Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أول عمل لى على الفوتوشوب !

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

مرحبا يا علاء ... حركات السبيشل افكت جميله جدا . وفيها ستايل . من الممكن الأستفاده منها فأعمال دجاتاليه أو رياضيه .يعني فيها هدف معين ^^

بالتوفيق أنشالله .

يا جماعه معلومه الخلفيه مقتبسه أوعو تكونو فكرنها بتاعتى بس أنا طبعا ممكن أعمل واحده أحلى بالعملاق الماكس .

المشاركة الأصلية بواسطة telpo مشاهدة المشاركة
        عدت فقط لأشكر لك حسن تفهمك وسعة صدرك .. وان كان ذلك فهو من طيب خلقك

طيب .. ماتكسب فيه ثواب وتحاول تغير له اتجاهه ... يعني لو واد مزيكاتي زي مابتقول .. والغنا لاحس دماغه .. حاول تخليه ينشد أناشيد إسلامية ويخش السكة دي .. ويشوف مشاري وغيره عاملين ايه دلوقتي .. وياحبذا القرآن تبقي عملت أحسن حاجة

ربنا يحفظك ويبارك فيك ويهدينا واياكم جميعاً
        وصلت الفكره بتاعتك والمعرض بتاعك جميل جدا أنا اتوهمت والله ماشاء الله بالتوفيق يا معلم

المشاركة الأصلية بواسطة <phoenix> مشاهدة المشاركة
          مرحبا يا علاء ... حركات السبيشل افكت جميله جدا . وفيها ستايل . من الممكن الأستفاده منها فأعمال دجاتاليه أو رياضيه .يعني فيها هدف معين ^^

بالتوفيق أنشالله .
          مشكور يا باشا بس لو بتتكلم على الخلفيه أنا شفتها بين الصور بجوجل وأقتبستها مشكووور يا جميل

للرفع أخر مره يا شباب لانى هعدل وهعملها تانى فى موضوع جديد ان شاء الله

ماشاء الله

عجبوني خطوط النيون اللي في الخلفية

كيف عملتها؟؟

بالتوفيق
              الأول : يتحدث كثيرا , ولا يقول شيء ..
              الثاني : يتحدث قليلا , ويقول كل شيء ..

والله أسف جدا على هذا الخطاء كان المفروض أوضح بالأول لو قرأت الردود هتلاقينى بقول أن الخلفيه مقتبسه أسف على عدم التوضيح ومشكوووووووووور على المرور

يعمل...
                X