Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اريد مواصفات جهاز ممتاز لل ماكس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اريد مواصفات جهاز ممتاز لل ماكس

ما هى المواصفان لسهولة رندرت مشاهد معقدة

الرجاء الاجابة
    و اية الى بيفرق مع الماكس رامات ولا بروسيسور
    SIMPLE CREATION

عزيزي لو تراجع المواضيع السابقه في المنتدى راح تجد الي يشفي غليلك من الاجابات لان سؤالك موجود جوابه لان الكثير من الشباب تطرقوا اليييييه

[IMG][/IMG]
    huli big111t.gif - 1.1 Mb

والله ياريت حد يفيدم ويفيدني في الموضوع ده

------
      المواصفات دي أنا ماوي أجيبها لاكن ماعرفش شغالة ولا
      proc : 3.6 cash 2 mb
      ram : 1 giga b
      mother board : giga bite chip965
      hard disc : 160 gb

يعني مثلاً
      | سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
      | ’’
      مدونتــــي ,,

شوف هذه المشاركة اخي
        http://www.maxforums.net/showthread.php?t=100582
        Silent Man

انا بردو عاوز اشترى جهاز بس محتار
          بس اعتقد ان البروسيسورز ال core 2 due مناسب جدا لشغل الماكس ويكون 2.4 مثلا
          ومعاه رامات 2 جيجا مثلا وبورده جيجا بايت 965
          وكارت الشاشه 265
          واللى بيفرق مع الماكس اخى الكريم (البروسيسور فى الرندر بشكل اساس&#1609...
          الرامات(فى تحمل الملف لكثرة المودلنج وكذلك فى سهولة التحرك داخل البرنام&#1580...
          كارت الشاشه(فى العرض بشكل عام اى يوجد بعض المناطق بتكون صعب انك تشوفها مثلا نقاط صغيره مثلا او ما شبه ذل&#1603...
          هذا والله اعلم انا مش متأكد 100% من الموضوع ده

المشاركة الأصلية بواسطة VRay مشاهدة المشاركة
            انا بردو عاوز اشترى جهاز بس محتار
            بس اعتقد ان البروسيسورز ال core 2 due مناسب جدا لشغل الماكس ويكون 2.4 مثلا
            ومعاه رامات 2 جيجا مثلا وبورده جيجا بايت 965
            وكارت الشاشه 265
            واللى بيفرق مع الماكس اخى الكريم (البروسيسور فى الرندر بشكل اساسى...
            الرامات(فى تحمل الملف لكثرة المودلنج وكذلك فى سهولة التحرك داخل البرنامج...
            كارت الشاشه(فى العرض بشكل عام اى يوجد بعض المناطق بتكون صعب انك تشوفها مثلا نقاط صغيره مثلا او ما شبه ذلك...
            هذا والله اعلم انا مش متأكد 100% من الموضوع ده
            صح اخي Cor 2 due E6600 ممتاز جدا ويعتبر قفزة نوعية في البروسسرات الحديثة
            Silent Man

لن اكتر فالحديث لانو في ناس بتفكرني بتفلسف ومش عارفين انو انا بلف وبادور لاحصل على المعلومه عموما .. هات المفيد
              عارف .. تفضلو هون وانتو راح تعرفو شو الجهاز المطلوب لماكس ومايا وغيرو وغيرو غيرو .. وان كان برضو معكاش الفلوس ...... تزعلش اتصل على خدمة sales او ابعت ايميل وريح نفسك من الصداع وهما يحكولك فلوسك كم بتجيب وشو ممكن تعملك . مع الشكر الجزيل

http://www.boxxtech.com/

lملاحظه : انا شاري الجهاز منهم كاستوديو وكلفني 35000 درهم اماراتي ولكن جبتو بطريقتي الخاصه وكل بلد ليها طريقتها .. واذا كان الموضوع قد طرح فالمنتدى فانا لا اعرف به فلا احد يعلق على .. خد المعلومه واتوكل على الله يمكن تنفعك

يعمل...
              X