Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

حرااام عليكو يا أهل المنابر !

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• حرااام عليكو يا أهل المنابر !

أنا شايف بصراحه الموضوع وأخد أكبر من حجمه ومن أى عمل العمل يستحق التهليل لكن أخ دار نت أنت كبرت الموضوع عن حجمه الطبيعى أنت السبب مش ياسين أعزرونى العمل حلو بس أنا أستفزيت بنطبطب على ده ونهدى فى ده أرحمونا بقى من وجع الدماغ ده مجهود ناس كتير سحق بالرجلين ولم يتم الرد كميه الردود فى الموضوع الهايف ده الى مش حيفيد حد الا أنو حيخسرنا بعض فين الردود على مجهود ناس من أعمده المنابر (مثال) سدير ياسين هل كميه الردود لشكره زى كميه الثلاث موضيع المشهوره بالمنابر المتصدره صفحتها الرئيسيه حراااااااااااااام عليكو أرحمونا !!!!!!!!!

للأسف للمره المليون هطر أرد على الموضوع ده أولا مشكور يا منسى وفين مواضيعك الحلوه تفرفشنا شويه من الغم ده .

ثانيا ياسر عمود من أعمده المنابر مشكور على ردك كويس والله أنك خدت بالك من الخطاء المقصود الى أنا عملته ده بس أعمل أيه عندك حل تانى لحل تلك المهزله .

أنا نفسى دخلت وهنيت ياسين فى الثلاث مواضيع ولمت دار نت أكثر من مره يعنى تقدر تقول كده بتاع 20 رد ملهمش لازمه أحسب بقى الوقت الى ضيعته فيهم بس هى مجتش على دى أنا أصلا بضيع وقت بالعبيط طيب الناس الى بتشتغل أيه زنبها يضيع وقتها أنا والله كان بودى أعمل الموضوع ده ومردش عليه عشان مزودهمش موضوع كمان بس أنا عاوز اشوف المسخره الى حتحصل من الردود عليه ههههههه وياريت محدش يستفزنى أنى أرد عليه ويكفينى عدد الزوار ومش عاوز حد يرد على الموضوع أنا عاوز الناس تقراه بس أعتبروه للقرائه فقط اعلان اى حاجه من هذا القبيل وبعدي يومين أحزفوه هههههههه
    التعديل الأخير تم بواسطة alaabasit; 08 / 03 / 2008, 07:45 PM.

اه الموضوع كبر اوي و كل بني ادم دخل ادلي بدلوه و الكلام اتكرر و اتكرر و اتكرر-نفس الردود و نفس الحلقه المفرغه-

نفس الردود انت حلو و الراجل التاني وحش
    انت حلو و الراجل التاني وحش

خلاص يا جدعان عرفنا
    Junior Architect-Ahmed Abdel Aziz
    Mansy

إن من يختلف معك فكريًا في العالم العربي هو على الأرجح ملحد أو عميل أو شاذ جنسيًا،

انا شايف انك وقعت في الخطاء الي بتشتكي منه
      ياراجل فاتح موضوع مخصوص علشان تقول ان فيه 3 مواضيع واخدين الرئيسيه بلا داعي ؟
      الموضوع اخلاقي بحت وليس تقني لان عضو محترف يقال عنه سارق في حين ان الاعمال الي عليها الخلاف اصلا ليست اقوي اعماله
      يعني عمل القبطان كان اعلي بكثير من السيارة التون
      فعيب اوي لما يتقال عليه كلام مالهوش لزمه
      بلاد الكوارث
      حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
      لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
      وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
      وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

للأسف للمره المليون هطر أرد على الموضوع ده أولا مشكور يا منسى وفين مواضيعك الحلوه تفرفشنا شويه من الغم ده .

ثانيا ياسر عمود من أعمده المنابر مشكور على ردك كويس والله أنك خدت بالك من الخطاء المقصود الى أنا عملته ده بس أعمل أيه عندك حل تانى لحل تلك المهزله .

أنا نفسى دخلت وهنيت ياسين فى الثلاث مواضيع ولمت دار نت أكثر من مره يعنى تقدر تقول كده بتاع 20 رد ملهمش لازمه أحسب بقى الوقت الى ضيعته فيهم بس هى مجتش على دى أنا أصلا بضيع وقت بالعبيط طيب الناس الى بتشتغل أيه زنبها يضيع وقتها أنا والله كان بودى أعمل الموضوع ده ومردش عليه عشان مزودهمش موضوع كمان بس أنا عاوز اشوف المسخره الى حتحصل من الردود عليه ههههههه وياريت محدش يستفزنى أنى أرد عليه ويكفينى عدد الزوار ومش عاوز حد يرد على الموضوع أنا عاوز الناس تقراه بس أعتبروه للقرائه فقط اعلان اى حاجه من هذا القبيل وبعدي يومين أحزفوه هههههههه

المشاركة الأصلية بواسطة y@sser مشاهدة المشاركة

الموضوع اخلاقي بحت
          لافض فوك أخي ياسر أصبت عين الحكمة.
          درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
          هنــــا
          غائب للابد

المشاركة الأصلية بواسطة العقرب77 مشاهدة المشاركة
            لافض فوك أخي ياسر أصبت عين الحكمة.
            yes and thats wt am talking abt it here
            yasser u r the man
            ..
            للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
            http://www.tvquran.com/

Join me on Facebook
            https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
            https://www.facebook.com/MCC4P

فعلا أخلاقى بحت وده ياسر لم يخطئ

المشاركة الأصلية بواسطة m.ramdan مشاهدة المشاركة
                yes and thats wt am talking abt it here
                yasser u r the man
                ..
                i know my friend.....but i want from some persons understand this point....... oh yes i will support you in your fight vs lier
                درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
                هنــــا
                غائب للابد

يعمل...
                X