Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تصميمات عالمية تعلم كيف تكون محترف ... شارك برأيك

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• تصميمات عالمية تعلم كيف تكون محترف ... شارك برأيك

تصميمات عالمية تعلم كيف تكون محترف ... شارك برأيك
    ارجو من المصممين المحترفين ابداء نقدهم البنااااء ...

بصراحة ما فهمت شو المطلوب من ه الموضوع ....
    اذا اردت رايي <<<<شايف حالة مصمم محترف.
    ارجوا ان توضح اكثر..
    ولك مني جزيل الشكر....
    ^_^

اخي الكريم اشكرك علي مرورك اما ما اريده هو مرور المحترفين والقاء نظر علي اعمالي وابداء نقدهم ...... لماذا يبدون رأيهم حتي استفيد من الخبرات الموجوده هنا من المصممين

بسم الله ما شاء الله أعمال ممتازة . وجملية جداً

واللي عاجبني في التصميم الخاص بموقع متعلق بالأثار في مصر ومصر الفرعونية . إنك نجحت في إظهار جمال مصر وجمال تصميمك وإبداعك من غير تكلف وده ظهر في عدم إختيارك لأنواع كتير من الخطوط . وكمان إحتيار الألوان كان موفق جداُ وكان راقي جدا جدا جدا وبالتالي الشغل كان حلو جداً وظهر بالمظهر المشرف والإحترافي. . . . . برافو عليك

وبالنسبة للشعار min ded
        شعار جميل وفكرة معروفة وبالرغم من كده محدش يقدر يقول إنك مقلد عشان شركات كتييييييييير جدا بتعمل نفس الفكره بس انا ليا ملحوظه صغيرة لو تجرب تعملها وتشوف الناتج بتاعها يبقى كتر خيرك
        إيه رأيك تخلي كلمة min اللي جوه الدايره متكونش في النص تكون داخله جوه شوية في إتجاه كلمة ded وعشان ميكونش في تماس ويكون مزعج للعين أنته ممكن تخلى حرف الـ ( d ) يكون لازق مع حرف الـ ( n ) بس تخلي بالك من الألوان
        وبالنسبه للشعار اللي بعده مش هاقدر أتكلم عليه عشان انا مش عارف بتاع إيه أو بيتكلم عن إيه

وشعار الخاص بالبناء . . . قبل أي حاجة تسلم إيدك بجد . بس أنته لو تعمل خط بسيط يعبر عن عمارة زي ما انته عامل وتخليه أخف من اللي العمارات اللي جنبه بحيث يديك جو إنه بعيد وبكده هيدك إحساس إنه منظر ثلاثي الأبعاد وكمان مش هيكون الشعار فاضي من النص . جربها كده وإن شاء الله هاتوزن التصميم . . . . .

والنهايه بجد . . . . تسلم إيدك بجد
        اللهم أتنا في الدنيا حسنة وفي الأخرة حسنة وقنا عذاب النا

www.ahmedelbadry.com

أنا عجبني تصميم شعار البناء فععلا موفق فيه !
          my view point is
          VIRTOOLS & 3Ds MAX
          the best in Game Development industy
          ::....................................................::
          ZAHi AL-RAYYES
          Palestinian and proud of that

التصاميم الاخيره الثلاث , اخي ماشاالله تبارك الله , بس عربك , ما الهم بها اللون , فقط الشركات الكبيره جدا , او الناس ال بلغتنا بتفهم تصميم , يعني انا اقولها لك بصراحه ( شغلك ستايل ) من وجه نظري المتواضعه , وهو راقي ولكن لا ينفع مع عربنا اكرر .

يعني عربنا محتاجين ( البهرج الكذاب ) ومن رحم ربي من ناس عندهم ثقافه تسويق وعلوم تصميم راح يفهمو قصدك من العمل .

بالمجمل , اباركلك على الشغل الحلو , واستمر اخي في لمساتك ^_^ , بالنسبه للويب , انا منظوري دائما الويب هوا واليب , وشغلك فيه جميل ولكن ..

اخوك ........... فينكس

ما شاء الله اعمال في المستوى المطلوب عالميا صراحة, و خاصة الشعارات.. جميلة جدا و تصلح للـــWeb 2.0
              لكن.. احذر, بالنسبة للشعارالثاني... فكرته مبهمة جدا جدا, و خلفيته لا تشير الى انه صالح للطبع الا على ورق لاصق على ورق اسود اصلا اعرف ان تيرد اظهار جمالية الشعار بوضعه في خلفية سوداء, لكن لا تقدمه على انه عمل نهائي, بل ارفقه بخلفية بيضاء مرة و خلفية ملونة اخرى مرة اخرى كي يظهر انه بالامكان طبعه على اي نوع من الورق الملون..

بالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة <phoenix> مشاهدة المشاركة
              يعني عربنا محتاجين ( البهرج الكذاب ) ومن رحم ربي من ناس عندهم ثقافه تسويق وعلوم تصميم راح يفهمو قصدك من العمل .
              هههههههه تماااااااااام او نيشاااااان باللهجة المغربية

صفحات الويب احترافية وراقية أخي الكريم ... والله ظننتها قوالب جاهزة
                خلا لك الجو فبيضي واصفري .... ونقري ما شئت أن تنقري
                قد رحل الصياد عنك فابشري .... ورفع الفخ فماذا تحذري لا بد من صيدك يوماً فاصبري

يعني والله الواحد مش عارف يجاوب يقول ايه الواحد يعتز بـــــ هالنصائح الغاليه

ازاي نعرف نغير فكر الناس في موضوع البهرجه ده

التصاميم جميلة

بس بالنسبة للشعار الاخير حلو بس شيل الانعكاس لانة غير مناسب في الشعارات
                      موقعي الشخصي
                      www.aymen2d.com

شاهد واستمتع ..
                      www.aymen2d.com/blog

المشاركة الأصلية بواسطة sona_farar مشاهدة المشاركة
                        ازاي نعرف نغير فكر الناس في موضوع البهرجه ده
                        صعب تغيرو ... لانو هادي الناس لو شافت الشغل تاعك فوق , وبالمناسبه اللوجو الواحد اعطيه من 200 ل 300 دولار هون , طبعا كلامي مش مقياس لانو لو شركه ال راح تبيع راح يكون اغلى والله اعلم .

المهم الناس هاي لما تشوف شغلك بسيط ومش مكلف راح تقولك مش تعبان فيه ... يعني أي كلام , وهاد دليل على جهلهم .

فأرجع وأقولك انو الشركات الكبيره بس ال فيها هيومن ريسورس وعندها قاعده سليمه فأمور التسويق , هيا بس راح تفهم النوع البسيط من الشغل وتقيمو .

المهم انتا لما تعمل اللوجو , تعملو هادف ومقروء بسهوله

بالتوفيق

AyMeN007 فعلا الانعكاس غير جيد بالمرة اشكرك علي مرورك

شكورين كتير

طيب ممكن اعرف ايه البلاد العربيه اللي فيها هيومن ريسورس يعين انا في مصر الي حد ما لامس حتة عدم وجود بساطة في الاذواق يعني بعد ما تصمم اليء لازم تنعكشه شويه لأرضاء العملاء يمكن نسبة 10% بس هما اللي فاهميين الموضوع

يعمل...
                              X