موضوع: نصيحه كل يوم !!

ردود: 8 | زيارات: 672

Talking نصيحه كل يوم !!

.............................
    أخر تعديل بواسطة alaabasit في 01 / 12 / 2008 الساعة 01:57 PM

نظرا ان الموضوع دمه تقيل ارجو من المشرفين الحزف لانو مالوش لازمه ومش مفيد ؟

CREATIVE
    صور رمزية alwalid3d
    المنطقة
    ساكن في الرياض
    ردود
    2,827
    لا بالعكس اخوي الموضوع دمه شربات على قولتكم هههههههههههههههههه
    عجبتني حق المقبس
    المقبس الى يجيلك منو الريح دلتوو وأستريح !!
    مادعوة أنفع ياصـحـبي : من دعوة الغائب للغائب
    ناشدتك الرحمن ياقارئا : ان تسأل الغفران للكاتب

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة users box معاينة الرد
    نظرا ان الموضوع دمه تقيل ارجو من المشرفين الحزف لانو مالوش لازمه ومش مفيد ؟

موضوع ممتاز واعتقد اني أول من سيستفيد منه !

1994-October
    Muhammed
    Bahrain

رفعتو معنوياتى والله بس فعلا أنا حاسس أن دمو تقيل على أخوانى اعضاء المنابر الأعزاء أنا كنت عاملو دردشه وفى نفس الوقت يكون فى نصايح مفيده بالنسبه لينا زى موضوع خد باللك من صحتك الى فتحته قبل كده وكان عشان أحزر من خطوره الجلوس فترات طويله أمام شاشه الكمبيوتر كده يعنى لانو بجد والله موضوع خطير وأنا مش بخوفكو قد ما أنا عاوز نستفيد كلنا من طريقه الجلوس الصحيحه وغيرها من النصايح المفيده للجرافيك ديزاينر وقلت ممكن كمان نرفه عن نفسنا شويه بشويت أمثال جرافيكاويه بس أظاهر أن أعضاء المنابر مش عاجبهم الموضوع لذالك للمره الثانيه بكرر ندائى للمشرفين بحزف الموضوع

بالمره أقولكو نصيحه النهارده : لا تبخل على الناس بعلمك فكما تدين تدان
    مثال اليوم : الشاطره تغزل برجل حمار
    وأنا جهازى حمار شغل ومع كده لا يائس مع الحياه ولا حياه مع اليائس
    CPU1.7

انا بحاول أحمس شعب المنابر المحبط الى بيشتكى من الأمكانيات ودى والله العظيم أمكانياتى بجد وأنا شغال ماكس 8 بيها لكم أن تتخيلو وشكرا
    RAM128

الحذف الحذف

الحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف

يا ابو بدر

وشكرا على حزف موضوع أبو تريكه لانى بالفعل لن انجح وأنا عارف طبعا أنا جوجل بيعتبر الى بعمله ده نشاطاط مشبوهه وفعلا ده كان ممكن يضر بالمنتدى ودى محاوله مش أكثر وشكرا

بالمناسبه دى أيضا محاوله للفت النظر لحزف الموضوع ده مش نشاط مشبوه ولا حاجه هههههههههه

عضو نشيط
    صور رمزية عمرو
    المنطقة
    مكان أحبه كثيرًا
    ردود
    675
    بما أن هذا الموضوع مخصص للنصائح فهذه واحدة :

اهتم بتعلم اللغة العربية ، واهتم بمعرفة أماكن الحروف علي لوحة المفاتيح ، ولا تكتب كلمات مثل "هزه" و "الحزف" و "أحزر" و"نشاطاط"
    http://blog.amr-g.com

إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

شكرا على النصائح الغاليه ذله يد ليس أكثر

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل