Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اذا كان هناك أغبياء فأنا أولهم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اذا كان هناك أغبياء فأنا أولهم

شئ غريب جد حدث لى بالأمس عندما حاولت setup win xp

عمركو شفتو بارتشن الفرى سبيس أكتر من الكاباستى والله مباهزر الكلام ده حصل بالفعل معرفش ليه وطبعا الوندوز مرضيش ينزل مع أن الحلول التقليديه الى طبعا قبل ماتقولوهالى أنا عملتها كلها الملخص أنى معرفش لغايت دلوقتى سبب المشكله بس المهم جاء لى الهاتف (ليس الموبايل بالطبع) بانى أحزف البارتشن وأنزله تانى ونجحت المحاوله من أول مره وطبعا أنا اقصد بالحلول التقليديه الفرمطه والتاكد من نسخه xp المهم نرجع لموضوعنا

الغباء مسأله نسبيه يعنى أحيانا تلاقى ناس بتسطعبط معرفش ليه والأحباط أيضا مسأله نسبيه المهم سيبكو من النظريه النسبيه الى أنا شغالكو فيها دى الى عايز أقوله أن مفيش حد غبى والموضوع وما فيه عمل وأجتهاد لا أكثر ولا أقل بعدها يجى توفيق الله سبحانه وتعالى أما بالنسبه للأحباط الى ممكن أكون فيه دلوقتى وأنا بكتب الموضوع ده بسبب عده أشياء المهم أن الأنسان معرض للتفائل فى أوقات واوقات بتقفل الدنيا معاه معرفش ليه ويبقى عايز يكسر حجات كتير حواليه المهم أنو يفوق من الغيبوبه دى ويكمل ميسبش حاجه تكسره !!!

فى بعض الدراسات الطبيه أثبتت أن مفيش حاجه أسمها فقت أعصابى أنا واحد نصحنى النصيحه دى لانى عصبى جدا جدا جدا وأن الأنسان ممكن يتحكم فى نفسه بسهوله بس بتيجى عندى بقى عند الناس المستفزه ومبقدرش أمسك نفسى قدامهم وببقى ساعتها هايز أرتكب جنايه (أتقى شر الحليم اذا غضب)

ومعلش أنا طولت عليكو المهم كل واحد ياخد باله من تصرفاته !!!

أتقى شر الحليم اذا صبر
    قفشة
    اتق شر الحليم إذا غضب
    حلوة قفشة دي ههههههههه

في حاجة لسه واخد بالي منها
    بعدها يجى توفيق الله سبحانه وتعالى
    توفيق الله قبل أي شيء
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

طبعا مأختلافناش بس أصلا يكون فى عمل أصلا
      التعديل الأخير تم بواسطة alaabasit; 20 / 02 / 2008, 02:32 AM. سبب آخر: معرفش بغلط فى الكتابه ليه

متتعصبش تاني
        لاتاسفن على غدر الرجــــــــــال لطالما..رقصت على جثث الاسود كلابُ
        لا تحسبن برقصــــــــــها تعـلــــــو على ..اسيادها فالاسد اسدٌ والـكلابُ كلابُ

الخلاف شئ طبيعي بين البشريه
        (((إذا نطق السفيه فلا تجبه *** فخير من إجابت به السكوت)))
        يصلب الشعراء من اجل راي..........فلماذا لا يصلب الاذكياء

يعمل...
        X