Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

my showreel 2008 ...

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• my showreel 2008 ...

this is my new Show reel 2008, enjoy it

http://bikooo.multiply.com/video/ite..._Showreel_2008

http://www.youtube.com/watch?v=ak1F567Td7s

------------------------------------------------------------------------------------

For Download showreel

http://www.zshare.net/video/7686410fecea14/

التعديل الأخير تم بواسطة BIKO; 17 / 02 / 2008, 06:21 PM.

ياشباب 12 واحد شافوا الموضوع ولا واحد رد
    دة اسمية اية
    الشوريل معجبكوش ولا اية ؟
    ارجو النقد والأراء
    لأن الأراء والنقد تعطي للعمل قيمة اخري

العرض جميل يا بيكو وأقولك ليه محدش حد رد ( من وجهة نظرى ) أن هناك الكثير من الأعضاء تريد أن تعرف بعض الخطوات لهذا الشو وكيفيه عملها وللأسف من يعرف الذين لديهم معلومة جيدة يبخلون بها . فالمعلومات التى تقدم فى المنتديات العربية كلها تتناقل بشكل متكرر وليس فيها جديد وإذا طلبنا شرح لإحدى دروس المنتديات الأجنبية لا نجد العون .انا قلت وجهة نظرى .

المشاركة الأصلية بواسطة أشرف مشاهدة المشاركة
        العرض جميل يا بيكو وأقولك ليه محدش حد رد ( من وجهة نظرى ) أن هناك الكثير من الأعضاء تريد أن تعرف بعض الخطوات لهذا الشو وكيفيه عملها وللأسف من يعرف الذين لديهم معلومة جيدة يبخلون بها . فالمعلومات التى تقدم فى المنتديات العربية كلها تتناقل بشكل متكرر وليس فيها جديد وإذا طلبنا شرح لإحدى دروس المنتديات الأجنبية لا نجد العون .انا قلت وجهة نظرى .
        شكرا لك ياأخ اشرف علي ردك الجميل
        وانك قلت وجهة نظرك وعجبتني جدا
        لكن انا عن نفسي لو سألني احد في اي شئ بجاوب علية بصراحة وبوضوح ومن غير ما أخبي شئ والدليل علي ذلك اني عندي ناس كتير جدا علي ال MSN مكنتش اعرفهم واتعرفنا علي بعض وبقوا يسألوني وانا بجاوب عليهم وقت ما بكون فاضي

انا لسه هشوفو وهرد عليك واقولك رائى تانى ابسط يا عم هرد عليك مرتين هههه بهزر معاك

بيكو انت شغال فى التلفزيون المصرى ولا ايه وعلى فكره الشوريل جامد بس انت مبتشتغلش جرافيك كتير انت مونتير ولا ايه ؟

المشاركة الأصلية بواسطة users box مشاهدة المشاركة
              انا لسه هشوفو وهرد عليك واقولك رائى تانى ابسط يا عم هرد عليك مرتين هههه بهزر معاك
              المشاركة الأصلية بواسطة users box مشاهدة المشاركة
              بيكو انت شغال فى التلفزيون المصرى ولا ايه وعلى فكره الشوريل جامد بس انت مبتشتغلش جرافيك كتير انت مونتير ولا ايه ؟
              - ياأخي شكر علي مرورك الكريم وعلي ردك الجميل بس هوضح لك بعض الحاجات
              - انا مش مونتير انا شغال افتر افيكت وكل الشغل اللي في الشوريل شغلي انا مش حد غيري وانت بتقول اني مش شغال جرافيك كتير امال اللي في الشوريل دة اية فيديو كليب ولا اية
              - راجع الشوريل تاني صح وابقي شوف الجرافيك فين
              - وممكن تشوف اعمال لي تانية علي موقعي الشخصي
              http://bikooo.multiply.com/video

السلام عليكم ورحمة الله
                بصراحة يا اخ كريم شغل الله ينور ممتاز ممتاز وانا يكونى الشرف لو اتعرفت عليك انا معايا رقم موبايلك لو مش يضايقك ان انت تسمحلى ان اتصل بيك . انا شغال برضه بالافتر ايفيكت وياريت نتواصل لتبادل الخبرات

عبد الفتاح عرفه
                0107213814

شغل جميل و رائع ...
                  بتمنى لو تعطينا دروس تطبيقية في الأفتر افكت حتى نستفيد منها ...
                  عموما .. بتمنى لك التوفيق و النجاح .
                  اجعل من برنامجك الذي تعمل عليه صديقا لك ... وسوف ينفذ لك كل ما تطلبه

