Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اشوف وشكم بخير انا هسيب المنابر خلاص (الحقيقة زهقت من المعامله و تعبت من الكلام )

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اشوف وشكم بخير انا هسيب المنابر خلاص (الحقيقة زهقت من المعامله و تعبت من الكلام )

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    في الحقيقه يا اخوان انا قررت اني اسيب المنابر و ارتاح من وجع الدماغ بقي و اعيش مع حالي
    انا اعشق هذا المنتدي بجنون لكن المعامله اللي لاقيتها هنا خلتني اتخنقت وكرهت نفسي و كرهت اليوم اللي سجلت فيه اعمل موضوع في اي منبر الاقي الزوار 1000 و الردود 2
    و الله العظيم هو ده اللي بيحصل هيرد عضو يقولي الزوار اكتر من الاعضاء لا يا جماعه فيه حاجه في المنابر مش طبيعيه انا شايف ان فيه شيلاليه يعني فيه شله كده مع بعض كل ما واحد يكتب موضوع كلهم يخشو يردو عليه ولو واحد غير الشلة دي دخل و كتب موضوع حتي لو جايب لبن العصفور ولا حياة لمن تنادي المصيبه بقي الاكبر في عرض ونقد انا حطيت اربع مواضيع باربع تصاميم علي فترات متباعده الاقي 30 زوار و لا رد واحد
    طيب تخيلو انا عملت تصميمين ورا بعض في فترة قريبة اخرهم رفعتو امبارح تخيلو الموضوعين ولا رد واحد انا عارف ان العملين مش قد كده طيب خش قولي اعمل ايه اديني ملاحظاتك محدش بيعبرني لما حسيت ان انا مقصود في المنابر بالتجاهل مع العلم اني اي موضوع اخشه لازم ارد مش تزويد في ردودي و مشاركاتي لا سمح الله و لكن تشجيعا لصاحب الموضوع ولاني بمر بنفس الظروف وعارف معني شعور التجاهل
    وبعدين انا مش عاوز افتح في مواضيع و لا اجيب سيرة حد فيه مواضيع كتير قوي و كتير جدا بتبقي اهيف من الهيافه و بلاقي فيها ردود بالهبل ايه يا ناس انتو ايه حرام عليكو
    يعني اخش اعمل موضوع عن الناموسه التي قرصتني البارحه مثلا علشان الاقي ردود
    مشاريع التجاهل الناجحه اللي انتو بتقومو بتنفيذها يا اخواني اتت اكلها و انا اول واحد هيخلع و ينفد بجلده و عارف مين اللي هيخلع بعدي و عارف اسمه بلاش اقول هو مين لما هيخلع هتعرفوه
    سلام يا اخوانا
    تحياتي العطرة لاستاذي الذي علمني دون ان يراني او اراه و الذي ادين له بفضل العلم بعد الله
    الاستاذ القدير ابو بدر
    ربنا يوفق الجميع اشوف و شكم بخير
    اخوكم في الله محمود محمد ركابي
    Edge Loop
    ...........................
    ولدى نصحتك لما صوت اتَنَبح
    ما تخافش من جِنِّى ولا من شَبَح
    وإن هبّ فيك عفريت قتيل إسأَله
    ما دافعش ليه عن نفسه يوم ما اندبح ؟

........................

عينى رأَت مولود على كتف أُمه
    يصرُخ تهنِّن فيه يصرخ تضمُّه
    يصرخ تقول يا بْنى ما تنطق كلام
    ده اللى ما يتكلمش يا كتر همُّه
    عجبى!!

......................................................
    تأبط شرا

هههههههههههههه
    شلة اية ياعمي
    الحكاية وما فيها انه حسب الموضوع مش اكتر او اقل انت لو دخلت السي جي هتلاقي في مواضيع كتير مفيش ولا واحد رد عليها رغم ان العمل ممكن يكون جميل
    لذلك لاتهتم بموضوع الردرود كتير

أخى الكريم استنى وماتنهزمش
      ده طبيعى جدا واستنى دا انتا لسه جديد واعمل شيله ههههههه
      انا عامل موضوع ومحديش رد غير واحد ومش زعلان بل بالعكس اصرارى بيذيد انى اصلح من العمل وارتقى به
      لاكن لو هما دخلوا عملى وقالوا جميل اذن ماذا استفدت انا بقيم عملى من خلال الردود والاقبال
      لو عملى ممتاز جدا اكيد الى هيدخل يكتب لو مكتبش انهارده يبقى بكرة وفى الاخر احنا لانعمل الاعمال للاشخاص احنا هنا بنتعلم فقط لا غير
      اصبر واعمل شيلتك هههههه
      كتابى لتعليم برنامج مايا بالعربى
      http://aegypt72.googlepages.com/1.doc
      تعلم الانجليزية على ضمانتى
      http://maxforums.net/showthread.php?t=120347&page=2
      إسطونات محادثه(جمل+قطع) إنجليزى عربى
      http://maxforums.net/showthread.php?t=139351
      أكثر من مائة جملة للغة الانجليزية تساعدك على التحدث
      http://maxforums.net/showthread.php?t=108633

