Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

رسالة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رسالة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

هذي أول مشاركة لي وهي قديمة جداً بس حبيت أشارك بيها عشان أعرف آرائكم
    البرنامج المستخدم : فوتوشوب ، وقت العمل : 5 دقائق (كفاية أوي هننهب؟)
    وهذا هو العمل

وحتى إذا ما عجبكم لازم تسيبوا نقد خلاص؟
    التعديل الأخير تم بواسطة mmnoor; 26 / 01 / 2008, 07:08 AM.
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

والله حرام انتوا مش بتردوا على مواضيعي ليه لا في أطراف الحديث ولا لو حطيت لكم تصميم أنا عامله ولا أي حاجة ليه ؟ هوا أنا مش مسلم زيي زيكم ومصمم زيي زيكم 11 مشاهدة ولا رد وفي الموضوع التاني 18 مشاهدة و رد واحد الأعمال التانية أقل حاجة بتبقى 3 ردود لو مش عايزني معاكم في المنتدى ما تقولوا وخلاص بدل اللي بتعملوه معاي ده
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

والله حرام انتوا مش بتردوا على مواضيعي ليه لا في أطراف الحديث ولا لو حطيت لكم تصميم أنا عامله ولا أي حاجة ليه ؟ هوا أنا مش مسلم زيي زيكم ومصمم زيي زيكم 11 مشاهدة ولا رد وفي الموضوع التاني 18 مشاهدة و رد واحد الأعمال التانية أقل حاجة بتبقى 3 ردود لو مش عايزني معاكم في المنتدى ما تقولوا وخلاص بدل اللي بتعملوه معاي ده
      لا تغضب أخي فالكل يعاني مما ذكرته ... فمن دخل وعلق مرحبا به .. ومن دخل ولم يعلق مرحبتين له
      ولا يوجد تصميم تضع فيه 5 دقائق؟؟؟؟؟ يعني إذا حبيت النقد ضع تصميم كما نقول -مدروس- من حيث الألوان والمونتاج... قد ترى آراء الإخوان وما راح يقصروا إنشاء الله
      خلا لك الجو فبيضي واصفري .... ونقري ما شئت أن تنقري
      قد رحل الصياد عنك فابشري .... ورفع الفخ فماذا تحذري لا بد من صيدك يوماً فاصبري

اخي mmnoor : اولا كلام اخي ميمون صحيح ميه بالميه .......... لا تتوقع ان تقوم بعمل تصميم مده خمس دقائق ومنه تأتيك ردود .... على ماذا يعلقو ؟!! العمل جميل ؟ نعم جميل ولا يحتاج نقد ! وانتا نفسك عارف الكلام

تاني شي والأهم ... شوف مستوى الاعمال ( فوتوشوب ) المقدمه فالقسم ....... الشخص اصبح يفكر ميت مره قبل ما ينزل عمل لانو الشباب بتتعلم وبتشوف ..... وصارت تنقد العمل بمستوى نقد الأعمال الكبيره , بغض النظر عن مستوى اعمالهم .

" هوا أنا مش مسلم زيي زيكم ومصمم زيي زيكم " مش لازم تحكيها , ولو كنت مش مسلم برضو راح نعلق بناء على ماذكر فوق .........العبره بالنتيجه مش بالسرعه

نتمنى نشوف منك اعمال اكبر ... خصوصا انو شغلك حلو .

تحياتي

شكراً على مروركم وأنا آسف جداً

يعمل...
          X