Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أول عمل لى على الفوتوشوب !

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أول عمل لى على الفوتوشوب !

هذا أول عمل لى يا شباب بالفوتوشوب مع العلم أنى ماكساوى يعنيى مليش بالفوتوشوب الا قليل تضبيط خامات كده يعنى

أرجو النقد الحاد ميهمكوش بس مش عاوز مدح أرجوكو عشان الواحد بيستفيد من النقد اليكم العمل

نجم المستقبل :dilo

ملاحظه العمل ليس النهائى

التعديل الأخير تم بواسطة alaabasit; 24 / 08 / 2008, 12:05 PM.

تريد النقد الحاد؟ لا بأس....
    أولا ً أيش معنى هذا التصميم؟ يعني حاطط صورة واحد وجانبه شوية خطين كيده مالهومش معنى....... غير كيذا الخطوط الي بجانبه لايوجدبها أي {glow} بحاجة إلى تعديل....... بالتوفيق
    درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
    هنــــا
    غائب للابد

أخي العزيز alaa عمل جميل ويعطيك العافية بس عندي سؤال ؟
      صورة الشاب حقيقية أم هي رسمك على الفوتوشوب ؟؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة العقرب77 مشاهدة المشاركة
        تريد النقد الحاد؟ لا بأس....
        أولا ً أيش معنى هذا التصميم؟ يعني حاطط صورة واحد وجانبه شوية خطين كيده مالهومش معنى....... غير كيذا الخطوط الي بجانبه لايوجدبها أي {glow} بحاجة إلى تعديل....... بالتوفيق
        مشكووووور يا عقرب هوه ده الكلام أنت كده فهمتنى ودى كده تقدر تقول بوستر لذالك الشاب لانو بيغنى بس أنا مفهمتش الخطوط الى بجنبو اى جولو تتحدث ومشكور على النقد المفيد ده

المشاركة الأصلية بواسطة محمد كور مشاهدة المشاركة
          أخي العزيز alaa عمل جميل ويعطيك العافية بس عندي سؤال ؟
          صورة الشاب حقيقية أم هي رسمك على الفوتوشوب ؟؟؟

طبعا صوره يا محمد أنا قصتها بس أنا مش جامد لدرجه انى ارسمها ههههه أول عمل لى يا راجل مشكووووور على المرور يا محمد

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
            طبعا صوره يا محمد أنا قصتها بس أنا مش جامد لدرجه انى ارسمها ههههه أول عمل لى يا راجل مشكووووور على المرور يا محمد
            وأنا بانتظار أعمال أقوى (3d) يا حبيبي علاء

باختصار **
              سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

والله يا علاء انا مش مؤهل لاني انقدك فوتوشوبيا
                لكن هو بما انه اول محاوله يبقي اكيد تمام......
                كمل واشتغل وركز وربنا يكرمك ان شاء الله
                مدخلك الي مايا موضوعي القديم
                The Power Of Maya موضوعي الجديد

Mohamed Ragheb محمد راغب

الصوره حلوه
                  بس انتا عامل بلور جمد علي الوش
                  التيشير من عند الصدر انتا زودت الكونرست بتاع الالوان بانت اكنها بؤعه في التيشيرت

أخي الكريم .. يعني أنا متعود أساعد وأنقد مايوافق اتجاهاتنا عموماً ... لكن التصميم لا أري فيه هدف جيد .. ولا أنصحك بالخوض في هذا النوع الذي لا عائد منه إلا ....

الشاب مرتدي سلسلة و"حظاظة" أو "نحاسة" وهذا لا يليق به كرجل قبل أن يليق به كمسلم .. ودعمنا له ولو بالنقد يعني موافقتنا على هذا العمل

اذا كنت تعرفه .. قل له أن يدقق جيداً حيث ينظر في الصورة وأن يغير فكرته .. فهناك معاني عظيمة توجد في الإتجاه الذي ينظر إليه ولكنها ... غير واضحة له

أسأل الله أن يهدينا واياه

أريدك أن تحمل كلامي هذا على المحمل الحسن .. وهو أني بالفعل أخشي عليك وعليه

والله المستعان
                    Telpo Gallery

موقعي التعليمي
                    www.cgcube.tv

كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين

المشاركة الأصلية بواسطة telpo مشاهدة المشاركة
                      أخي الكريم .. يعني أنا متعود أساعد وأنقد مايوافق اتجاهاتنا عموماً ... لكن التصميم لا أري فيه هدف جيد .. ولا أنصحك بالخوض في هذا النوع الذي لا عائد منه إلا ....

الشاب مرتدي سلسلة و"حظاظة" أو "نحاسة" وهذا لا يليق به كرجل قبل أن يليق به كمسلم .. ودعمنا له ولو بالنقد يعني موافقتنا على هذا العمل

اذا كنت تعرفه .. قل له أن يدقق جيداً حيث ينظر في الصورة وأن يغير فكرته .. فهناك معاني عظيمة توجد في الإتجاه الذي ينظر إليه ولكنها ... غير واضحة له

والله المستعان
                      كلام معقول والله
                      نسال الله الهداية و التوفيق
                      Thank You Allah

Developper Designer & SEO Consultants

موقع المرأة العربية
                      منتدى المرأة العربية

المشاركة الأصلية بواسطة eslam fox مشاهدة المشاركة
                        الصوره حلوه
                        بس انتا عامل بلور جمد علي الوش
                        التيشير من عند الصدر انتا زودت الكونرست بتاع الالوان بانت اكنها بؤعه في التيشيرت
                        الله ينور عليك أنت فعلا حطيط أيدك على المشكله أصلى مغمق ألوان الشاشه وفعلا زودت البلرشات كتير انا كل هدفى اطلع الصوره فى أبها منظر أنا ححاول أصلح البقعه الى فى التشرت دى مشكووووور يا معلم على الملاحظه الجميله والمفيده دى والحمد لله أنى محافظ على البروجكت .

المشاركة الأصلية بواسطة nazzal مشاهدة المشاركة
                          والله يا علاء انا مش مؤهل لاني انقدك فوتوشوبيا
                          لكن هو بما انه اول محاوله يبقي اكيد تمام......
                          كمل واشتغل وركز وربنا يكرمك ان شاء الله
                          مشكووور يا حبيبى على المرورر وأوعى تكون زعلان لسه يا نزال ويارب تكون بخير وباحسن حال .

المشاركة الأصلية بواسطة telpo مشاهدة المشاركة

والله المستعان

أنا أعلم مقصدك تماما أخى الكريم ربنا يهدينا جميعا بس هو أصلو واد مزيكاتى ودماغو لاسعه والله هو شخص كويس وبيصلى وأخلاقو تمام بس تقول ايه بقى حركات فنانين وهوصلو كلامك ربنا يهدى الجميع ومشكوووور على مرورك يا جميل

عدت فقط لأشكر لك حسن تفهمك وسعة صدرك .. وان كان ذلك فهو من طيب خلقك

طيب .. ماتكسب فيه ثواب وتحاول تغير له اتجاهه ... يعني لو واد مزيكاتي زي مابتقول .. والغنا لاحس دماغه .. حاول تخليه ينشد أناشيد إسلامية ويخش السكة دي .. ويشوف مشاري وغيره عاملين ايه دلوقتي .. وياحبذا القرآن تبقي عملت أحسن حاجة

ربنا يحفظك ويبارك فيك ويهدينا واياكم جميعاً
                              Telpo Gallery

موقعي التعليمي
                              www.cgcube.tv

كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين

يعمل...
                              X