Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تصميم جديد وارجوا النقد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• تصميم جديد وارجوا النقد

ياشباب دة تصميم جديد ليا وعاوز اعرف اية الغلطات الي عندي وياريت حد يفيدني بجد

ازيك يا بوب عامل ايه يا باشا ما شاء الله العمل جميل بس فيه شوية ملاحظات بسيطة
    بص يا ريس منطقة الرأس انا انصحك تعمل الوجه كامل وبعدين تركب عليه القناع علشان منطقة الوجه مش مظبوطة
    الدراع عاوز شوية تظبيط علي خفيف شوف صورة لدراع واحده - بص علي التوبولوجي بتاعها متبصش علي حاجة تانية ماشي -
    منطقة الصدر عاوزه تظبيط كتير
    الايد برضه عاوزه تظبيط يعني الايد كرتونية خالص يا بوب
    المنطقة السفلية مظبوطة تمام و الاجنحة زي الفل
    انت محتاج تشوف صور اناتومي كتير يا ريس علشان تعرف شكل الجسم والعضلات
    المجمل العمل جميل والفكرة حلوة بس محتاج تهتم شوية بالتصميم يعني سيبك من الشغل بتاع عاوزين ننجز علشان نشوف غيره علشان فعلا هتفضل طول عمرك غير راضي عن اعمالك
    اهتم شوية بالتفاصيل وخد وقتك علي الاخر في الموديلينج و متفكرش في الخامات و لا الاخراج غير لما تتاكد ان الموديل كله طلع نضيف ميه في الميه
    تمام ياريس ربنا يوفقك معلش انا الفترة اللي فاتت كنت مشغول ومكنتش بفتح الايميل هبقي افتحه علشان خاطرك يا باشا
    شكرا يا معلم
    Edge Loop
    ...........................
    ولدى نصحتك لما صوت اتَنَبح
    ما تخافش من جِنِّى ولا من شَبَح
    وإن هبّ فيك عفريت قتيل إسأَله
    ما دافعش ليه عن نفسه يوم ما اندبح ؟

........................

عينى رأَت مولود على كتف أُمه
    يصرُخ تهنِّن فيه يصرخ تضمُّه
    يصرخ تقول يا بْنى ما تنطق كلام
    ده اللى ما يتكلمش يا كتر همُّه
    عجبى!!

......................................................
    تأبط شرا

المشاركة الأصلية بواسطة rekapibhit مشاهدة المشاركة
      ازيك يا بوب عامل ايه يا باشا ما شاء الله العمل جميل بس فيه شوية ملاحظات بسيطة
      بص يا ريس منطقة الرأس انا انصحك تعمل الوجه كامل وبعدين تركب عليه القناع علشان منطقة الوجه مش مظبوطة
      الدراع عاوز شوية تظبيط علي خفيف شوف صورة لدراع واحده - بص علي التوبولوجي بتاعها متبصش علي حاجة تانية ماشي -
      منطقة الصدر عاوزه تظبيط كتير
      الايد برضه عاوزه تظبيط يعني الايد كرتونية خالص يا بوب
      المنطقة السفلية مظبوطة تمام و الاجنحة زي الفل
      انت محتاج تشوف صور اناتومي كتير يا ريس علشان تعرف شكل الجسم والعضلات
      المجمل العمل جميل والفكرة حلوة بس محتاج تهتم شوية بالتصميم يعني سيبك من الشغل بتاع عاوزين ننجز علشان نشوف غيره علشان فعلا هتفضل طول عمرك غير راضي عن اعمالك
      اهتم شوية بالتفاصيل وخد وقتك علي الاخر في الموديلينج و متفكرش في الخامات و لا الاخراج غير لما تتاكد ان الموديل كله طلع نضيف ميه في الميه
      تمام ياريس ربنا يوفقك معلش انا الفترة اللي فاتت كنت مشغول ومكنتش بفتح الايميل هبقي افتحه علشان خاطرك يا باشا
      شكرا يا معلم
      جميل واصل اخي مع الملاحظات

يعمل...
      X