Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مطلوب موظفين للعمل في جميع المجالات في 3d max

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة ahmed 9.0 مشاهدة المشاركة
    الاسم احمد الشافعى
    التليفون 0103198540

نبذه عن بعض اعمالى
    أعمالك ليست بالمستوي الممتاز و لكن اري انك بعد فترة التدريب ستنتج بمستوي عالي يمكن ان تكلمني و سوف نتفق

في ناس بتجيلي شغلها ضايع و دول معرفشي عايزين يشتغلوا أزاي يا جماعه اللي شايف انه ينفع يشتغل بس هوه اللي يجيلي انا مش بحب أكسف حد بس غصب عني دي شركه أعلانات يعني الشغل بيتعرض علي التليفزيون من شغل تحت الكوبري

و بعدين انا بطلب ناس تشتغل مش ناس بتجرب و بتتسلي لحد ما الدراسه ما تبداء ياريت يكون في رجاله بقي شويه الموضوع مش تهرييج

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
          واضح يا استاذ عبد النبي
          ان شركتك دي(لو كانت موجوده اصلا) .... فعلا تحت كوبري
          وبصراحه انا عمري ما شفت شركه محترمه تعمل اعلان بالطريقه دي
          اي شركه في الدنيا بتعمل اعلان عن الوظيفه المطلوبه في اي جريده وبيكون في شروط معينه للوظيفه وفي راتب محدد
          الموضوع مش كفته

وعلى فكره
          المشاركة الأصلية بواسطة 3bdelnabi مشاهدة المشاركة
          و بعدين انا بطلب ناس تشتغل مش ناس بتجرب و بتتسلي لحد ما الدراسه ما تبداء ياريت يكون في رجاله بقي شويه الموضوع مش تهرييج
          المنابر مافيهاش غير رجاله
          وماحدش هنا بيعرف يهرج

التعديل الأخير تم بواسطة MN3M; 08 / 09 / 2006, 11:42 PM.
            M HAMMAD
            M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
            قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
            لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

يا جماعة اهدوا شوية ... الراجل مش قصده ...
              أنا قابلت أحمد ... وهو راجل في قمة الأخلاق ... حقيقي فعلا ...
              بس هوه اتعقد من الناس اللي بتيجي تقدم في الشغل لأن الموضوع صعب ... وكل شخص ليه وجهات نظر ...
              رجاءا تفهموا قصده .. هوه بس التعبير خانه في كلمة (رجالة) ... فخمتوا ولا مش فخمتوا ؟؟ ^_^

بالتوفيق للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة mady مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                واضح يا استاذ عبد النبي
                ان شركتك دي(لو كانت موجوده اصلا) .... فعلا تحت كوبري
                وبصراحه انا عمري ما شفت شركه محترمه تعمل اعلان بالطريقه دي
                اي شركه في الدنيا بتعمل اعلان عن الوظيفه المطلوبه في اي جريده وبيكون في شروط معينه للوظيفه وفي راتب محدد
                الموضوع مش كفته

وعلى فكره

المنابر مافيهاش غير رجاله
                وماحدش هنا بيعرف يهرج
                اولا انا اخترت المكان اللي نزلت فيه الأعلان الصح اللي فيه الناس هتجيلي علي طول انا فعلا نزلت أعلان فالجرنان بس كلموني ناس بتوع فوتوشوب و حاجات تانيه غريبه انا مش عايزها خالص و بالنسبه للمرتب مفيش حد عائل بيقول علي مرتب فإعلان لأني ممكن أقول مرتب صغير الناس الكويسيين و اللي شغلهم حلو ميرضوش بيه فابلتالي مش هييجوا لكن لما مقولش و لما أشوف الشغل أدي لكل واحد حقه دي حاجه كويسه علشان مظلمش حد و بعدين انا كل اللي جولي ممكن يقولولك انا وقفت معاهم أزاي و ساعدتهم ولا لا لو حسيت انه ممكن ييجي منه بس فعلا في ناس جتلي مش بتفهم فأي حاجه خالص و عيزين يشتغلوا و اللي يضايئك انهم عايزيين كمان مرتبات و عاليه جداً
                وثانياً لما يجيلك واحد شكلوا غلط من فوق لتحت و كمان مش فايق متعرفش دا شارب ولا مالو و يقولك انا بقضي أيامي يبقي الموضوع مش موضوع ظروف الموضوع موضوع عيل صغير لسه محسش بالمسئوليه

يا ريت الناس قبل ما تقول حاجه تفكر فيها كويس علشان ..................

