Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عربية تاني من اعمالي ارجو النقد

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

سبحان الله
    انظروا الى صوره الوير اللي نزلها الاخ صاحب (التصميم )
    وانظروا الى الصوره اللي حطها الاخ Dksami
    انظروا الى اسم الملف في الاعلى
    نفس الاسم !!!!!!!!!!!!!!!!!!

بالتوفيق للجميع

كلامك صحيح يا عصام
      لا حول ولا قوة الا بالله
      يا رب اهدي الجميع
      MY GALLERY

لدي سؤال الا تخضع الأعمال المعروضة للتدقيق أو التأكد منها يعني الا يوجد حل لهذه المشاكل

دة انتوا شوية هبل

علي فكرة انا مش خجلان ولا حاجة اني ارد بس انا كان عندي ظروف ورجعتلك يا اغبي بني ادم شفتة دة درس وانا طبقتة ومعايا كمان ملف التورنت يا متخلف ممكن تنزلوة وتشوفوا كلامي كل الحكاية اني طبقتة زي ما هوة بالوانة وبكل حاجة علي فكرة انا اكتشغت انكوا في الردود الوحشة اجدع ناس وفي الردود الكويسة اغبي ناس لانكوا تحبوا جنازة وتشبعوا فيها لطم لانكوا كل ما ارفع عمل ما حدش يرد غير اتنين تلاتة لكن ما شاء الله الموضوع دة خلي ناس كتير ترد وياريت زي ما اتجدعنتوا في الرد الزبالو دة انا مستني اعتذار كمان ولو ان ما حدش منكوا هيعمل كدة المهم انا هرفعلك شغلي ولو انك انت ما تستاهلش انك تشوفة وقولي بقي سارقة من مين المرة دي وعتقد ان الي عامل الشغل دة مش محتاج انة يسرق حاجة ويقول انها بتاعتة ولا انتوا جدعان في الشتيمة بس

يا ايهاب لا ترد الإسائه بمثلها الله يهديك
            يكفي انك توضح كلامك من غير توجيه الشتائم للأعضاء لأن هذا المنتدي مكان للعلم وليس للشتائم وغيره

هما معاهم حق في انهم يشكوا خصوصا ان العمل مطابق تماما بكل تفاصيله حتي في اسم الملف وانا بصراحة شكيت

يا اخي لو انت عملته مطابق جدا في كل حاجة يبقي ما شاء الله عليك وربنا يزيدك من فضله ولكن بدون سب الناس سواء اللي غلط او اللي مغلطش فيك
            انت اذتني لأنك شتمت كل اللي رد عليك ولكن انا هقولك الله يسامحك
            ربنا يهديك ويوفق الجميع وارجو ان الموضوع ينتهي عند هذا الحد
            MY GALLERY

شكرا mr noras

شكرا بجد اخ mr noras علي كلامك المحترم انا اسف اني وجهت شتايم بس انت ششايف الي بيتقال عليا وهوة اصلا ما يعرفنيش انا كل الي مزعلني انة ابتدي بالغلط وقال اني ساريق التصميم طيب هوة قال كدة علي اي اساس وانت شوفت العمالي هل وحد بمستوايا محتاج انة يسرق شغل حد ويقول انة شغلة ما اتعقدش بس بجد تعبت من المنتدي دة لان فية بعض الاعضاء ما يستحقوش انهم يكونوا موجودين فية وانا بعتذر تاني علي كلامي بس هوة الي استفزني بس انا رديت علشان الناس ما تثولش اني خايف او كلامة الي بيقولة عليا صح انا رديت علشان ابين الصح وانا شاكر ليك تاني اخ mr noras ربنا يوفقك ويوفق الجميع

احيانا اقوم بتطبيق الاسطوانات بتفاصيلها حتي الالوان التي يختارها الشارح و اسماء الملفات و طريقة ترتيب المجلدات نفسها
                و علي فكرة الصور مختلفة فى بعض الأشياء
                لاحظوا داخل السيارة فى الصور الخلفية
                صحيح يوجد أخطاء فى نفس الأماكن بالسيارة لكن الأخطاء مختلفة من صورة لصورة
                تكرر الأخطاء وارد إذا كان التطبيق خطوة بخطوة
                اعتقد ان حكمي هو براءة المتهم لعدم كفاية الأدلة
                لا إله إلا الله
                محمد رسول الله

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
                تذكروا اموات المسلمين بالدعاء

ممكن تعطيني اسم الديفيدي ..
                  ويا ريت تحسن الفاظك بالرد على الاعضاء

اخي انا متاكد 100% من انك حرامي لا اريد القول غير هيك.

زاد الموضوع عن حده......
                      مغلق.
                      في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
                      وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

يعمل...
                      X