Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تصميم إستاند - قول رأيك بصراحة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• تصميم إستاند - قول رأيك بصراحة

السلام عليكم

أخوتى الكرام دى أول مشاركة لى فى المنتدى معاكم ونفسى أكون محترف زيكم

فياريت ممكن تقول رأيك بصراحه علشان أستفيد ..

هنا فى تصميمين لــ 2 إستاند بيكملو بعض .. عن مشروع فى الغردقة

على فكرة مقاس الواحد منهم :

134 Cm 76 X Cm

الاستاند الاول

الاستاند الثاني

من فضلك قول رأيك بصراحه !! وإيه التعديلات اللى ممكن أعدلها ؟

هل تقصد استاند معرض مضىء مثلا
    ام استاند ايه ؟
    ممكن يكون تصميم 2 فلاير
    -------
    most of us will never do great things
    but we can do small things in a great way
    -------

المشاركة الأصلية بواسطة Shady3D مشاهدة المشاركة
      هل تقصد استاند معرض مضىء مثلا
      ام استاند ايه ؟
      ممكن يكون تصميم 2 فلاير
      إستاند غير مضئ سيتم طباعتهم ووضعهم بجوار الماكيت الخاص بالمشروع

أخواتى الكرام محدش عايز يقول رأيو ليه ؟ وإيه اللى ممكن أعدلو فيهم لإنهم مش عجبنى .. أنا نفسى أستفيد وأبقه محترف زيكم ... أنا منتظر ردودكم

iraida : المشكله انو انتا حاطط المقاسات الأصليه والله اعلم ..... الصوره بتاخد وقت لما يكتمل عرضها .

ما علينا ... نقدي الوحيد ال حابب وراح اضل انوه الو ... انو عند العمل على اعمال سوف يتم طباعتها سواء واجهات مضيئه او ستاندات او خلافو ... يجب البعد كل البعد عن الافكتات الجاهزه فالفوتوشوب ... ( ستايل : بيفل وجلو ... )

لانو احيانا كبر حجم العمل يؤدي لتشويه هذه الافكتات ( بغض النظر انو انتا شايفها سليمه ) طبعا النتيجه هتكون سلبيه بعد الطباعه .

بالمجمل ... الأعمال ممتازه ولا غبار عليها ... سوى ما ذكرت , حاول تتجاوز الموضوع قدر الأمكان , الجرادينت مفيهوش مشاكل اما الستايل , محتاج حذر .

موفق اخي دايما

المشاركة الأصلية بواسطة <phoenix> مشاهدة المشاركة
            iraida : المشكله انو انتا حاطط المقاسات الأصليه والله اعلم ..... الصوره بتاخد وقت لما يكتمل عرضها .

ما علينا ... نقدي الوحيد ال حابب وراح اضل انوه الو ... انو عند العمل على اعمال سوف يتم طباعتها سواء واجهات مضيئه او ستاندات او خلافو ... يجب البعد كل البعد عن الافكتات الجاهزه فالفوتوشوب ... ( ستايل : بيفل وجلو ... )

لانو احيانا كبر حجم العمل يؤدي لتشويه هذه الافكتات ( بغض النظر انو انتا شايفها سليمه ) طبعا النتيجه هتكون سلبيه بعد الطباعه .

بالمجمل ... الأعمال ممتازه ولا غبار عليها ... سوى ما ذكرت , حاول تتجاوز الموضوع قدر الأمكان , الجرادينت مفيهوش مشاكل اما الستايل , محتاج حذر .

موفق اخي دايما

أخى الفاضل لقد قمت بتغير المقاسات وأيضاً أضفت بعض التعديلات فى التصميم ولو كان عند حضرتك اى ملاحظه مهما كانت متحرمنيش أنك تقولها.. أشكرك كثيرا على هذه النصيحة وبارك اللة فيك وربنا يوفقك كثيرا ويزيدك علماً ..

لا اري شيء !!!!

يعمل...
              X