Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الحقونى عمال اجلس10 ساعات على الكمبيوتر يوميا هذا قبل السهرة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

يا ساتر يارب اذن انتم كلكم مثلى
    فى كل شىء ولا تحبون الكلام فى اى شىء الا على الماكس صح انا اعرف او على الكمبيوتر
    كل عام وانتم بخير جميعا

EL_MANABER MANBER MEN LAA MANBER LAHH

VIRTOOLS & 3DS MAX
    AUTODESK

والله ردودكم فعلا عجبتنى جدا والله
      كل عام وانتم بخير جميعا

VIRTOOLS & 3DS MAX
      AUTODESK

قصتى فى الكلية

السلام عيلكم روحمة الله بركاتة

هذة قصتى وانا فى الكلية وفى البيت ايضا

وكل مكان انا ىعندما افعل شىء جميل اريد ان كل اللى عندى يشاهدونة

اروح انا ديهم يقولون لا لا اروح بالغصب اجيبهم يلقون نظرة ويقولون

كويس وبس ويقولون لى هات اى شىء غيرة اورح انا اكب فية ضرب واقوم ازقة

برة الغرفة بتعتى (((((((( هذا بالنسبة لقرابتى الاولاد ))))))) واقولة انتا اصلا مال تفهم شىء

والمشكلة الكبرى انى لما واحد يجلس جنبى وانا اصمم مثلا شىء يقول لى ماذا يعجبك فى هذا

والله اقول فى صمت امسكك ارميك برة فى الشارع ولا تفهم الكمبيوتر تعال اقعد جنبى

هذا من اقاربى الذى لا استطيع الكلام معهم اما اللى دايما ملسق فى البيت عندى يجلس فترة

زمنية طويلة مثلا ياتينى الصبح الساعة 10 صباحا وانا نائم يفضل يخبط فيا قوم قوم قوم

اروح انا اتجاهلة علشان يرووح يفتح التلفزيون ويبعد عنى لا المشكلة انة يركب فيشة الكمبيورت وشغلة

والكمبيوتر جنبى يفضل قوم يا فيصل قوم يا فيصل

اروح اقولة اسكت لامسكك اشبع فيك قتل يفضل يقول قوم قوم

اروح اتناول اقرب مخدة اخبطة بيها فى جهه يفضل يضحك يضحك

اةةةةةة مهوو شبعان نوم وانا سهران وهو يضحك اروح اجيب البطنية بتعتى وانط فوقية

بيها واشبع فية قتل وهو ما يشوف شىء هههههههه ويكون كدة صباحى

اول ما اروح افطر اروح افتح التلفزيون علشان افطر على روقان

ما الحق اكون حطيت لقمة فى فمى يكون جه الاهم (((( الاب)))) من السوق راح جاب الاكل وجة

يمسك الريموت منى مثلا انا اشاهد فلم THE LORD OF THE RINGS ما شعروكم لما واحد يغير

عنة يروح يقولى ايش عاجبك بهذا انا لا احب العنف اروح اتحصر فى صمت ويكون الافطار اى كلام

ويروح يمسك الريموت ويحط لى على الاخبار على ((( الجزيرة ))) اقول فى صمتا اخبار على الصبح يا

ساتر وهذة هيا قصتى وبعدين اروح ابدا يوم جديد على الكمبيوتر وشكرا
        كل عام وانتم بخير جميعا

VIRTOOLS & 3DS MAX
        AUTODESK

اقرها بالتفصيل ستجد ما يضحكك
          كل عام وانتم بخير جميعا

VIRTOOLS & 3DS MAX
          AUTODESK

اوتو .. للأسف حالي من حالك , كل من اعرفه يستهزىء بمشاعري الجرافيكية , ولما افرجي حدا شغل او برمجة لعبة ثري دي بيصير يضحك علي , والاغلب بيقول "بتعرف تسوي لعبة كرة قدم ؟ " , ... لكن لازم تكون ردة فعلك ايجابية , يعني مش كل ما واحد قلك مش حلوة او ما وافق يجي شوف شغلك تروح تهب فيه , ... اشي طبيعي , لو الك اخت صغيرة وقالتلك تعال العب انا وياك بلعبة باربي , لو سايرتها ولعبت معها انت من جوة رح تظل مش معجب بلعبة باربي , كل شخص له توجه خاص به , ابحث عن من يفهم توجهاتك , رح تعاني اذا تجوزت وحدة بتكره الجرافيكس , لأنه شكلك رح تسلقها بدن اذا ما انبهرت باعمالك , وهذا ظلم , ....

ثانيا انت فظ بتعاملك مع الاعضاء , .... اما انك بتمزح مزحات بتعجبك لكن احنا بنشوفها سخيفة ودمها ثقيل , او انك فعلا مفكر انه من حقك انك تحكي معنا هيك , شوي شوي علينا , ....

ثالثا :- كلامك غير واضح , وبحاجة الى Subtitle ...

رابعا :- تواضع لله ...

خامسا :- اذا والدك غير المحطة , اطلب منه مرة وحدة , اذا ما وافق , خلص , انتهى ... ليش الفلسفة ؟

فهمتنى غلط

المشاركة الأصلية بواسطة Belias مشاهدة المشاركة
              اوتو .. للأسف حالي من حالك , كل من اعرفه يستهزىء بمشاعري الجرافيكية , ولما افرجي حدا شغل او برمجة لعبة ثري دي بيصير يضحك علي , والاغلب بيقول "بتعرف تسوي لعبة كرة قدم ؟ " , ... لكن لازم تكون ردة فعلك ايجابية , يعني مش كل ما واحد قلك مش حلوة او ما وافق يجي شوف شغلك تروح تهب فيه , ... اشي طبيعي , لو الك اخت صغيرة وقالتلك تعال العب انا وياك بلعبة باربي , لو سايرتها ولعبت معها انت من جوة رح تظل مش معجب بلعبة باربي , كل شخص له توجه خاص به , ابحث عن من يفهم توجهاتك , رح تعاني اذا تجوزت وحدة بتكره الجرافيكس , لأنه شكلك رح تسلقها بدن اذا ما انبهرت باعمالك , وهذا ظلم , ....

ثانيا انت فظ بتعاملك مع الاعضاء , .... اما انك بتمزح مزحات بتعجبك لكن احنا بنشوفها سخيفة ودمها ثقيل , او انك فعلا مفكر انه من حقك انك تحكي معنا هيك , شوي شوي علينا , ....

ثالثا :- كلامك غير واضح , وبحاجة الى Subtitle ...

رابعا :- تواضع لله ...

خامسا :- اذا والدك غير المحطة , اطلب منه مرة وحدة , اذا ما وافق , خلص , انتهى ... ليش الفلسفة ؟

اخخخخخخخ فهمتنى غلط وانتا بينت لى حاجات كتيرة ما اعرفها للاسف

انا عندما ابى يغير عن المحطة لا اتكلم معاة ابدا لانة ابى ويجب احترام رغبتة رعما عنى

وكلامك جارح بالنسبة لىىىىىى
              كل عام وانتم بخير جميعا

VIRTOOLS & 3DS MAX
              AUTODESK

الاخ اوتو ديسك
                هذه هي مشكلتي ايضا ان صح التعبير عنها بمشكلة
                يقول الله تعالي في الحديث القدسي:
                ( يا ابن آدم أنا لك محب فبحقي عليك كن لي محبا)

يعمل...
                X