Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

بلييييييييييييييييييييييييييييييييز ساعدونى؟؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• بلييييييييييييييييييييييييييييييييز ساعدونى؟؟؟؟

مرحبا
    كيف الحال؟؟؟
    انا طالبة تخصصى وسائط متعددة عندى مساق ال 9 3d max
    وانا مابعرف الا شى قليل كتير عن البرنامج
    بتمنى تساعدونى ببعض الدروس البسيطة للمبتدئين
    ولكم جزيل الشكر.
    my name is amal , but i live without hope

مرحبا بكى تفضللى هنـــــــــــــــــــــــــــــا

بالفعل أختي، دروس الأستاذ سدر رائعة للبداية. وإذا تعذر التحميل أنا في الخدمة.

فعلا مانفع يتحملو مابعرف ليش
        وانا مش بعرف كتير فى هيك شغلات
        اذا ممكن مساعده بكيفيه التحميل او شى تانى وشكرا كتير
        على مساعدتكم .

هذا رابط مباشر للاسطوانة الموجودة فى الموضوع الذى ذكره الاخوة فى الاعلى
          ما عليكى الا الضغط على هذا الرابط فقط
          وهو كفيل ان يغنيكى عن شرح المحاضر فى الكلية ولو حملتى الاسطوانات الاخرى يزيدك معرفة وخبرة اكثر من التى تكتسبيها بالكلية .
          بالتوفيق .
          صبرا جميل والله المستعان

انا بس نفسى اقولك حاجه يا ماما اذا انتى مش عارفه تعملى دون لوود او فتح صفحه والتعلم منها فكيف اراكى تودين احتراف الجرافيك او تعلمه

خلينى اكون صريح معاكى لابد للمرء من تعلم الأبسط فى الأول ثم ان يتدرج خطوه خطوه معلش جايز يكون كلامىشديد شويه بس دى الحقيقه
            انا بندهش من واحد يريد تعلم الصعب قبل تعلم السهل فى الأول كأنى اراكم وعلامات الأستعجال والأستسهال تملؤكم وده منتشر جدا فى اغلب المنتديات

مشكورين على المساعده بس انا حابة اقول لاخى hogobingo انو انا بعرف اعمل دون لوووود بس ماظبط عندى مابعرف ليش يمكن انا ماكنت مركزة فى اللى كتبتو بالرد اللى فوق وانا لسا مبتدئة فى الجرافك او الماكس وهو مساق معى بالجامعه بس وعلى فكرة اعمالك كتير حلوة وبتجنن
              وشكرا الك كتييير

اولا شكرا لردك الرقيق ... ولكن انا مش قصدى ازعلك بس انا كنت عايز اقول ان الواحد المفروض يتعلم الأساسيات قبل الدخول فلا المعمعه بتاعه الجرافيك علشان ميوقعش فى منتصف الطريق او يقابل حاجه توقفه ... انا مش قصدى الإهانه كما انى لا اوجه الكلام لشخصك هذا الكلام كنت ملاحظه من فتره طويله فأجد الكثير من الأسئله البسيطه التى تعتبر اساسيات اكثر من تعلم الجرافيك نفسه ... فأرى فيكم من يهتم بالوصول الى الإحتراف بشكل سريع دون المرور على اهم الخطوات كأن لسان حاله يقول اود ان محترفا فى خلال الأسبوع القادم ...

صدقينى انا اتمنى لكل المسلمين الخير واحاول جيدا والله الموفق ان اساعد للجميع وما قلته ليس الا توجيه للخير ليس الا

وعلى العموم ابدأى واجنا اخواتك هنا هنساعدك كلنا
                ربنا يوفقنا كلنا لما يحب ويرضى

يعمل...
                X