Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

( Benbou ) الفصل 1 التمرين 1 _ 2

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

عملك جيد جدا جدا ونضيف ولا ينقصه الا تصحيح بسيط جدا ليكون كاملا .فقط يحتاج الى زيادة في التسارع عند الأرتطام اي اجعل مفاتيح الأرتطام اضيق من هذا بقليل مثل الصورة .

العملة جيدة .
    دروس فيديو عربية في الكركتر ريجنج
    دروس فيديو عربية في ال toon car rigging

السلام عليكم : اخى الكريم شوف ممتاز انك تعبت ووصلت لى دا بس احب اقول لى حضرتك ان من المهم انك تحس الكره بجد دا هو نجاح كرتك لزم تركز اكتر فى الكره وفى البدايه اسئل نفسك انت هتعمل بالكره ايه وهى طلبه منى ايه وبكده هتطلع معاك الكره بس ارجع واقول ممتاز

المشاركة الأصلية بواسطة مجنون rigging مشاهدة المشاركة
        عملك جيد جدا جدا ونضيف ولا ينقصه الا تصحيح بسيط جدا ليكون كاملا .فقط يحتاج الى زيادة في التسارع عند الأرتطام اي اجعل مفاتيح الأرتطام اضيق من هذا بقليل مثل الصورة .

العملة جيدة .
        المشاركة الأصلية بواسطة ipaltalk مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم : اخى الكريم شوف ممتاز انك تعبت ووصلت لى دا بس احب اقول لى حضرتك ان من المهم انك تحس الكره بجد دا هو نجاح كرتك لزم تركز اكتر فى الكره وفى البدايه اسئل نفسك انت هتعمل بالكره ايه وهى طلبه منى ايه وبكده هتطلع معاك الكره بس ارجع واقول ممتاز
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        ان اعتدر لكل الاخوى الاعضاء و المشرفين على هذا التأخير في التطبيق وذلك لضروف خاصة راجيا من الله التوفيق
        اشكر اخي..مجنون rigging.. وايضا اخي..ipaltalk.. على ملاحظاتهم وهذا تصحيح او تعديل الاخير بانتضار ام التصريح بالمرور الى التطبيق الموالى او اعطاء ملاحظات اخرى وشكرا مرى اخرى..

http://www.youtube.com/watch?v=tsfx9d8ji9I

دفتر رسوماتي ( متجدد ) ----- Benbou sketch book

جيد اخي الكريم يمكنك الأنتقال الى التطبيق الموالي .

دروس فيديو عربية في الكركتر ريجنج
          دروس فيديو عربية في ال toon car rigging

يعمل...
          X