المشاركة الأصلية بواسطة MN3M مشاهدة المشاركة
                  من الواضح إنك ملكش فى المجال ده..
                  لأنك لو بتفهم صح فى الثرى دى مكنتش قلت كده و خصوصا أنك طالب أنيمتور..
                  عموما علشان أصلح لك معلوماتك.........> معظم الشغل بيكون التجربه و الخطأ بكده بنطلع بالقواعد السليمه اللى مفيش حد فى الوطن العربى كله بيدرسها و اللى بيدرسوها تقدر تقول حراميه لأنهام بيخدو مبالغ طائله..
                  و بعدين موضوع التسليه برده بيعكس عدم معلرفتك!!هل أنت تعرف اللى بيشتغل ده ظروفه إيه؟؟إيه اللى يخليه يشتغل و هوا لسه بيدرس؟؟
                  و فعلا المنابر مليانه رجاله و اللى مش رجاله فعلا هما اللى بيلجأو للمنتدى الكريم وقت الحاجه بس(لما يعوزو موظفين بس)..
                  و بعدين متورينا شغللك أنت مش يمكن نتعلم من حضرتك حاجه تفيدنا لما نخلص دراسه؟؟
                  اولا اقرا الأعلان كويس انا مش طالب أنيميتور
                  ثانياإ متحكمش علي حد انت مش عارفه انا كنت فجمعتي أربع سنين بدرس الثري دي و كمان باخد حالياً سرتفيكاشن من أوتو ديسك من أماجنيس و الحمد لله أنا عارف شغلي كويس و انا عارف انا قلت كده ليه لان في ناس فعلا جيالي ولا قد المسئوليه و فعلا مش بيعرف يشتغل خالص بس بيجرب هقوله أيه مش أكتر
                  ثالثاً بقي بالنسبه لموضوع ظروف اللي بيشتغل لما يجيلك واحد سكران أو مسطول ولا متعرفش مالوا و مش فايق و يكون جيلك علشان يشتغل ده أكيد مش راجل ده واحد لسه محسش بالمسئوليه ولا هيحس
                  رابعاً انت أخدت الكلام علي نفسك ليه ما في ناس كتير قرو الرد بتاعي اشمعني انت اللي رديت و أتحمئت يعني معا أني مقصدكش بس أنا كان محروق دمي و بعدين لو مكنش في رجاله فالمنابر مكنتش حبيته و دخلت عليه
                  خامساً انا لسه عارف المنابر من فتره صغيره جدا و ممكن تسألوا أحمد012
                  و لو عايز تشوف شغلي أتصل بيه أديك عنواني و تعالي شوفوا فبيتي حتي علشان أصالحك و أعمل معاك واجب و ناكل مع بعض عيش و ملح

ahmed_elshafey75@yahoo.com

ياريت تكلمنى على الاميل بعيد عن الموقع

وشكرااا

المشاركة الأصلية بواسطة ahmed 9.0 مشاهدة المشاركة
                      ahmed_elshafey75@yahoo.com

