Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اعطوني رايكم في التصميم // أتحدى تصميم مماثل /تغيير جذري بالفوتوشوب فقط /100لاير

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

كفى ووفى

المشاركة الأصلية بواسطة rekapibhit مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    يا جماعه انا مكساوي و طبعا انتو عارفين قد ايه الفوتوشوب مهم لاي مصمم جرافيك و الحقيقه دي اول مشاركة ليا في منبركم الرائع
    حابب اقول للاخ صاحب الموضوع بتاع التحدي بص علي الصورة اللي وضعها اخونا في المرفقات انا هقولك علي حاجه بالنسبة لمستواك و مستوي الاخ الكريم انا من راي الشخصي يعني الذي يحتمل الصواب و الخطأ انت محتاج 10 سنين علشان تعرف تعمل سحاب بالواقعيه دي و 10 سنين اخري علشان تضع كلمة الله اكبر فيها بص يا اخي انا اعمل في شركة دعايه و اعلان و شغلي كله علي الفوتوشوب و الكوريل درو و اغلب شغلنا هو عمل بروشور - اتحداك اذا كنت تعرف يعني ايه بروشور - المستوي بتاعك غير اهل للتحدي يا بني شوف اعمال الناس اللي في السي جي توك
    بلاش خش عرض ونقد وشوف اعمال اخونا احمد رباط
    ايه يا عم انت فاكر الفوتوشوب اقطع و الزق و اعمل هنا سناب شوت و خد اللير علي اللير ده و خلاص انا اتحداك بقي لو تعرف ترسم كوبايه بالقلم (pen tool )
    و انتو يا اخوانا سيبوكو منه ربنا يهديه
    يارب تكون قريت ردي عليك انا عاوزك بس تخش تغسل وشك بشوية ميه و تطلع تفتح الموقع ده
    واتفرج علي الجاليري بتاعهم يمكن تفهم الدنيا صح
    www.cgtalk.com
    ربنا يهديك
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    والله رد كفى ووفي بس نقدر نقول الحمد لله الذي عافانا مما ابتلى به كثير من الخلق

اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد .. اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد

قال ابن القيم رحمه الله :
    المحبة شجرة في القلب
    ، عروقها الذل للمحبوب ، وساقها معرفته ، وأغصانها خشيته ، وورقها الحياء منه ، وثمرتها طاعته ، ومادتها التي تسقيها ذكره

حاجه جنان

السلام عليكم
      استفزتني جدا كلمه اتحدي
      فجرت العاده دائما علي ان يكون المتحدي صاحب علم و منفعه و صاحب العلم ينفع به الناس قبل ان يتحدهم به و انا من وجهه نظري المتواضعه انك بعيد كل البعد عن مستوي التحدي لانك مبتدء في الفوتوشوب و عملك خير دليل علي ذلك و يا اخي اعلم ان لكل حسن احسن منه ...
      السلام عليكم

بجد مجهود جميل

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
        صور دمها خفيف
        تسلم وتقبل تحياتى

الآن قد عدت
          و قرأـ شكرا على النقد و النصيحة
          و لكن هذه التصاميم في أول شهر عملت بالفوتوشوب
          أدخلوا لموقع ايميج شاكرت حيث رفعت هذه الصور يا محترفين
          و جدو طريقة البحث عن عمر الصورة ......هههههههههههههههههههههه
          لا تستطيعون ممكن اشرح الطريقة في يوم ما أنا مشغول بالثري دي الآن
          و لكن سترون أعمالي الأخيرة في القريب ان شاء الله
          و شكرا جزيلا لكم جميعا

ربنا يهدينا ويهديه

احذر فسوف تنفجر في يوم من الايام بكثرة الضحك... لكن انا اقدر الظروف التي تعيشها يا ابني, ستظحك يوما ما على ما تفعله الان بنفسك

يعمل...
              X