طولوا بالكم ياجماعة أنا بشوف الواحد ورا التاني ينسحب من المنابر ...
        ايه يعني بكل هذه السرعة فقدتم الأمل ويئستم ؟ طول بالك ياأخي العزيز rekapibhit أنت أول في الشلة بتاعي أقصد قائمة الأصدقاء .... معلش خليك شوية وهتشوف الفرق أنا أول ماسجلت في المنابر نفس الشيء تماماً مافي أحد يرد علي
        ولكن على العكس تشجعت وبدأت أضع مشاركاتي ... على فكرة ماأنت أول واحد ماأحد يرد على مواضعيك ...أنا أحضر لك من فوق الخمس مواضيع من مواضيعي ردودها صفر .... مرة ثانية صفر يعني ولا رد ولاردين وفي العكس كمان ... معلش أنا طولت شوي ... أنا أضربلك مثال في درس وضعته (درس تصميم كرسي اذا تذكره بجد عدد الزوار 900 زائر وأكثر وعدد الردود لايتجاوز الأربعين ... ولكن الأجر على الله .... كمان أنا مش عاجبني الوضع هكذا وفتحت موضوع طويل عريض عن عدم التفاعل المنتشر في المنتدى ... وأرجو أن يتغير الوضع للأفضل

وأرجو أن نتواصل على الماسنجر عبر الايميل eyadkamhia@hotmail.com
        تحياتي
        أخوك / إياد

-----------

المشاركة الأصلية بواسطة EYAD-14 مشاهدة المشاركة
            طولوا بالكم ياجماعة أنا بشوف الواحد ورا التاني ينسحب من المنابر ...
            ايه يعني بكل هذه السرعة فقدتم الأمل ويئستم ؟ طول بالك ياأخي العزيز rekapibhit أنت أول في الشلة بتاعي أقصد قائمة الأصدقاء .... معلش خليك شوية وهتشوف الفرق أنا أول ماسجلت في المنابر نفس الشيء تماماً مافي أحد يرد علي
            ولكن على العكس تشجعت وبدأت أضع مشاركاتي ... على فكرة ماأنت أول واحد ماأحد يرد على مواضعيك ...أنا أحضر لك من فوق الخمس مواضيع من مواضيعي ردودها صفر .... مرة ثانية صفر يعني ولا رد ولاردين وفي العكس كمان ... معلش أنا طولت شوي ... أنا أضربلك مثال في درس وضعته (درس تصميم كرسي اذا تذكره بجد عدد الزوار 900 زائر وأكثر وعدد الردود لايتجاوز الأربعين ... ولكن الأجر على الله .... كمان أنا مش عاجبني الوضع هكذا وفتحت موضوع طويل عريض عن عدم التفاعل المنتشر في المنتدى ... وأرجو أن يتغير الوضع للأفضل

وأرجو أن نتواصل على الماسنجر عبر الايميل eyadkamhia@hotmail.com
            تحياتي
            أخوك / إياد
            مشكور و الله يا اياد انت من الناس القلائل في هذا المنتدي اللي بيرفعو من روحي المعنوية وانا بعتبرك صديق واخ عزيز عليا بس الواحد خلاص زهق و فاض بيه و مش عارف يعمل ايه
            ربنا يعفو عنا جميعا
            Edge Loop

........................

عجبى!!

تأبط شرا

ممكن تقولي من الخاسر عند رحيلك من المنتدى

عندي مواضيع في السي جي توك بدون ولا رد... لم أترك السي جي توك بسبب أمر مثل هذا
                في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
                وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

المشاركة الأصلية بواسطة rekapibhit مشاهدة المشاركة
                  مشكور و الله يا اياد انت من الناس القلائل في هذا المنتدي اللي بيرفعو من روحي المعنوية وانا بعتبرك صديق واخ عزيز عليا بس الواحد خلاص زهق و فاض بيه و مش عارف يعمل ايه
                  ربنا يعفو عنا جميعا
                  تفائل أكثر وشد همتك وقول الله ....