ياريت تكلمنى على الاميل بعيد عن الموقع

وشكرااا
                      انا ضفتك عندي خلاص و مستنيك لما تدخل

المشاركة الأصلية بواسطة 3bdelnabi مشاهدة المشاركة
                        اولا اقرا الأعلان كويس انا مش طالب أنيميتور
                        ثانياإ متحكمش علي حد انت مش عارفه انا كنت فجمعتي أربع سنين بدرس الثري دي و كمان باخد حالياً سرتفيكاشن من أوتو ديسك من أماجنيس و الحمد لله أنا عارف شغلي كويس و انا عارف انا قلت كده ليه لان في ناس فعلا جيالي ولا قد المسئوليه و فعلا مش بيعرف يشتغل خالص بس بيجرب هقوله أيه مش أكتر
                        ثالثاً بقي بالنسبه لموضوع ظروف اللي بيشتغل لما يجيلك واحد سكران أو مسطول ولا متعرفش مالوا و مش فايق و يكون جيلك علشان يشتغل ده أكيد مش راجل ده واحد لسه محسش بالمسئوليه ولا هيحس
                        رابعاً انت أخدت الكلام علي نفسك ليه ما في ناس كتير قرو الرد بتاعي اشمعني انت اللي رديت و أتحمئت يعني معا أني مقصدكش بس أنا كان محروق دمي و بعدين لو مكنش في رجاله فالمنابر مكنتش حبيته و دخلت عليه
                        خامساً انا لسه عارف المنابر من فتره صغيره جدا و ممكن تسألوا أحمد012
                        و لو عايز تشوف شغلي أتصل بيه أديك عنواني و تعالي شوفوا فبيتي حتي علشان أصالحك و أعمل معاك واجب و ناكل مع بعض عيش و ملح
                        عزيزى المستمع:
                        يؤسفنى أبغك إنه أولا القرص بتاع دسكريت اللى أنت بتتنطط بيه ده ياما دخلته ناس أعرفهم و طلعو منه ناسين اللى كانو عرفينه..
                        ثانيا :إنت محسسنى إن فى ناس كانوا داخلينلك وفى إيدهم إزازه بيره ولا قرص حشيش
                        ثالثا و الاهم أيها القارىء الكريم :أنا متحمأتش و اللى ميعرفش يتحكم فى نفسه ودمه محروق يبقى ميتحسبش على كلامه و أكيد مش هحسبك لأنك شكلكمش فى وعيك..
                        -على فكره عبنى أو الكام مسمار اللى ثبت بيهم الناس(لو مكنش في رجاله فالمنابر مكنتش حبيته و دخلت عليه )
                        وبعدين أهلا بيك فى المنابر العزيز و يايت متغلطش فى المنابر تانى.
                        وبالنسبه لموضوع شغلك أكيد هشوفه إن شاء الله يا هندسه و يمكن أجيبلك فرصه عمل أفضل..
                        و إن شاء الله ناكل عيش وملح مع بعضينا..
                        ياريت الكلام ميكونش ضايقك..
                        سلاموكا..
                        M HAMMAD
                        M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
                        قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
                        لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

في ايه انا مش فاهم انت ايه اللي مدايئك اوي كده و بعدين انا متنططش ولا حاجه و هسيب الناس فالمنابر يردوا عليك

اريد الحصول على الميل لارسل بعض النماذج مع تقبل الانتقاد سواء في شغل اولا
                            علما اني مهندسة ديكور وابحث عن فرصة للتركيز على 3dاكثر مع ان الموديل عندى جيد واي شىء ناقص ابحث لحلة من المواقع
                            لذلك ارجو الاهتمام وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة gadah مشاهدة المشاركة
                              اريد الحصول على الميل لارسل بعض النماذج مع تقبل الانتقاد سواء في شغل اولا
                              علما اني مهندسة ديكور وابحث عن فرصة للتركيز على 3dاكثر مع ان الموديل عندى جيد واي شىء ناقص ابحث لحلة من المواقع
                              لذلك ارجو الاهتمام وشكرا
                              الإيميل
                              ahmed1.iams@gmail.com
                              وتقدر تكلمني فأي وقت

انا لغايت دلوقتي مجالييش ولا واحد متخصص فالرندر يا رييت واحد يكون شغله حلو في الرندر و فيه نسبه كبيره من الواقعيه يشرفني او يكلمني

يعمل...
                                X