Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال الى محترفى الماكس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال الى محترفى الماكس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :

سؤال صغير يا جماعة الى محترفى الثرى دى ماكس

انا دلوقتى هحدث جهازى هغيره يعنى ممكن نصيحة حد يقولى ايه هى الامكانيات اللى تكون فى الجهاز علشان اخرج عليه اعمال الماكس بسهولة صور وفيديو

يعنى نوع البورده اجيبه ايه

ومساحة الهارد

والرامات كام

والبروسيسور المعالج كام

وكارت الشاشة

وجزاكم الله خيرا

انا مبتدئ فى الماكس وناوى الاحتراف ان شاء الله

والله يااخي سؤال تعتمد اجابته علي المبلغ المتوفر

فاذكر كم المبلغ او تقريبا واقولك علي اقرب مواصفات للسعر امتاعك
    اللهم ءاتنا في الدنيا حسنة وفي الأخرة حسنة وقنا عذاب النار

يا ربي خلي البابا والماما قول آمين...

المشاركة الأصلية بواسطة hamaney مشاهدة المشاركة
      والله يااخي سؤال تعتمد اجابته علي المبلغ المتوفر

فاذكر كم المبلغ او تقريبا واقولك علي اقرب مواصفات للسعر امتاعك
      الحمد لله المبلغ المتوفر كبير والحمد لله المهم المواصفات المثاليه يعنى معاك لحد 3000 جنيه طبعا دا بالنسبه للحاجات اللى انا ذكرتها اللى هى الهارد والرمات والبوردة و ............

المهم حد يقولى المواصفات المطلوبه علشان الماكس يخرج اعمال ممتازة ( صور و فيديو ) و فى وقت مناسب وشكرا اخى hamaney

بص يا عمرو انا عايز اقولك شويه حاجات مهمه
        3000 جنيه مش نهايه احهزه الجرافيك دى بدايه اجهزه الجرافيك يعنى لو معاك 20000 ممكن تجيب بيهم جهاز كويس برضوا ده بيختلف من جهاز لجهاز ومن متطلبات لأخرى

لكن 3000 دول يجيبوا جهاز كويس جدا للتعلم عليه ... اما عن مكوناته فانا بقالى فتره مش مهتم بالموضوع وقدرش افيدك قوى لأدبسك لأن الموضوع ده محتاج واحد فى السوق دائما وده لأن الموضوع بالنسبه لمصر مش مجرد انواع كويسه ولا لأ ولكن فيه انواع كويسه بس يا اما مضروبه او صينى وهكذا انت محتاج واحد ايده فى السوق بإستمرار

بس انا حابب ابصرك اكتر بالموضوع علشان متقعش وقعه تخليك بدلا من ان تشغل نفسك بالتقدم هتشغل بالك بالجهاز ومشاكله ... طبعا كده كده الأجهزه كلها مع برامج الجرافيك بتيقى زفت فمهياش ناقصه تتزفت اكتر

وربنا يوفقك بالجهاز المناسب يا رب

يعمل...
        X