Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

د.فاروق الباز و غرق الدلتا...

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• د.فاروق الباز و غرق الدلتا...

السلام عليكم..

فى حلقه أكثر من رائع استضاف المذيع أحمد منصور الدكتور فاروق الباز... ليتحدث عن تغير المناخ .. واحتمال غرق الدلتا..

صراحه لم اقتنع الا بكلام الدكتور بفاروق بخصوص غرق الدلتا...
    حقا حلقة رائعه جدا..لا تفوتها..

أتمنى لكم مشاهده ممتعه..
    http://www.youtube.com/user/aljazeer.../0/MRwoe3iTuDo

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

المشاركة الأصلية بواسطة نور العمر مشاهدة المشاركة
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>
      الملخص

يعني أروح أشتري شورت وعوامه من دلوقت ؟؟

ولا أستنى شوية ؟؟
      (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

المشاركة الأصلية بواسطة mmnoor مشاهدة المشاركة
        الملخص

ولا أستنى شوية ؟؟
        هههههه لا مش هتحتاج عوامه...

ما تتعب نفسك شويه وتتفرج على الحلقه.. صدقنى راح تستمتع..
        وافتح الايميل..

عشان نروح نعمر الصحرا احسن

المشاركة الأصلية بواسطة mmnoor مشاهدة المشاركة
            الملخص

ولا أستنى شوية ؟؟
            لأ جيب مايو ووملابس غوص أحسن
            ||القدس لن تضيع||

لا ادري لماذا تنحرف جميع المواضيع في اطراف الحديث عن مسارها

حتى الجدية منها !!!!!!!!

المشاركة الأصلية بواسطة الشحومي مشاهدة المشاركة
                لا ادري لماذا تنحرف جميع المواضيع في اطراف الحديث عن مسارها

حتى الجدية منها !!!!!!!!
                والله أنا مش بتاع جيولوجيا عشان أقعد أقولك الطبقات والألواح التكتونية والكلام اللي مش جايب همه اللي خدته في الثانوية العامة

كل واحد شايف الموضوع من منظور معين بيرد بيه على أساسه
                (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

كل واحد شايف الموضوع من منظور معين بيرد بيه على أساسه
                  طيب ممتاز أعتقد العاقل في هذا الموضوع يراه موضوع جدي ولايحتمل الهزار !

طيب ممتاز أعتقد العاقل في هذا الموضوع يراه موضوع جدي ولايحتمل الهزار !
                    والله اللي حط الموضوع واحد صاحبي اللي حط الموضوع وأنا بهزر معاه

ثانياً: عايز ناخد الموضوع بمحمل الجد نعمل إيه نصوت ولا نلطم ؟؟

ثالثاً: الدكتور فاروق الباز بيكدب الهبل اللي بيتقال عن غرق الدلتا، مش بيأكده

رابعاً: أنا من الدلتا لو خدت الموضوع جد مش هغرق يعني ؟؟

خامساً: هل أنا خرجت عن حدود الأدب في هزاري ؟؟

سادساً: هل صاحب الموضوع استاء من هزاري ؟؟

صاحب الموضوع لم يعبر حتى الان عن استيائه من هزارك لكن انا بصراحة مستاء من اغلب مشاركاتك الهزلية عديمة الفائدة في اغلب مواضيع اطراف الحديث .......... الم يخبرك احد بهذا من قبل ؟!
                      وإذا كنت تفكر ان صحاب الموضوع صاحبي أو صاحب صاحبي فهذا تفكير سيء
                      لأن هذا المنتدى ليس ملكك ولا ملك صاحبك مع احترامي الشديد للأخ نور العمر
                      على الاقل احترم الذوق العام في المنتدى واحترم من يدخلون يقرأون الموضوع ! كل موضوع لازم ينحرف عن
                      مساره بسبب ردودك
                      ثم من انتا لتكذب العالم المخضرم د فاروق الباز ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

صاحب الموضوع لم يعبر حتى الان عن استيائه من هزارك لكن انا بصراحة مستاء من اغلب مشاركاتك الهزلية عديمة الفائدة في اغلب مواضيع اطراف الحديث .......... الم يخبرك احد بهذا من قبل ؟!
                        وإذا كنت تفكر ان صحاب الموضوع صاحبي أو صاحب صاحبي فهذا تفكير سيء
                        لأن هذا المنتدى ليس ملكك ولا ملك صاحبك مع احترامي الشديد للأخ نور العمر
                        على الاقل احترم الذوق العام في المنتدى واحترم من يدخلون يقرأون الموضوع ! كل موضوع لازم ينحرف عن
                        مساره بسبب ردودك
                        ثم من انتا لتكذب العالم المخضرم د فاروق الباز ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
                        بص أنا لما بخش أهزر، بيبقى في مغزى من كلامي، عشان أما بقول رأيي بصراحة الموضوع بيتقفل مش مشكلتي إن اللي ما قرأش ردي ما فهمش المغزى، أما هتقولي عديمة الفائدة، دا رأيك ويحترم، إنما مشاركاتي ليها فائدة، بالنسبة لاحترام الذوق العام، أنا ما صورتش نفسي وأنا عريات وحطيت بوست في المنتدى، ولا قلت كلام قبيح، بالنسبة لانحراف الموضوع، دي مشكلة اللي بيفهم ردي غلط مش مشكلتي، أخيراً أنا ما بكدبش الدكتور فاروق الباز دا كلامه هوا شخصياً هوا اللي بيقول إنه موضوع غرق الدلتا ده كلام فاضي

صاحب الموضوع لم يعبر حتى الان عن استيائه من هزارك لكن انا بصراحة
                          أخى الشحومى لو كنت تناقشت مع اسلام على الخاص ما كان انحرف مسار الموضوع أكتر من اللازم كده...

اسلام رد بالاسلوب ده علشان عارف أنى هفهم كلامه..

يعمل...
                          X