اقرأ الرد الخامس (موضوع من سنة 2004)
                    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=37133

هدي أعصابك وخليك صبور

المشاركة الأصلية بواسطة maxspider مشاهدة المشاركة
                      اقرأ الرد الخامس (موضوع من سنة 2004)
                      http://www.maxforums.net/showthread.php?t=37133

هدي أعصابك وخليك صبور
                      استاذ يوسف بحاله في موضوعي ربنا يخليك يا استاذ و الله انت لاتعلم قد ايه مرورك بموضوعي اثلج صدري كثيرا بارك الله فيك والله لولاك انت و الاستاذ نجيب الفاتح و جاسر و ابو قندوزة وغيرهم من الاعضاء و الشرفين الرائعين لتركت هذا المنتدي دون استئذان كما فعلت مع المنتديات الاخري التي لا هم لاعضائها سوي الكلام فقط
                      والله انت و بعض الاعضاء هنا هما اللي مصبرين الواحد شوية علي ما يجد
                      ربنا يكرمك و يجزاك خير الحقيقه شرفت موضوعي المتواضع ولو اني كنت اطمع ان ترد علي في موضوع غير هذا لكن معلش ان شاء الله ملحوقه

Edge Loop

........................

عجبى!!

تأبط شرا

شفت باه انتا الى معقبتش على كلامى اهو هل انا ازعل لا طبعا اقول يمكن نسيت او ردى معجبش هل دة يزعلنى ويخلينى معتش ارد عليك لا ابدا هرد عاليك غصب عنك هههه
                        كتابى لتعليم برنامج مايا بالعربى
                        http://aegypt72.googlepages.com/1.doc
                        تعلم الانجليزية على ضمانتى
                        http://maxforums.net/showthread.php?t=120347&page=2
                        إسطونات محادثه(جمل+قطع) إنجليزى عربى
                        http://maxforums.net/showthread.php?t=139351
                        أكثر من مائة جملة للغة الانجليزية تساعدك على التحدث
                        http://maxforums.net/showthread.php?t=108633

ممكن تسمعنى لو سمحت

فى البداية احب اعرفك بنفسى اخوك امير جديد فى المنتدى بقالى ثلاث شهور وفى الحقيقة انا كنت اكره حاجة اسمها منتدى وتملى بقول عليها عقيمة بلا جدوى وحتى الان بشوف منتديات تستاهل تنضرب بالجزمة القديمة ولكن منتدى المنابر غير فكرتى خالص عن المنتدى هذا المنتدى احسن منتدى شوفته فى حياتى وربنا يبارك للقائمين على العمل فى المنتدى من الواضح انهم ناس فى غاية الاحترام .
                          اما بعد ...
                          احب اقول لك انى من الناس إلى بتكتب مواضيع وبيخش عدد زوار كتير جداً ولكن عدد الردود قليلة فمثلاً فى موضوع ليه اوشك عدد زواره على الالف واحد وعدد الردود 17
                          لكن اقولك حاجة الاف دول كلهم ابادلهم الاحترام كونهم زوار ولكن انا بكتب مواضيعى عشان ال17 شخص الذين يبادلونى الردود ولا يهمنى احد من الزوار الذين يريدون مجرد الاستفادة الشخصية
                          بالبلدى كدة مثل قديم ( إلى يعبرك عبره وإلى يتنشك تنشه هو الخسران )وواصل مواضيعك لكى تصل للمجموعة الصغيرة التى تبادلك الردود الا يستحقو منك المتابعة

