Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نصيحه كل يوم !!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• نصيحه كل يوم !!

.............................
    التعديل الأخير تم بواسطة alaabasit; 01 / 12 / 2008, 01:57 PM.

نظرا ان الموضوع دمه تقيل ارجو من المشرفين الحزف لانو مالوش لازمه ومش مفيد ؟

لا بالعكس اخوي الموضوع دمه شربات على قولتكم هههههههههههههههههه
      عجبتني حق المقبس
      المقبس الى يجيلك منو الريح دلتوو وأستريح !!
      مادعوة أنفع ياصـحـبي : من دعوة الغائب للغائب
      ناشدتك الرحمن ياقارئا : ان تسأل الغفران للكاتب

المشاركة الأصلية بواسطة users box مشاهدة المشاركة
        نظرا ان الموضوع دمه تقيل ارجو من المشرفين الحزف لانو مالوش لازمه ومش مفيد ؟

موضوع ممتاز واعتقد اني أول من سيستفيد منه !

رفعتو معنوياتى والله بس فعلا أنا حاسس أن دمو تقيل على أخوانى اعضاء المنابر الأعزاء أنا كنت عاملو دردشه وفى نفس الوقت يكون فى نصايح مفيده بالنسبه لينا زى موضوع خد باللك من صحتك الى فتحته قبل كده وكان عشان أحزر من خطوره الجلوس فترات طويله أمام شاشه الكمبيوتر كده يعنى لانو بجد والله موضوع خطير وأنا مش بخوفكو قد ما أنا عاوز نستفيد كلنا من طريقه الجلوس الصحيحه وغيرها من النصايح المفيده للجرافيك ديزاينر وقلت ممكن كمان نرفه عن نفسنا شويه بشويت أمثال جرافيكاويه بس أظاهر أن أعضاء المنابر مش عاجبهم الموضوع لذالك للمره الثانيه بكرر ندائى للمشرفين بحزف الموضوع

بالمره أقولكو نصيحه النهارده : لا تبخل على الناس بعلمك فكما تدين تدان
          مثال اليوم : الشاطره تغزل برجل حمار
          وأنا جهازى حمار شغل ومع كده لا يائس مع الحياه ولا حياه مع اليائس
          CPU1.7

انا بحاول أحمس شعب المنابر المحبط الى بيشتكى من الأمكانيات ودى والله العظيم أمكانياتى بجد وأنا شغال ماكس 8 بيها لكم أن تتخيلو وشكرا
          RAM128

الحذف الحذف

الحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف الحذفالحذف

يا ابو بدر

وشكرا على حزف موضوع أبو تريكه لانى بالفعل لن انجح وأنا عارف طبعا أنا جوجل بيعتبر الى بعمله ده نشاطاط مشبوهه وفعلا ده كان ممكن يضر بالمنتدى ودى محاوله مش أكثر وشكرا

بالمناسبه دى أيضا محاوله للفت النظر لحزف الموضوع ده مش نشاط مشبوه ولا حاجه هههههههههه

بما أن هذا الموضوع مخصص للنصائح فهذه واحدة :

اهتم بتعلم اللغة العربية ، واهتم بمعرفة أماكن الحروف علي لوحة المفاتيح ، ولا تكتب كلمات مثل "هزه" و "الحزف" و "أحزر" و"نشاطاط"
              http://blog.amr-g.com

إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

شكرا على النصائح الغاليه ذله يد ليس أكثر

يعمل...
                X