Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Some Old Works : posters

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Some Old Works : posters

السلام عليكم
    some posters i was designed it hope u all like it
    ana gdeed hna bas masha2 alah el site gameel gedan isa hastafad kteer minkom we ya 2akoon mofeed likom bardo
    ...

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------

حاسس انو انتا مستعجل فالشغل ×_x ... معندكش صبر او طولت بال على الشغل ... مممممممم

عندك لمسات هنا وهناك , وعندك مشاكل اكتر برضو هنا وهناك , بس ال انا اكيد منو انو انتا مبتحسنش اختيار الخطوط فأمكنها الصحيحه .

بتحب استخدام الخطوط السريعه ^_^ كلام جميل ... بس لما تكون مع موضوع مناسب ... زي العمل الأول تمام .

عموما انا حاسس انو انتا لو ترويت شوي فالشغل , وحكمت عقلك شوي هيجي منك , انتا مش مبتدء انتا متهور بس .

تحياتي الناريه ............. ومش هالق بالتفصيل , خليها للعمل الجاي ,

تصاميم جميلة
      واجملها الثاني
      والى الامام ...
      موقعي الشخصي
      www.aymen2d.com

شاهد واستمتع ..
      www.aymen2d.com/blog

no one be a designer in one day contenue ur work u have cool tutch in ur paint u just need to foucs

اسس انو انتا مستعجل فالشغل ×_x ... معندكش صبر او طولت بال على الشغل ... مممممممم

عندك لمسات هنا وهناك , وعندك مشاكل اكتر برضو هنا وهناك , بس ال انا اكيد منو انو انتا مبتحسنش اختيار الخطوط فأمكنها الصحيحه .

بتحب استخدام الخطوط السريعه ^_^ كلام جميل ... بس لما تكون مع موضوع مناسب ... زي العمل الأول تمام .

عموما انا حاسس انو انتا لو ترويت شوي فالشغل , وحكمت عقلك شوي هيجي منك , انتا مش مبتدء انتا متهور بس .

تحياتي الناريه ............. ومش هالق بالتفصيل , خليها للعمل الجاي ,
          thnx 3ala el rad bas 3andi shwayet mola7zat 3ala kalamak
          1-7ases en ana mesta3gil ezay ya3ni (da kan wade7 fe eh ya reet twada7)..ok

2-2olt fe lamasat 7lwa we fe lamasat 2aktar we7sha ok lw enta shayef keda ya reet twada7 eh kwayes we eh w7esh 3ashan 2astafeed

3-ana mosh 3aref eh ma3ana khtoot sare3a

4- ana ma2oltesh en ana mobtadee2 ana 2olt ana gdeed 3ala el site bas

la7eezt fe mawadee3ak hna 3ala el site enak 2awel ma dakhalt 2olt li kol el nas ya reet n3la bmostawa kesm el photoshop we kalamak hna mosh mashi ma3a da 3ashan kan kol radak mobham gedan ma2oltesh eh kwayes we eh w7esh wala 2ay 7aga 2a2dar 2astafeed minha ... ya reet t3ala2 3al 3amal zay manta shayef mn wghet nazarak we balash testana el 2a3mal el kadema ela lama nkhalas da el 2awal ok ( mosh ma3na en ana 2olt en da old work eni mosh mohtam beh ana bas 2olt keda 3ashan fe3lan da mn el sana eli fatet thnx tani 3ala wa2tak

تصاميم جميلة
          واجملها الثاني
          والى الامام ...
          thnx ayman we 3ala fekra ana ba3raf 2azwa2 el nas mn rdodhom el design eli 3agabak da 2absat wa7eed fehom ana kaman ba7ebo

no one be a designer in one day contenue ur work u have cool tutch in ur paint u just need to foucs
          thnx mico :realy it's eazy to be adesigner but it's hard to be acreative designer and sure not in one day may be take years .. i will foucs isa

اخي الفاضل من وجه نظري البسيطه بالنظر علي اعمالك ... عادية ... بمعني انت عندك افكار كويسه بس مش عارف توظف افكارك مع بعضيها انظر للصورة رقم 4 البوستر مكون من اكتر من 7 الوان ده شتتني الالوان بعبدة كل البعد عن بعضها .. لازم يكون عندك ترابط في الالوان ... راجع ادرس دائرة الالوان ... الفونت كاتب فونت كبير اوي وفونت صغير اوي فونت غليظ اوي وفونت رفيع اوي وده من الاسباب اللي شتت انتباهي ايضا انت كترت الوان الفونت وده مش مطلوب مدخل خطوط سريعه في خطوط كلاسيك في خطوط مودرن ...كمان مش معني انها بوسترات من السنه اللي فاتت تبقي حلوة ده مع العلم انت عندك حس كويس جدا بس مش عارف توظفه حاول تراجع نفسك بالبحث في المواقع الاجنبيه علي البوسترات العالميه ولاحظ التفصيل اللي فيها الموضوع هيفرق معاك جدااا وانا من راي phoenix انت مستعجل لك تحياتي ... ملاحظة انا مش بهاجم انا ببدي نصيحتي البسيطة

يعمل...
            X