Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ممكن مساعده تاني اي اخواني الماكس 7 مش رادي يدخل عندي مش عارف ليه ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ممكن مساعده تاني اي اخواني الماكس 7 مش رادي يدخل عندي مش عارف ليه ؟

السلام عليكم يا اخواني واعضاء منتدي المنابر اولا احب اشكر الي ساعدني في الموضوع الي فات وانا النهارده محتاج مساعده ضررروري اووووي المره دي بقي برنامج الماكس مش رادي يدخل عندي مش لما تفتح برنامج الماكس 7 مش بيظهرلك شاشه افتتاحية ويجي يقلك تحب تختار ايه التسجل ووضع الاكتيف كود ولا تجربة البرنامج انا اولا كنت الاول بسجل وبكتب الاكتيف كود المره دي وعلي طول كنتد بستخدم ايه تجربة البرنامج انا كمان عملتله الكيجين ومش رادي يسجل الكراك مش رادي يشغله مش عارف ليهعامتا النهارده جي افتح البرنامج لقيت جيلي التسجيل ووضع الاكتيف كود هي الي نشطة والاختيار الثاني الي هو تجربة البرنامج الي يخلي تشغيل البرنامج يشغله علي طول غير نشط وانتوا عارفين ان التسجيل فيه رخم وكل مره لما اسجل يجي يقعدلي ساعه في التحميل وبعد كده يقلي فشل في التسجيل
    المره دي قلت طيب اشوف واسجل تاني واستحمل فسجلت قعد بردو حوالي سعه يحمل في التسجيل وفي الاخر ظهرلي بتاعت الاختيارات الي هي بتاعت التسجيل وبتاعت تجربة البرنامج ولقيت تجربة البرنامج غير نشطة بردو ومش رادي يشتغل اعمل ايه علشان يشتغل وترجع الاختيار الثاني يتنشط الي بيشغل البرنامج علي طول او تجربة البرنامج ياريت تساعدوني ومحتاج ماعدتكم ضررروري اووي

منتظر ردكم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بحب البرمجه و الجرافيك أوووي.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
    مـشـروعي القادم: برنامج جرافيك ثلاثي الابعاد ... تحت الانشاء. إن شـــاء الله.
يعمل...
X