المشاركة الأصلية بواسطة wad_fanaan مشاهدة المشاركة
                    السلام عليكم ورحمة الله
                    بصراحة يا اخ كريم شغل الله ينور ممتاز ممتاز وانا يكونى الشرف لو اتعرفت عليك انا معايا رقم موبايلك لو مش يضايقك ان انت تسمحلى ان اتصل بيك . انا شغال برضه بالافتر ايفيكت وياريت نتواصل لتبادل الخبرات

عبد الفتاح عرفه
                    0107213814
                    ياباشا متشكرين علي ردك الجميل دة ويشرفني بردة اني اتعرف بيك في اي وقت

المشاركة الأصلية بواسطة MAWHOB مشاهدة المشاركة
                      شغل جميل و رائع ...
                      بتمنى لو تعطينا دروس تطبيقية في الأفتر افكت حتى نستفيد منها ...
                      عموما .. بتمنى لك التوفيق و النجاح .
                      شكرا علي ردك الرائع ياأخي
                      وبالنسبة لموضوع الدروس دة صعب شوية بسبب طبيعة عملي لأني معظم الوقت موجود في الشغل وبفضي وقت قليل لكن لو احتجت اي معلومة تستطيع ان تتواصل معي عن طريق الأيميل
                      biko_2001@hotmail.com

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

مرحبا أخ بيكو ، لا ما شاء الله تبارك الله يعني فعلا شغل رائع وأكثر من رائع بسم الله ما شاء الله .

تسلم ايدك بالفعل ، شغل ممتاز ، وأستنى مني النقد حاليا ، بنزل بالفيدو ، بس بشكل عام ، شغل ما شاء الله تبارك الله .. اتوقع نقاط الضعف عندك بأشياء مجبر عليها من الجهة صاحبة العمل ، بس ياريت لو تشرحلي يعني شو بالزبط كان ذوقك م ن هالأعمال وشو الاشياء اللي كنت مجبر عليها .. ولك جزيل الشكر .

تقبل تحياتي . والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
                        سبحانك اللهم وبحمدك ، أشهد أن لا إله إلا أنت ، أستغفر وأتوب أليك .

namegi_777@yahoo.com

المشاركة الأصلية بواسطة some_me_7 مشاهدة المشاركة
                          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

مرحبا أخ بيكو ، لا ما شاء الله تبارك الله يعني فعلا شغل رائع وأكثر من رائع بسم الله ما شاء الله .

تسلم ايدك بالفعل ، شغل ممتاز ، وأستنى مني النقد حاليا ، بنزل بالفيدو ، بس بشكل عام ، شغل ما شاء الله تبارك الله .. اتوقع نقاط الضعف عندك بأشياء مجبر عليها من الجهة صاحبة العمل ، بس ياريت لو تشرحلي يعني شو بالزبط كان ذوقك م ن هالأعمال وشو الاشياء اللي كنت مجبر عليها .. ولك جزيل الشكر .

تقبل تحياتي . والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
                          شكرا ياأخي علي ردك الجميل ومشتني تعليقاتك ونقدك
                          لكن علشان اشرح لك اية هو بالظبط اللي كنت مجبر علية يبقي محتاجين ساعات مطولة للشرح
                          هي دي طبيعة العمل في الشركات

جميل جدآ بتوفيق لك

المشاركة الأصلية بواسطة BIKO مشاهدة المشاركة
                              - ياأخي شكر علي مرورك الكريم وعلي ردك الجميل بس هوضح لك بعض الحاجات
                              - انا مش مونتير انا شغال افتر افيكت وكل الشغل اللي في الشوريل شغلي انا مش حد غيري وانت بتقول اني مش شغال جرافيك كتير امال اللي في الشوريل دة اية فيديو كليب ولا اية
                              - راجع الشوريل تاني صح وابقي شوف الجرافيك فين
                              - وممكن تشوف اعمال لي تانية علي موقعي الشخصي
                              http://bikooo.multiply.com/video
                              بجد والله مختش بالى من الجرافكس الى فى الشوريل يمكن عشان انت كويس فى الأفتر افكت انا طبعا عارف الأفتر افكت وهو برنامج مونتاج يا عم بيكو انا مغلتطش

بس انت مقلتليش انت شغال فى التلفزيون المصرى وبالمناسبه شغلك وشو حلو على المنخب وربنا يوفقك

يعمل...
                              X