Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

mental ray Standalone 3.6 for 3ds Max

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• mental ray Standalone 3.6 for 3ds Max

يا جماعه أنا دخت عليه ومش لأيه أرجوكم عايزه ضروورى جدا

فى إيه ياجماعه هوالسوال غريب ولا إيه

يعني بتقدر تقول انو السؤال غريب شوي، بصراحة لم يطلب أحد من فبل مقبس المنتال ري للماكس لأن المنتال راي يأتي مع الماكس أما النسخة التي تتحدث عنها فأعتقد انها النسخة الموجودة مع ماكس 2008 ، فما عليك سوى تنزيل ماكس 2008

بالله عليك أنت شيفنى مابفهمش للدرجاتى ولا أنت مش عارف تقرأ منتال راى نزل مستقل عن برنامج المكس والمايا وأنا عيزه

المنتل راى اللى انت بتقول عنه موجود من زمان جدا حتى قبل ما ينزل بلاجن للماكس او اساسى فى الماكس والمايا وده فائدته للى بيعرف يكتب شادير للمنتل راى ويرندر بيه وهو لايزال موجدود لحد دلوقت وليس صحيح انو اصبح ينزل مستقل هو طول عمره وقبل نزوله للماكس بينزل مستقل

انا نزلته مره وما استعملتهوش بس على العموم هو مش عندى وما فيش كتير بيستعملوا

يا اخ بلاك
            المنتال راى هو المصير الافتراضى لكل اصدارات الماكس من بدايه الاصدار السادس الى الاصدار 2008 وهو مدمج فى الماكس ويمكن الوصول ايه عن طريق قائمه رندر وتكون كالاتى
            افتح قائمه رندرينج واختار رندر اول اختيار فى القائمة ومن common قم بتنشيط المنتال راى اسف القائمه وبهذا تكون داخل تقنيه اضاءة المنتال راى
            هذا كل ما فى الامر

يعمل...
            X