Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عرض مشاريع منحة وزارة الاتصالات 2007 فى يات فرع طنطا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عرض مشاريع منحة وزارة الاتصالات 2007 فى يات فرع طنطا

الاسلام عليكم

اقدم ليكو اول مشروع تم رفعة من مشاريع المنحة الخاصة بالجرافيك التابعة لشركة يات فرع طنطا ..وكنت انا القام عليها انستركتور تراك القرى دى ومالتى ميديا...اعرضها حتى يسنى لاعضاء معرفة مستوى الطلبة الذين تخروج منها وكان عمرهم فى الماكس والمالتى ميديا 6 شهور فقط

هذا لنك به اول مشروع من ستة مشاريع فى طنطا وسوف ارفع الباقى فى القريب العاجل ان شاء الله

http://www.youtube.com/watch?v=QGDwsHUvxAg

جاري المشاهدة

اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد .. اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد

قال ابن القيم رحمه الله :
    المحبة شجرة في القلب
    ، عروقها الذل للمحبوب ، وساقها معرفته ، وأغصانها خشيته ، وورقها الحياء منه ، وثمرتها طاعته ، ومادتها التي تسقيها ذكره

والله مجهود رائع منهم مع تمنياتي بدوام التوفيق بدون مخالفات شرعية

اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد .. اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد

المحبة شجرة في القلب
      ، عروقها الذل للمحبوب ، وساقها معرفته ، وأغصانها خشيته ، وورقها الحياء منه ، وثمرتها طاعته ، ومادتها التي تسقيها ذكره

74 زائر ورد من شخص واحد ... هو لازم يكون الموضوع حمل الشىء الفلانى درس فيديو لشيى العلنى مواقع تعليم او شخص له صدقاتعشان النمل والنحل يتلم على الغنيمة فى منتدى المصالح وليس الجرافيك وعذر على هذا التعبير لانه ما اره هو كده فعلا منتدى تبادل المصالح والاعلان فقط وعندى الكثير والكثير مما يدل على كلامى ......

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
          أخي ehabhassan لما هذا الأسلوب الهجومي أن وضعك لهذا الموضوع هو بيان لمجهود رائع لمجموعة من المتدربين والهدف هو عرض جهدهم وقد فعلت .. فلما الغضب

المحبة شجرة في القلب

السلام عليكم
            اولا انا زميلتك من منحة يات 2007 بورسعيد
            ثانيا بجد المشروع جميل والتتر رائع وفكرته جميلة جدا وان شاء اقدر ارفع مشروعنا عشان تتفرج عليه

المشاركة الأصلية بواسطة ehabhassan مشاهدة المشاركة
              74 يتلم على الغنيمة فى منتدى المصالح وليس الجرافيك وعذر على هذا التعبير لانه ما اره هو كده فعلا منتدى تبادل المصالح والاعلان فقط وعندى الكثير والكثير مما يدل على كلامى ......
              سيبك انت مفيش أحلى من لبن الام

متشكر اخى flmingoAD على الرد واهتمامك اخى كل ما اريده هو التشجيع لعرض باقى الاعمال لان باقى الاعمال ممتازه ايضا ..اخى انا لوكنت هرفع درس او قلت انى هرفع سلسه دروس كنت هلاقى تشجيعات بالهبل

شكرا اختى حنان2007 وهلا بيكى معانا على فكره مستر محمد عبد الباسط صديق شخصى لى من فتره طويله وكنا على الاتصال دائما طوال المنحة على فكره انا انستركتور الثرى دى ماكس

الاخ shady sobhy اكيد طعم البن حلو لدرجة انك مش اقدر تنسها حاول تنساه

ههههههه

طيب نتكلم جد بقى
                  بص يا إيهاب
                  انا كان لسه عندي واحد صاحبي قبل ما أشوف الموضوع بتاعك بخمس دقائق
                  وبيقولي ان فعلا النتائج مبهرة جدا جدا جدا ووعدني انه يدور على الرابط ويبعته
                  وكمان كان بيقولي انها غالية شوية 2500 تقريبا
                  بس ديه طبعا حاجة تفرح الواحد ان يكون فيه معاهد زي كده في مصر بالمستوى ده
                  وربنا يوفقكم ونشوف حاجات اكبر من كده في وقت قصير أو في ال6 شهور الجاية
                  وجاري فتح الفيديو
                  اللي زعلني منك انك بتهاجم من غير ما تعرف الناس كويس
                  ياعني انت كده غلط في 3/4 أعضاء المنابر اللي اكيد مش داخلين هنا عشان خاطر المصلحة

الف شكر على سرعه ردك ومتشكر على المداعبة ... اخى صبحى انا زعلان من اعضاء لا يبالو باى شىء فى النتدى غير مواضيع التحميل فقط واعتذ ان كنت اغلط فى الاعضاء الممتازين فى المنتدى ولكن كل ما اطلبة هو التفاعل مش اكتر مش ليه والله ولكن لناس الى عملت الشغل وتشجيعهم على الاستمرار بعد المنحة

الشكر لله يا إيهاب
                      بس الكويس بيظهر وبيفرض نفسه بشغله ياعني لو طالب من المنحة عرض شغله هنا ديه هي اللي هتككون حافز ليه
                      جزاك الله خيرا على شعورك ده
                      والمنتدى نور بيك وبالطلبة رغم انك أقدم مني بس بإذن الله نريدك هنا على طول

