Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ساعدونى بالله عليكم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ساعدونى بالله عليكم

انا اعمل على برنامج3d max
    من سنة تقريباً ووصلت فيه لمستوى جيد
    ولاكنى تقدمت لشركات كثيرة ولم تقبل اي شركة بتوظيفى
    انا الان أشعر بالاحباط الشديد واليأس
    أود ان أكمل فى دراسة الماكس ولاكنى محبطة
    ساعدونى ماذا افعلاضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	MOTOR.jpg 
مشاهدات:	2 
الحجم:	73.3 كيلوبايت 
الهوية:	3294598اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	2.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	56.0 كيلوبايت 
الهوية:	3294599

لا واصلي العمل وفي شغل متوفر لماكس ومايا وكل البرامج بس روح شركات كثيرة واتعرفي هو حضرتك شاب ولافتاه

أنا فتاة
      وروحت شركات بس مش كتير
      بس مش عارفة طيب ادور على شغل ازاى

بصي الماكس طويل شوية و محتاج وقت و دراسة و مجهود انا لما قدمت علي وظيفة في الثري دي كانت بعد دراستي للماكس في البيت اكتر من سنتين و اترفض في كتير من الشركات و ده كان ليه اسباب طويلة انا مكنتش فاهمها ولا اعرفها
        ولما اشتغلت دخلت تدريب كمان و دلوقتي بقالي اكتر من خمس سنين خبرة و لسه بكمل دراسة فيه
        بالنسبالك ماتحبطيش خالص لان المجال ده كل يوم في جديد و كل يوم هاتتعلمي حاجات وانتي في البيت و المحترف كان في يوم مبتديء و ميعرفش يشغل البرنامج كمان
        مجال الماكس ليه تخصصات في السوق و انتي لازم تفهمي انتي هاتتخصي في ايه و تدرسية في الماكس كويس و لما تنزلي اي شركة تكون طالبة ماكس في مجال تخصصك كلميهم انك نازلة تدريب مش شغل
        لو محاتجة اي مساعدة في اي معلومة او استفسار ممكن تعمليلي اضافة

انصحك اختي الكريمه انك تحددي انتي عايز تشتغلي ايه في الماكس علي سبيل المثال ديكورات داخليه او تصميم خارجي او الشغل في الانميشن وبعد ماتحديدي انتي عايزه دوري علي الدروس من النت والمهم خدي خبره شويه وبعد كده انزلي اتمرني في مكتب اوفي شركه وبعد كده لما تلقي نفسك انك متمكنه من العمل الجيد علي الماكس فكري في العمل وهتلقي ان شاء الله ........

------------------------------------------------------------------------------------------------------
          القوه لاتاتي من الامكانات الجسديه بل من عزيمة الاراده ==== ==== لانحقق الاعمال بالتمنيات انما بالاراده نصنع المعجزات ==== ==== مثلما يعود النهر الى البحر هكذا يعود عطاء الانسان اليه
          Designer Graphic
          My Design Exterior _Interior --Mobile : 01006748045

المشاركة الأصلية بواسطة moam1986 مشاهدة المشاركة
            بصي الماكس طويل شوية و محتاج وقت و دراسة و مجهود انا لما قدمت علي وظيفة في الثري دي كانت بعد دراستي للماكس في البيت اكتر من سنتين و اترفض في كتير من الشركات و ده كان ليه اسباب طويلة انا مكنتش فاهمها ولا اعرفها
            ولما اشتغلت دخلت تدريب كمان و دلوقتي بقالي اكتر من خمس سنين خبرة و لسه بكمل دراسة فيه
            بالنسبالك ماتحبطيش خالص لان المجال ده كل يوم في جديد و كل يوم هاتتعلمي حاجات وانتي في البيت و المحترف كان في يوم مبتديء و ميعرفش يشغل البرنامج كمان
            مجال الماكس ليه تخصصات في السوق و انتي لازم تفهمي انتي هاتتخصي في ايه و تدرسية في الماكس كويس و لما تنزلي اي شركة تكون طالبة ماكس في مجال تخصصك كلميهم انك نازلة تدريب مش شغل
            لو محاتجة اي مساعدة في اي معلومة او استفسار ممكن تعمليلي اضافة
            شكراً كتير ليك
            وأكيد انا لو أحتجت شىء هطلبو منك
            وأنا عارفة إن الماكس صعب وطويل وانا بحبو
            بس مش عارفة ليه جالى احباط كدا
            بس انت عندك حق انا هبعت للشركات على انى عاوزة تدريب
            مرة تانيا شكراً

المشاركة الأصلية بواسطة farfoch مشاهدة المشاركة
              انصحك اختي الكريمه انك تحددي انتي عايز تشتغلي ايه في الماكس علي سبيل المثال ديكورات داخليه او تصميم خارجي او الشغل في الانميشن وبعد ماتحديدي انتي عايزه دوري علي الدروس من النت والمهم خدي خبره شويه وبعد كده انزلي اتمرني في مكتب اوفي شركه وبعد كده لما تلقي نفسك انك متمكنه من العمل الجيد علي الماكس فكري في العمل وهتلقي ان شاء الله ........

