Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هل هذا العمل احترافي وقوي ؟ عمل كرتوني

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هل هذا العمل احترافي وقوي ؟ عمل كرتوني

سلام عليكم جماعه

بالله عليكم تساعدوني . لدي كم سؤال بس

1- هل يستطيع اي شخص بالمنابر من المحترين ان يصمم مثل هذا المستوى من العمل ؟ يعني زي القوه في التكستشر والريجنج والمورفينج والموديلنج ؟؟؟؟

2- اذا كن الجواب نعم مش مهم اعرف مين ده الشخص اللي يقدر بس عاوز اعرف هل هذا العمل صعب اممم سهل ؟ احترافي ام ليس باحترافي ؟؟

3- يليت تكون فيه امانه بالاجابه يا اخوه ...

شكرا ليكم

يا اخوه ارجوا من لديه رد مفيد يرد علي غيره ملوش داعي ..

الجواب نعم يوجد

يا اخوه ارجوا من لديه رد مفيد يرد علي غيره ملوش داعي ..
    وكيف ملوش داعي ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

90% من موضوعك مستفز ، ابتداءا من صورتك الرمزية وانتهاءا بالعبارة المسطرة أعلاه ....

ناهيك من أن هذا المكان " عرض ونقد " ليس المكان المناسب لطرح تساؤلك الغير مفهوم المقصد ...
    سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

[quote=aktoom;1018946]الجواب نعم يوجد

مالك ياباشا ؟ هل شتمتك انا ؟ ليه اسلوبك كده ؟ بالنسه للصوره الرمزيه مالك شغل فيها يعني بالعامي كده مالكش دخل هذه حريه وانا لم اقترف اي خطأ ولم اضع صورة امرأه وانا مش مطلوب مني اني احط اللي يعجبك واللي مايعجبك .. ارجوا عدم الرد في مواضيعي رجاء خاص !!!
      ناهيك من أن هذا المكان " عرض ونقد " ليس المكان المناسب لطرح تساؤلك الغير مفهوم المقصد

المكان عرض ونقد يعني تعرض حاجه والناس تيجي تنتقدك على اساسها .. وانا سألت بكل احترام وادب . رجاء احترم موضوعي .. حتى لا ادخل الى موضوعك واغيرلك مساره ويكون بينا كره رجاء !

قاعدتي تقول , احترمني احترمك مااتحترمني قسمن باله مين ماتكون مااحترمك !

up up guys

يا بني إفهم ... الأستاذ أكرم من أدبه وحسن أخلاقه مرضيش ينصحك غير بعد ما جاوب على سؤالك ...

قسم عرض ونقد تضع فيه تصميماتك التي صنعتها بنفسك وتنتظر رد ونقد باقي الأعضاء .. موضوعك هذا مكانه أطراف الحديث .. راع أنك جديد هنا وعليك إحترام الموجودين وأقدم منك ... مشاركاتك بضع وعشرين ... لو حذفت الغير مفيد منها لضاعت العشرين وبقى البضع هذا إن بقى شيئا !!

قاعدتي تقول , احترمني احترمك مااتحترمني قسمن باله مين ماتكون مااحترمك !
          شيء متوقع منك للاسف ..

بالمناسبة ... شيء يخص الذكاء فقط ... لو فكرت قليلا .. لكان يمكنك الإجابة على هذا السؤال دون أن تطرحه بمجرد البحث في قسم عرض ونقد وترى بعينيك أعمال الأعضاء أنفسهم ...
          www.ali-cv.com موقعي ومعرض اعمالي

www.ne3na3.net شاي بالنعناع !

follow me

للرفع شبااااااااااااااااااااااااااااب وصبايا

أعتقد هناك العديد والعديد ممن يستطيعون الوصول لهذا المستوى ...

سؤالي ... لما ذا تسأل ؟؟؟

وعلى فكرة ... اسمه amr deyab مش omar

التصميم احترافي لكن له اخطاءه :]

مالك يا عم الكوتوموتو داخل فينا شمال ليه أكتوم مغلطش فيك أصلا مالك داخل علينا حامى و طبعا المنابر فيها عباقره كاركتر مثال بسيط جدا مجنون رجنج الحسنى عصام نجيب وياسين وغيرهم وغيرهم كتيررررررررررر بالراحه شويه رايح جايبلى صوره من cg وبتوريهالنا كأننا مشفناش شغل زيو قبل كده ربنا يهديك .

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
                    مالك يا عم الكوتوموتو داخل فينا شمال ليه أكتوم مغلطش فيك أصلا مالك داخل علينا حامى و طبعا المنابر فيها عباقره كاركتر مثال بسيط جدا مجنون رجنج الحسنى عصام نجيب وياسين وغيرهم وغيرهم كتيررررررررررر بالراحه شويه رايح جايبلى صوره من cg وبتوريهالنا كأننا مشفناش شغل زيو قبل كده ربنا يهديك .

ياواد يا صايع هههههههههههههههههه انا مش زعلان وا حاجه اصلي جديد للمنتدى ده واستغربت ليه الناس بيتدخلوا في خصوصيات الاخرين بس ده !!!

وأنا مقلتش أنك زعلان أقرا كويس ههههههههههههه

looks lowpoly
                        it's andy's

indeed it is andy the best 3d cartoon artist in the world !!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
                              !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مالك ياباشا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعمل...
                              X