اخي الكريم انا فعلا اعرف ماهو شعورك عندما تقوم بطرح احد تصاميمك ولا يتم الرد عليها لا بالنقد ولا بغيره
                            فكلنا مررنا بهذه الحاله .
                            احد الردود التي قرأتها في هذا الموضوع تقول انه اعمالك التي تحكم .
                            مع احترامي لصاحب الرد ولكن ليس هذا كلاما منطقياً
                            توجد من الاعمال الجميله في المنتدى لا يتم الرد عليها الا بالقليل .
                            ما يحدث هنا ان الاسم هو الذي يحكم فكلما كان الشخص معروفا تجد الردود في موضوعه كثيرا .
                            ولا نقول عن هذا الامر انه تحيز او عنصرية انما هيا ربط صداقات مع اعضاء المنتدى .
                            كتبت اخي الكريم مواضيع كثيره عن المبتدئين واهمية النقد على أعمالهم . اما عن التجاوب فلا أريد التحدث عن ذلك .
                            اذكر عندما بدءت التعامل بالماكس وبداياتي في هذا المنتدى لم تكن هنالك رودو ولكني كنت اختار بعض الاسماء المعروفه بنقدها وكنت ارسل لهم رسائل خاصة واطلب منهم التكرم ونقد العمل وتوجيهي وارفق لهم رابط الموضوع .
                            والحمدلله كان هنالك تجاوب منهم وكذلك كنت استفيد كثيرا من ارائهم وكنت لا اخيبهم فكنت اعمل على نقدهم واعدل كما يطلبون لأنهم عندما يجدون التجاوب يستمرون في نقد اعمالك وهذه نقطه مهمه جدا .
                            اخي الكريم يوجد رد كذلك في موضوعك هذا يقول ( من المستفيد من انسحابك )
                            وانا اوافق جدا هذا الرد فأنت الخاسر ولا أخفيك عن مدى الاحباط الذي سيصيبك .
                            فالمصمم مننا عندما يعرض تصاميمه يريد ان يخرج الطاقه الموجوده فيه وكذلك فهو يبحث عن ارضاء الذات عن طريق الردود فكيف ستقوم بإرضاء ذاتك اذا لم تشارك الناس أعمالك .
                            استمر في المحاولة واعمل بنصائح الاخوة الكرام .
                            بالتوفيق
                            في داخلك منجم للإبداع فتش عنه ولكن قبل ذلك تعلم التنقيب حتى لا تكسر الألماس.
                            الحياه أشبه بصندوق مغلق ، ومفتاحه هو العمل ، وإن أداء الأعمال بإتقان عال يفتح الباب أمام الحصول على أعمال أرقى وأكبر .
                            لنركز على الحقيقة والمحتوى في النقد ، لا على لغة الخطاب ونبرة الكلام ، فقد يكون الناقد محباً وصادقاً لكنه لم يوفق لإلباس نصحه غلافاً هادئاً ومناسباً
                            اللهم اعطهم ضعف ما يتمنون لي

المشاركة الأصلية بواسطة maya-max مشاهدة المشاركة
                              شفت باه انتا الى معقبتش على كلامى اهو هل انا ازعل لا طبعا اقول يمكن نسيت او ردى معجبش هل دة يزعلنى ويخلينى معتش ارد عليك لا ابدا هرد عاليك غصب عنك هههه
                              يا حبيبي و الله ما كان قصدي بس انت عارف حالة الاحباط اللي انا بمر بيها دلوقتي بس انا بشكرك بشدة علي مرورك الكريم و فعلا انت عندك حق الواحد لازم يصبر شوية وان شاء الله يعمل شلة ترد علي مواشيعه كلها انا بعد اذنك هعتبرك واحد من شلتي ده بعد اذنك طبعا و مرحبا بك كصديق بجد انا اتشرف ان تكون صديقي ومشكور مرة تانية مرورك
                              المشاركة الأصلية بواسطة hulkamir مشاهدة المشاركة
                              فى البداية احب اعرفك بنفسى اخوك امير جديد فى المنتدى بقالى ثلاث شهور وفى الحقيقة انا كنت اكره حاجة اسمها منتدى وتملى بقول عليها عقيمة بلا جدوى وحتى الان بشوف منتديات تستاهل تنضرب بالجزمة القديمة ولكن منتدى المنابر غير فكرتى خالص عن المنتدى هذا المنتدى احسن منتدى شوفته فى حياتى وربنا يبارك للقائمين على العمل فى المنتدى من الواضح انهم ناس فى غاية الاحترام .
                              اما بعد ...
                              احب اقول لك انى من الناس إلى بتكتب مواضيع وبيخش عدد زوار كتير جداً ولكن عدد الردود قليلة فمثلاً فى موضوع ليه اوشك عدد زواره على الالف واحد وعدد الردود 17
                              لكن اقولك حاجة الاف دول كلهم ابادلهم الاحترام كونهم زوار ولكن انا بكتب مواضيعى عشان ال17 شخص الذين يبادلونى الردود ولا يهمنى احد من الزوار الذين يريدون مجرد الاستفادة الشخصية
                              بالبلدى كدة مثل قديم ( إلى يعبرك عبره وإلى يتنشك تنشه هو الخسران )وواصل مواضيعك لكى تصل للمجموعة الصغيرة التى تبادلك الردود الا يستحقو منك المتابعة
                              تحياتي العطرة لك يا اخي العزيز و مرحبا بك عضوا جديدا في المنابر الحقيقه اعضاء المنتدي ده مدمنين عليه و انا اتحدي كل الاعضاء هنا انهم جميعا عاملين المنابر صفحتهم الاساسية علي النت اول ما يفتح النت اكسبلورر او الفيرفوكس او الاوبرا اول حاجه بيصطبح بيها هي المنابر
                              و انا من المدمنين دول بس يعني الفترة اللي فاتت الواحد حس بشوية احباط بس معلش ربنا يرفع عنا البلاء و يغفر لنا و للجميع مشكور يا اخي علي مرورك و مبروك عليك ادمان المنابر و بالتوفيق
                              Edge Loop

........................

عجبى!!

تأبط شرا

يعمل...
                              X