اهلا مستر ايهاب وان شاء الله احاول ارفع مشروعنا عشان تشوفه وياريت نشوف باقى المشاريع

وياريت تبلغ سلامى لمستر محمد عبد الباسط

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

74 زائر ورد من شخص واحد ... هو لازم يكون الموضوع حمل الشىء الفلانى درس فيديو لشيى العلنى مواقع تعليم او شخص له صدقاتعشان النمل والنحل يتلم على الغنيمة فى منتدى المصالح وليس الجرافيك وعذر على هذا التعبير لانه ما اره هو كده فعلا منتدى تبادل المصالح والاعلان فقط وعندى الكثير والكثير مما يدل على كلامى ......

اولا كل عام وانت بخير

بالنسبه للعمل جميل جدا بالنسبه للمبتدئين وان شاء الله انا شايفها بدايه موفقه وان شاء الله يوفقهم اجمعين

اما ليه الأقتباص اللى انا عملته فده لأنى شايف لهجه لا تتفق مع انستركتور وسوبر فايزر زى ما مكتوب على العموم انا اول مرة اشوف الموضوع بسس احب اقولك حاجه دخول الشخص وعدم رده ده بيعتمد على امرين اما ان يكون الموضوع شده ولما دخل لم يجد ما يدعو للرد وهذا يحدث معى شخصيا او يكون الأمر مفيد للشخص ولكن بطريقه سلبيه يحتفظ الشخص برأيه لنفسه

كلامك فى الموضوع ده يحمل شئ من الصحه عن الذين يكونون شلل او اللذين لا يهتمون الا بالدون لوود ولكنى ما اعيب عليه ليس فى شخصك ولكن فى أسلوبك ... كذلك ردك على الزميل شادى صبحى وهو لا تربطنى به اى شله لم يعجبنى بالمرة الراجل كان بيضحك معاك فمفيش داعى للتوريه دى ... واتمنى ان لا اكون التالى

انت رفعت شغل وتتمنى ان ترى اراء الناس وكأنك كان المفروض ان يعجبوا به جميعا ... طبعا لا وذلك لأنه ممكن يعجب وممكن لا وممكن لا يهم ان يبدى المرء رأيه .. الشغل جميل بالنسبه لمبتدئ فلما ترغم احدهم ان يقول رأيه فيه حتى ولو بالأكراه

اتمنى ان لا يغضبك كلامى واحنا داخلين على العيد

ورنا يوفقك انت والمجموعه كلها الى ما يحب ويرضى

المشاركة الأصلية بواسطة hogobingo مشاهدة المشاركة
                              اولا كل عام وانت بخير

بالنسبه للعمل جميل جدا بالنسبه للمبتدئين وان شاء الله انا شايفها بدايه موفقه وان شاء الله يوفقهم اجمعين

اما ليه الأقتباص اللى انا عملته فده لأنى شايف لهجه لا تتفق مع انستركتور وسوبر فايزر زى ما مكتوب على العموم انا اول مرة اشوف الموضوع بسس احب اقولك حاجه دخول الشخص وعدم رده ده بيعتمد على امرين اما ان يكون الموضوع شده ولما دخل لم يجد ما يدعو للرد وهذا يحدث معى شخصيا او يكون الأمر مفيد للشخص ولكن بطريقه سلبيه يحتفظ الشخص برأيه لنفسه

كلامك فى الموضوع ده يحمل شئ من الصحه عن الذين يكونون شلل او اللذين لا يهتمون الا بالدون لوود ولكنى ما اعيب عليه ليس فى شخصك ولكن فى أسلوبك ... كذلك ردك على الزميل شادى صبحى وهو لا تربطنى به اى شله لم يعجبنى بالمرة الراجل كان بيضحك معاك فمفيش داعى للتوريه دى ... واتمنى ان لا اكون التالى

انت رفعت شغل وتتمنى ان ترى اراء الناس وكأنك كان المفروض ان يعجبوا به جميعا ... طبعا لا وذلك لأنه ممكن يعجب وممكن لا وممكن لا يهم ان يبدى المرء رأيه .. الشغل جميل بالنسبه لمبتدئ فلما ترغم احدهم ان يقول رأيه فيه حتى ولو بالأكراه

اتمنى ان لا يغضبك كلامى واحنا داخلين على العيد

ورنا يوفقك انت والمجموعه كلها الى ما يحب ويرضى
                              السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
                              جزاك الله خيرا .. وماشاء الله بدايه جميله بالنسبه لمبتدئين وان شاء الله يكون فيه احسن من كده

بالنسبه اخى لاسلوبك فانا اتفق مع اخى hogobingo فى كلامه كله

والحمد لله احنا هنا اسره واحده .مش معنى انى ماردتشى على موضوع يبقى انا صاحب مصلحه
                              بالنسبه للاخ شادى انت لو عرفته هتلاقيه شخصيه جميله اوى ومحترم جدا انا اعرف شادى من زمان

وكل عام وانت واهل طنطا بخير ولاتنسى صوم يوم عرفه غدا ان شاء الله
                              سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

Me With Michael Johnson " Moving Pictures Group Lead " P I X A R Animation Studios

يعمل...
                              X