاميم المسروقة لو لم يكن فيها اسمك او علامة مائية كما نقول فهنا انت معرض للسرقة و انت الي
                            ضالم نفسك لان الناس ليس لها عقل و تفكير واحد

اذن علينا ان نعطي اهمية كبيرا لهاذ الموضوع و نخلي تصاميمنا لنا ...............................................................

بتوفيق سلام
                            التعديل الأخير تم بواسطة benaissadz; 22 / 08 / 2010, 10:38 PM.

مداخلة خارج الموضوع .... أخي benaissadz تعليقك في الموضوع أضحكني كثيرا وبالتحديد عندما قلت
                              و مرمدها
                              وأيضا
                              تتكسل
                              ....
                              هذه عبارات عامية جزائرية ولن يفهمها أحد ... وأنت وضفتها في فقرة مكتوبة بالعربية الفصحى
                              يظن الناس بي خيرا وإني... لشر الناس إن لم تعفُ عني

يعمل...
                              X