------------------------------------------------------------------------------------------------------
              القوه لاتاتي من الامكانات الجسديه بل من عزيمة الاراده ==== ==== لانحقق الاعمال بالتمنيات انما بالاراده نصنع المعجزات ==== ==== مثلما يعود النهر الى البحر هكذا يعود عطاء الانسان اليه
              ربنا يخليك على النصيحة
              انا طبعاً هتخصص مودلينج
              بس إن شاء الله ديكورات داخلية وانا ابتديت اظبط الاضاءة
              والنت ما شاء الله عليه فيه دروس حلوة قوى
              انا هاخد بنصيحتك وربنا معايا
              مرة تانيا شكراً على الاهتمام
              والنصائح الغاليا

المشاركة الأصلية بواسطة HAPPY1 مشاهدة المشاركة
                شكراً كتير ليك
                وأكيد انا لو أحتجت شىء هطلبو منك
                وأنا عارفة إن الماكس صعب وطويل وانا بحبو
                بس مش عارفة ليه جالى احباط كدا
                بس انت عندك حق انا هبعت للشركات على انى عاوزة تدريب
                مرة تانيا شكراً
                كلنا مرينا بمرحلة الاحباط لان طبعا الواحد كان في فترة متوقع انه هاينجز في الماكس و هايقدر يوصل فيه لمستوي متقدم بسرعة و غير ان الواحد طبعا بيشوف اعمال غيرة الجاهزة و يقارنها بشغلة و مابيجيش علي دماغة ان الشخص صاحب العمل المتمكن قعد فترة طويلة عشان يوصل للمستوي ده
                انتي لو كويسة في الانجليش انصحك بالدروس الاجنبية المتخصصة لانها تحفة بجد و بجانب المودلينج ركزي علي الاضائة و الماتريال او الانيميشن لان هما دول طبعا المجالين الاساسيين في الماكس
                بخصوص التدريب ممكن تبعتيلي السي في بتاعك و فيه شغلك و هابعتة لناس معرفة في شركة ديكور في مدينة نصر

بعد الكلام ده مفيش كلام تانى بس اعتقد عندك مشاكل فى الريندر فى صورة الموتسكل الخامات والاضائه عايزه تتظبط اكتر من كده استخدمى hdri عشان يعمل انعكاسات على الموتسكل والصوره الثانيه ايضا وفيها nois كتير ...اعملى شغل كتير عشان تبقى معاكى فى السى فى وتكون بلا اخطاء عشان حتى لو هتنزلى تدريب يبقى فتره قصيره وتشتغلى على طول

المشاركة الأصلية بواسطة HAPPY1 مشاهدة المشاركة
                    ربنا يخليك على النصيحة
                    انا طبعاً هتخصص مودلينج
                    بس إن شاء الله ديكورات داخلية وانا ابتديت اظبط الاضاءة
                    والنت ما شاء الله عليه فيه دروس حلوة قوى
                    انا هاخد بنصيحتك وربنا معايا
                    مرة تانيا شكراً على الاهتمام
                    والنصائح الغاليا
                    بصي خلي عندك امل الماكس كما قال الاخوه دسم شويه بس برنامج قوي جداااااااا وهو هيجعلك تصممي كل مافي خيالك من خدع وتصميماات واي خدمه سواء في ماكس او مايا انا والاخوه تحت امرك ومرحبا بيكي معنا في عالم الثري دي ومجموعه البرامج اللي موجوده في التوقيع الشخصي هي دي البرامج اللي شعال عليهااااااااااااااا ماكس برنامج رائع وجربي المايا كمان مش هتخسري حاجه وبعدين انت بتقولي عايزه اتخصص مودلينج المايا في ادوات مودلينج احترافيه مثل النربس والبولجون

المشاركة الأصلية بواسطة bebo_3D مشاهدة المشاركة
                      بصي خلي عندك امل الماكس كما قال الاخوه دسم شويه بس برنامج قوي جداااااااا وهو هيجعلك تصممي كل مافي خيالك من خدع وتصميماات واي خدمه سواء في ماكس او مايا انا والاخوه تحت امرك ومرحبا بيكي معنا في عالم الثري دي ومجموعه البرامج اللي موجوده في التوقيع الشخصي هي دي البرامج اللي شعال عليهااااااااااااااا ماكس برنامج رائع وجربي المايا كمان مش هتخسري حاجه وبعدين انت بتقولي عايزه اتخصص مودلينج المايا في ادوات مودلينج احترافيه مثل النربس والبولجون
                      وطبعا اي كلام شخصي في مجال الثري دي انا تحت امرك ممكن تدخلي علي ميلي الشخصي بتاع الشغل
                      bassem_mostafa64@yahoo.comوتقدري تتواصلي معايا ومع الاخوه لان الماكس بحره واسع كمال قال الاخوه

يعمل...
                      X